Már megint a Pixmania...
Volt már bejegyzés a Pixmania-ról, és bár azóta messze nem ők a legolcsóbbak, továbbra is tengernyi a panasz hozzájuk. Valóban ennyire maceráns a francia boltból rendelni? Zoltán szerintem bólogatna:
Hogy jót szórakoznak-e rajta azt nem tudom...
Kedves Mindenki!
Én általában nagykerben vásárolok, de a kinézett GPS készülék, az egyik nagykeremben sem volt fellelhető, ezért döntöttem úgy, hogy megnézem mit tud a pixmánia. A rendelés gyorsan ment és utaltam is apénzt, másnap megérkezett a számlájukra. A szállítási idő a 3-4 munkanap helyett 7 munkanapba tellett a pénz átvételétől számítva. Megérkezett a GPS és az error feliratot mutatta a készülék. Gyorsan elszaladtam a médiamarkba, és majd összeestem kb. 2500 Ftot nyertem volna a vásárláson. Ott mondta a srác, hogy ez teljesen rossz, azonnali csere. Megjegyzem, hogy a csomagban lévő termék tele volt ujjlenyomattal és a töltő zsinór egyik része le volt horzsolódva, ergo használt cuccot küldtek nekem. Azonnal visszafizetést kértem átvették a csomagot, a pénzt azóta is várom kb. 3 hete, de nem küldik. Rákérdeztem többször is, sűrű elnézést kértek stb. De, hogy adjam meg az IBAN formátumú számlaszámot. Nem tudom minek kell megadni, amikor a számlaszámból és a bank nevéből ez kiszámítható. Szoftverfejlesztő vagyok és nem hiszem, hogy a pixmánia weboldal fejlesztői nem tudnak erre szánni 15-20 percet, mert nem lenne több. Szóval, ott tart a dolog, hogy szerintem elszólták magukat, mert a levélben, amit küldtek, az állt, hogy küldjem az IBAN kódot, a 2400 Ft értékű visszautaláshoz. Namost én nem 2400 FTért, hanem 58000, azaz 58 ezerért vásároltam. Kérdeztem őket levélben, hogy milyen összeget akarnak visszautalni, de a mai napig nem jött válasz. 4. héten járunk és már a levelekre sem nagyon válaszolnak.
Úgy vélem, szép és jó, hogy olcsón lehet rendelni, bár én csak a típus miatt kényszerültem erre, egyébként egy nagykerben a pixmániás árak alatt vásárolok jóval. Viszont, ha gondja van az embernek a műszaki cikkel, ami valljuk be könnyen előfordul, abban az esetben nagy szívás következik, mert ezekkel leszervezeni valamit lehetetlen, 1 hónap után várok a pénzemre, de nem utalják, sőt az 1/24-ed részét akarják utalni nekem, ami felháborító.
Úgy gondolom, ti is vásároljatok megbízható hazai cégeknél, akik a szervizeléssel, ha 1 hónapot is töltenek el, bár erre az én ügyfélkörömben még nem volt példa, általában 1 hét alatt megoldódnak ezek a problémák. Mégpedig azért is, mert így nem külföldre vándorol a pénzetek, hanem itthon marad, segítve ezzel a társadalmunkat.
Összegezve, nagyon rosszak a tapasztalataim, de szerintem mindenki erre számíthat, ha meghibásodik a kütyüje, mert a postaköltséget akapból nem fizeti a pixmánia. És tegyük hozzá, hogy nekem használt cikkel akarták kiszúrni a szemem, a pénzemet pedig csesznek utalni. Nincs kedvem postázgatni, küldözgetni, úgyhogy lehet hagyom az egészet a fenébe, jó lecke volt, hogy többet ne rendeljek online műszaki cikket.
üdv,
Zoltán
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
buksikutya 2009.03.08. 09:44:30
napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2009.03.08. 09:46:14
nem is értem miért nem tudom az ilyeneket sajnálni.
