Felmondok..ööö..vagy inkább mégse!

efze70-nek már egyszer meggyűlt a baja a Vodafone-nal, most pedig a cég szerződést bontana, vagy mégsem?

2008. szept. vége...

Megérkezik a tszámla... a szeptemberi.
Nézem... sokallom... reklamálok... és hívásrészletezőt kérek...
 
2008. okt. 30.

Postán megkapom az októberi számlát.
Benne:
"Számlatartozás miatt... ... Előfizetői Szerződését jelen levelünk keltétől (okt.27.) számított 30 napos felmondási határidővel felmondjuk."
Há nimmá... mi lett a számlapanaszommal? (mer' nyitott számlapanasszal nem illik felmondani az ügyfélnek)

Betelefon ügyfélszoli......
Aszongya: "Automatikus levelet küldtünk a LEVELEZÉSI címére (később még fontos lesz, mert nem ua. mint a lakcímem) a számlapanasz elutasításáról..."

Aznap még egyszer betelefon:
"...Hát én aztat látom ittene, hogy a kollégák szerint nem kellett értesíteni a számlapanasz elutasításáról, mert nem volt jogos a számlapanasz (sic!)..." (Ugyanis azt látta, hogy elutasították, de értesítés nem ment)
hmmm....

Egy-két nappal később, újabb telefon:
"...Úgy tűnik, mintha önnek nem is lett volna rögzítve az a panasza..."
Majd ue. beszélgetésben: "...KIÉRTESÍTÉS MÓDJA: TELEFON, tehát nem ment róla hivatalos levél..."
Kérdem: "Mikor volt ez a "telefon"?
Válasz: "2008. okt. 30." (!!!)
Mondom: "...az nem stimmt, mert akkor én telefonáltam, hogy érdeklődjek a "felmondással" kapcsolatban..."
Válasz: " Igen, erről van szó..." ))))
(tehát a felmondólevél után -az én érdeklődésemre- adott tájékoztatás volt a voda szerint a "telefonos kiértesítés")
De a poen kedvéért: Még ue. beszélgetésben megemlítette, hogy azt is látja, hogy "...VISSZAHÍVÁS NEM SZÜKSÉGES..."

Majd -pár nappal később- egy újabb beszélgetés során: "...TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ÁLLANDÓ LAKCÍMÉRE ment ki a levél..." (remember? levelezési cím... fentebb)

Nu, akkor nézzük azt a felmondós levelet:
"Eht.134. §...
...(5) A szolgáltató általi felmondásnak tartalmaznia kell
        a) a felmondás indokát,
        b) a felmondási időt, a felmondási idő lejártának napját, és
        c) ha a felmondás indoka az előfizető szerződésszegése, akkor az előfizető tájékoztatását a (4) bekezdésben foglaltakról..."

A "b"-ről emlékeznék meg.
Gondolom azért írja így, hogy ne lehessen egy felmondást úgy értelmezni, hogy pl. 30 napon belül bmikor. Mert ugye 30 napon belül van a második nap is... de a huszonkilencedik nap is.
Ezért igenis tessen odaírni, hogy "a "felmondás lejártának napja (pl.) november 26."

Ebben a levélben ilyen nincs.
Szigorúan véve, sztem ez a törvénynek nem megfelelő felmondólevél, tehát nem megfelelő felmondás.

Next:
Nov. 25-én bementem egy vodás ügyfélszolira és vásároltam egy készüléket, 2 éves hűségnyilatkozattal. UGYANERRE, A MÁR LÉTEZŐ ELŐFIZETÉSRE! Magyarul, szerződést hosszabbítottunk.
Elmondtam (!!!) a lánynak, hogy van számlatartozásom, ill. problémáim az előfizetéssel, megköthetem így is, vagy nem? A válasz, "igen" volt.

Előtte nem volt hűség a kártyán!

Decemberben vártam, hogy mi történik. Jött egy 0 Ft-os számla, mivel a kártya kimenője már le volt tiltva.
Közben az NHH is vizsgálta már az ügyet. (Nyitott számlapanasszal felmondás...)
 
Majd jan. 20-án meghalt a kártya...
Kérdésemre: "Mi történt?"
Válasz: "Felmondta a voda a kártyát."
K.: "Mikor mondták fel?"
V.: "Okt. 27."
K.: "Akkor hogyan köthettem -a felmondás után- (hűségnyilatkozattal!!!) szerződést, nov. 25-én?
V.: "Nem köthettem volna. De -mellesleg- fizessek is a hűségnyilatkozat miatt kötbért (!!!) a vodának, mert szerződést szegtem." )))))

A végére.
Levél a vodától:
"Az ÁSZF-ben nem szabályozza cégünk, hogy kintlévőség mellett pozitív elbírálás alapján is hosszabbíthat Ügyfelünk.

márc 10:

Kaptam egy 1440 Ft-os számlát.
Kérdem: mi az?

Azsongyák:
Hogy jan. 20-án ki tudták kapcsolni a kártyát teljesen, ahhoz az kellett, hogy egy pillanatra visszakapcsolták a kimenő hívásokat is. Mert csak így lehet (állítólag) lekapcsolni a kártyát.

Ez pedig azt jelenti, hogy januárban volt EGY olyan PILLANAT, mikor a voda rendszere azt érzékelte, hogy "hoppá, ez a kártya újra él, mint rendes kártya..... hmmm... mennyi is a visszakapcsolás díja?.... 1440 froncsi.... nosza küldjük is azt a számlát"

 

Címkék: szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr281063688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.04.17. 13:41:34

Számomra a nem igazán szimpatikus szolgáltatók közé tartozik. Pár húzással már nálam is sikerült leírniuk magukat!
credithill.eu/

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2009.04.17. 15:23:10

szép történet, gratulálok hozzá... a vodának is

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.04.17. 16:07:57

hát igen a reklamáló ügyfelet egyik szolgáltató se szereti ;)