Anti Szaros 2009.03.08. 09:50:46
Szegény szerencsétlen - jaj, ezt már mondtam... :-))
Yeto 2009.03.08. 09:55:32
naponta 3x 2009.03.08. 09:56:48
Kutyuu 2009.03.08. 10:08:21
2x vásároltam náluk, először egy fotóállványt, ami nem tetszett, postafordultával visszavitték, pénzt utalták , az égvilágon semmi gond nem volt.
A másik pedig egy kb 30E-s Sony autórádió, (nálunk 45E) teljesen korrekten leszállították, weben követhettem, hol tart éppen, amikor megjött, becsületesen pufizacsiba becsomagolva, tök original cucc, a gyári + 1 év pixmania garancia.
Attól még pesze lehetnek szemétségeik, de nekem bejött.
petya.bacsi 2009.03.08. 10:08:24
Mellesleg nem a vásárlás UTÁN kell elrohanni a MediaMarktba és összeesni, hanem vásárlás ELŐTT kell szétnézni, hogy hol-merre a legolcsóbb. Persze, aki utána rohangál, miután bevásárolt, az meg is érdemli. Ehhez nem kell szoftverfejlesztőnek lenni...
Mikor legutóbb rendeltem tőlük volt ügyfélszolgálat, aki ha megadtam a számomat visszahívott. Minek irkáljak, mikor beszélni is lehet?
Donor 2009.03.08. 10:10:34
Donor 2009.03.08. 10:13:44
Én az ismeretlen cégeknél úgy szoktam csinálni, hogy elsőre személyes átvételt és fizetést választok (akár helyszínen, akár utánvétel), mivel már ott el szokott bukni a dolog.
Akinél ilyet nem lehet az komolytalan cég.
Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.03.08. 10:19:22
Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.03.08. 10:21:13
magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.03.08. 10:24:00
2. A posztoló érthetően leírja, hogy nem az ár miatt pixmániázott. Ehhez képest a kommentek fele arról szól, hogy mi hol milyen olcsó, és hogy meg kell keresni a legeslegeslegolcsóbbat, akármilyen szar is körülötte minden más. Nos, amíg a vásárlás előtt kizárólag ez dönt, addig ne csodálkozzunk, ha egy csomó lehúzós cég virágzik, mert özönlenek oda az okos kuncsaftok. Szép és fontos dolog az ár, de talán nem az egyetlen szempontnak kéne lennie. Szerintem.
SMFB 2009.03.08. 10:24:23
5 Pixmániás vásárláson vagyok túl.
- mindegyik szállítás pontos volt
- egy gyári hibás készüléket postafordultával cseréltek
- egy használat közben a garancia időben elromlott kütyüt 2 hét alatt új darabra cseréltek
- minden darab ép és bontatlan gyári csomagolású volt
Semmi, de semmi problémám nem volt velük eddig.
Vorta 2009.03.08. 10:31:00
Sajnos ez amolyan "magyar-módi", hogy egy cég az elején még nyájas, de miután erőre kap, nagyban szarik az emberekre! Remélem megoldódnak a gondjaid!
páá
ViKo · http://fair.blog.hu 2009.03.08. 10:34:51
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.03.08. 10:37:59
De aztán pár év múlva ne sírjatok, hogy kenyeret Madridból, tejet meg Kamcsatkából kell rendelni!
zeee 2009.03.08. 10:41:44
zeee 2009.03.08. 10:46:07
Azért ha valaki "nagykerekbe" jár, annak illik tisztába lennie a kínálattal és az árakkal is. Kétezer forintért szarrágás nagyobb köröket futni. A MM egyébként gyakran kínál a disztribútor besz. árainál alacsonyabban, vagy hasonló áron. Nem árt gondolkodni.
Kalapból nyúl 2009.03.08. 10:46:34
zeee 2009.03.08. 10:48:18
A posztoló egyszerűen hülye. Sehol nem találta a cuccot, aztán amikor nem tudta használni, eszébe jutott a tuti, bement a MM-be és lám, - ott is volt olyan kütyü, amit ő keresett. Láng esze szinte perzsel.
Farock 2009.03.08. 10:49:08
zeee 2009.03.08. 10:51:08
Rá Dios 2009.03.08. 10:52:37
petya.bacsi 2009.03.08. 10:53:41
A drága UPS-ről viszont tudnék mesélni... Velük soha többet...
Farock 2009.03.08. 11:12:33
UPSnél már csak a fedex a jobb de az meg sokkal drágább.
2009.03.08. 11:14:26
Egyébként nagyon vicces, hogy semmilyen módon nem lehetett akkor elérni őket. Volt egy telefonszám valahol nagyon mélyen eldugva, amin az égvilágon semmit nem lehetett csinálni, meg egy e-mail cím, amire válaszolnak, ha épp kedvük tartja. Nagyon durva.
lolperec 2009.03.08. 11:16:26
a discman 50%-al volt olcsóbb mint itthon anno..
DPD futár hozta, minden okay volt..
ebayről is vettem már cuccot, amit a DPD hozott ki, nagyon korrekt szállító..
a UPS viszont valóban egy hányadék..
a csomagom feladás utáni napon eltünt, először rossz irányba küldték, aztán a következő szkennelésnél már azt jelentették, hogy üres a csomagolás :D
2 hónap volt mire fizették a biztosítást..
100 dollárt nyertünk a dolgon, így besétálhattam itthon és megvehettem a plusz pénzzel pótolva..
szóval kár nem ér, ha időmilliomos vagy.. :)
Netuddki. 2009.03.08. 11:17:07
Párszor én is rendeltem tőlük, eddig nem volt gond.
Nem akarom védeni őket, de szerintem ez a beírás egy kicsit sántít. Nem lehet, hogy az illető a saját üzletét akarja védeni inkább? Bakker, ha IBAN számlaszámot kér valaki akkor meg kell adni oszt jónapot. Egy kereskedő tudhatná miért.
petya.bacsi 2009.03.08. 11:17:47
@SeRapH89: hát nekem nem. 2 napból tizen X nap lett, Európából (!) hozták, pofátlanul magas futárköltséggel, miközben a sokat szidott Magyar Posta a töredékéért elhozta volna a pakkomat. Persze se elnézést se semmi. A bolt, ahonnan rendeltem már újra akarta küldeni a csomagot, mikor nagy nehezen beesett a UPS. Velük többet soha!
Netuddki. 2009.03.08. 11:18:52
SMFB 2009.03.08. 11:20:00
Egy évvel ezelőtt még úgy működött, azóta nem volt dolgom velük
Netuddki. 2009.03.08. 11:25:44
El tudom képzelni, hogy a kereskedőknek nem tetszik ez a cég.
hbo 2009.03.08. 11:29:53
jott a doboz, es hat ures volt, a fenykepezo hianyzott belole. meg szerencse hogy a dpd-s srac is ott volt meg a hazban, es irtunk egy jegyzokonyvet. ezt kifaxoltam es ra kb 2 hetre kaptam egy ujabb csomagot, mostmar benne a pana fenykepezovel. szal ha lehet egyutt nyissatok ki a szallitoval a csomagot.
Feca 2009.03.08. 11:32:02
Le kellett volna mondanom egy megrendelést, hát, nagyon nehezen sikerült.
Bónuszkérdés: hol található a telefonos ugyfélszolgálat elérhetősége a weblapukon?
ARK-9 (törölt) 2009.03.08. 11:33:59
Rainbow* 2009.03.08. 11:36:27
ViKo · http://fair.blog.hu 2009.03.08. 11:44:58
Egy eladósodott behajtó 2009.03.08. 12:10:59
flimo13 2009.03.08. 12:16:36
petimegmondja 2009.03.08. 12:41:34
Másrészt a cégnek Spanyol-országban van a központja, ami az "impresszumban" ott is van.
Harmadrészt, azonnal visszahívós netPhone megoldásuk van, ami weboldalról elérhető.
Negyedrészt, van ami nincs nekik raktáron és be kell szerezniük mielött feladják. Ez is követhető a weben.
phaszfej 2009.03.08. 12:43:45
HgGina 2009.03.08. 12:59:17
2. Ha romlik a piac, akkor mindegy, gogy mit, csak beszéljene, írjanak a cégről. Ősi kereskedelmi szokás.
Ebből pedig a pixmania könnyedén kimészna, ha igaz lenne.
3. Aki szoftverfejlesztőnek mondja magát, szokás szerint nagykerben vásárol, az nem így vásárol online áruházban.
Ergo: fotosopp, popntosabban hazugság.
Megjegyzem, számos dologban olcsóbbak valóban a hazai nagykereknél is. Ahogy a miárainknál is alacsonyabban adnak egyes termékeket. Ugyanakkor kb. 10 perc kiszámolni, hogy egy garanciális ügyintézés messze többe kerül, mint az itthoni ártöbblet (már ha tisztességes kereskedő árait vesszük összehasonlításnak).
Szóval, kedves Zoltán, ha a tröténeted igaz, akkor ritka nagy lúzer vagy. (És akkor igen finoman fogalmaztam.)
dOGEE 2009.03.08. 13:15:19
ennek ellenére ha nem ismeritek van egy német cég, hasonló áron dolgozik, és maximálás kiszolgálás, onnan többször rendeltem olyan dolgokat amit Mo-n nem hoznak forgalomba.
vévévépont technikdirekt pontde
Kiváló csomagolásban és teljes garancia. (mp3-as cuccot két éve úgy cserélték ki hogy nem fizettem szállítási költséget)
atepista 2009.03.08. 13:42:04
Németországban rendeltem tőlük egy monitort, de nem az a tipus jött, amit kértem. (A tipusszám alapján nem volt egyértelmű, hogy milyen csatlakozóval van szerelve, részben én hibáztam.) Visszaküldtem és visszakértem a pénzt, erre 14 napig indok nélkül jogom van.
Elismerték a hibát, küldtek egy e-mailt, hogy jóváirják az összeget. 4 hónapig vártam a pénzre.
Az IBAN-os trükk nálam is ment, vagy 3-szor kérték el. Egyszerűen időhúzás. Egy idő után minden nap küldtem nekik mailt, már ügyvéddel is fenyegetőztem (nincs ügyvédem).
Csak az működik, hogy nem adod fel, szpemmeld őket kitartóan... Kitartás!
Sákif za morro? 2009.03.08. 14:07:59
gorilla 2009.03.08. 14:44:55
knt 2009.03.08. 15:02:38
név
Mxxxxx Cxxxxxxxxx Kft.
11xx Budapest , Fxxxxxx u. xx.
Pénzügyi vagy Jogi osztály részére
Tárgy: FIZETÉSI FELSZÓLÍTÁS
Tisztelt Mxxxxxx Cxxxxxx Kft!
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a xxxx út xx-xx sz. alatti boltjukban dátum-án garanciális javításra leadott alkatrész elszámolásával kapcsolatban X Ft kifizetésre tartok igényt.
Kérem, hogy ezt az összeget 5 napon belül az alábbi bankszámlára utalják át.
bankszámlaszám
Az eset rövid leírása:
...
Tájékoztatom Önöket, hogy amennyiben a fenti határidőn belül az összeget nem utalják át részemre Fizetési meghagyást fogok cégük ellen benyújtani és a Fogyasztóvédelem illetékes hivatalában is panaszt teszek cégük eljárása miatt.
Tisztelettel:
név
Keltezés, dátum
knt 2009.03.08. 15:04:08
Pesti Központi Kerületi Bíróság
Budapest, V. ker. Markó u. 27.
Postacím: 1363 Pf. 8.
Tisztelt Bíróság
Alulírott név (szigszám, cím) dátum-én vásároltam az Alperes boltjában egy .................-t X Ft-ért. Az alkatrész meghibásodott ezért a garanciális időn belül dátum-án ezt a számlán megjelölt garanciális szervizben javításra leadtam. Értesítettek, hogy az alkatrész javíthatatlan és fáradjak be boltjukba, ahol levásárolhatom az alkatrész árát.
A boltjukban tájékoztattak, hogy az általam korábban vásárolt típus nincs raktáron ezért nem tudják kicserélni, ezért egy hasonló típusú berendezés árába beszámítják.
Ekkor meglepetéssel értesültem arról, hogy X Ft-ért vásárolt eszközt csak Y –értékben hajlandóak beszámolni egy csere keretében az új eszköz árába.
Ekkor tájékoztattam munkatársukat, hogy mivel a megvásárolt alkatrészt nem javították meg, ugyanolyan típusú árut ráfizetés nélkül nem tudtak nekem adni, legyenek szívesek készpénzben visszafizetni a termék vételárát, mivel a szerződéstől el kívánok állni (Ptk 306§ (1) b.)
Az Alperes képviselője ezt megtagadta, elzárkózott a vételár visszatérítésétől, arra hivatkozott, hogy csak csere lehetséges, de a Y Ft-nál nagyobb értékben nem tudja beszámolni annak ellenére, hogy a Ptk. 309 § (2) kifejezetten tiltja az ilyen eljárást.
Az alperes arra hivatkozott, hogy általam vásárolt termék ára csökkent és ha lenne készleten akkor ennek eladási ára csupán Y Ft lenne.
Ezt az eljárás sérelmeztem és ennek a Vásárlók könyvében hangot is adtam. Mivel a garanciális kötelezettségek teljesítésre is előírta határidőt jóval túllépték és tudva azt garanciális eljárás során többszörösen sértették az idevágó jogszabályokat, kénytelen voltam a felajánlott Y Ft-os beszámítási árat elfogadni és ráfizetés mellett egy új eszközt vásárolni, annak érdekében hogy az eljárás során birtokban tudjak maradni és fizetési igényemet más eljárásban érvényesíteni.
Megítélésem szerint az Alperes alaptalanul zárkózott el a vételár visszafizetésétől és jogtalanul számolta be a X Ft-ért vásárolt terméket csupán Y Ft értékben egy új termék árába.
A fentiekre tekintettel
keresetlevelet
terjesztek elő a Mxxxxx Cxxxxxxxx Kft. (11xx Budapest Fxxxxxx u. xx.) alperes
kérem a T. Bíróságot, hogy kötelezze Alperest, az X-Y Ft vételár különbözet megtérítésére, valamint annak dátum-tól a kifizetés napjáig járó törvényes késedelmi kamatainak megfizetésére.
Ugyancsak kérem a T. Bíróságot, hogy szíveskedjen kötelezni a pervesztes alperest a jelen perrel felmerült költségeim megtérítésére.
Jelen beadvány mellékleteként csatolom a vásárlásról, a cseréről szóló számlát, felszólító levelet és a Vásárlók könyvében történt bejegyzés másolatát.
A T. Bíróság illetékességét a Pp. 29.§ (1) bekezdésére – az alperes székhelyére– a hatáskörét a Pp. 22. § (1) pontjára -ra alapítom.
Budapest, 2009.
Tisztelettel:
felperes
knt 2009.03.08. 15:05:21
Pesti Központi Kerületi Bíróság
Budapest Markó u. 25.
1887
Tisztelt Pesti Központi Kerületi Bíróság!
név ( .) felperes és a Mxxxxxx Cxxxxxxx Kft. (11xxxx Budapest Fxxxxx u. xx.) alperessel szembeni és a T Bíróság előtti X számú eljárásban
kérem
a T. Bíróságot, hogy a dátum kitűzött tárgyalást távollétemben is megtartani szíveskedjen.
Sajnos a tárgyaláson egyébirányú kötelezettségeim miatt megjelenni nem tudok, az üggyel kapcsolatos keresetlevelemet mellékelem.
keltezés
Tisztelettel:
ViKo · http://fair.blog.hu 2009.03.08. 16:15:06
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.31. 02:21:40
tapló barom vagy mert először megveszed a külföldi cégtől a cuccost és csak miután átbasztak, felhívod az emberek figyelmét, hogy magyar cégtől vásároljanak "mert így nem külföldre vándorol a pénzetek, hanem itthon marad, segítve ezzel a társadalmunkat."
okos. megérdemelted.
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.31. 02:23:29
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.31. 02:29:45
2010.08.18. 01:14:38
sajnos kemény cenzúra van itt
ne vegyetek itt semmit!
és sajnos a pixmania javít az értékelésen a magyar képviseletük írogatja az 5 csillagos értékeléseket
Szóval itt az igazság:
www.argep.hu/bolt_ertekeles--5817.html