Mi hibázunk, te perkálsz!

Nagyon elkeserítő rózsa70 esete, aki a T-Home hibája miatt kénytelen egy 160000 Ft-s számlát kifizetni. A Tré home beismer de nem enged...

Ja már értem mitől ijedtek meg

Hétfőn kaptuk meg T-Home telefonszámlánkat. Az összeg horribilis, majd 160 000 HUF.Ez csak január utolsó két hete. Először azt hittem csak vicc. 2x1 órás telefonos várakozás után sikerült három ügyintézővel beszélnem, akik barátságosan közölték, hogy ezek bizony emeltdíjas (90-es) hívások. Mondtam nekik, hogy lehetetlen, mert szerződéskötéskor letilttattuk ezeket a számokat. Akkor azt mondták, hogy most látják csak, hogy ezek 91-es hívások. Mondtam, hogy ezt is szerződésben tilttattuk. Nem tudtak tovább mit mondani, visszahívást ígértek. Persze hogy nem tették meg. Kedden ismét 1 órát hallgattam, hogy hívásom mennyire fontos nekik és kérik türelmemet. Akkor még volt. Nagyon kedves (de tényleg) ügyintéző fogadta a hívásomat. Vele is végigzongoráztuk, hogy emeltdíjas hívások, ismét elmondtam, hogy letilttattuk. Megkérdeztem a Hölgytől, hogy ha mi szerződésben kikötöttük a számok hívását, akkor hogyan lehetséges, hogy mégis erről a számról kezdeményeztek hívást? Ráadásul kipróbáltuk, felhívtunk egy 90-es számot, s a vonal folyamatosan foglaltat jelezett. Azt mondta, hogy ezek néhány másodperces hívások, de volt olyan hogy egy másodperc alatt több mint 10 hívás lett indítva. Hogyan is lehetséges ez? Mert manuálisan biztosan nem. Ezt ő is elismerte. Ennek ellenére abban maradtunk, hogy elküldöm a szerződés idevágó részét csatoltan. Megígérte, hogy ez meggyorsítja az ügyintézést, a héten biztosan, de lehet hogy még másnap (szerdán) visszahívnak. Természetesen nem tették.
Ma telefonáltam nekik újra. Ismét elkezdték az emeltdíjas hívásokról szóló történetet. Az első hölgy morcosan közölte, hogy hiba történt a háttérben, s lehetett hívni a számokat.  De most beállította, hogy mától nem lehet. Kivizsgálják, addig nem számolnak fel késedelmi kamatot és lehet, hogy még el is engednek valamennyit a végösszegből. Megkérdeztem, hogy komolyan gondolja-e, hogy ők hibáztak és nekem kell fizetni? Igen, komolyan gondolta. Számla reklamációs ügyosztályon szokásos történet. Egy cseppet sem kedves hölgy közölte, hogy nem látja nyomát annak, hogy reklamáltam, vagy hogy visszahívást ígértek. Kérte a türelmemet és a megértésemet. Szégyellem, de az mára teljesen elfogyott és én is igen emelt hangon kezdtem beszélni. Egész héten türelmes voltam, miközben ettem a kefét, vártam rájuk, ők pedig a semmit nem tettek. Ez csak a januári számla. Kedden megnézettük, februárban végig tele vagyunk ilyen hívásokkal. Van olyan nap amikor több, mint 30 ilyen hívásunk van.
Ti mit tennétek?
Hétfőn a Nemzeti Hírközlési Hivatalhoz fordulok panasszal.  Mi lenne ha nem tilttattuk volna a számot? Folyamatosan hülyének néznek.Van egy szerződésem amelyben világosan rögzítve van az ilyen számok hívásának tiltása, mégsem tudom bizonyítani az igazamat.

Címkék: tv szolgáltatás szolgáltató átverés számla t home 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr53990763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nevem 2009.03.09. 22:57:23

Első ...gondolatom, hogy az NHH jó ötlet. A szolgáltatóval pedig nem érdemes telefonon értekezni, hanem csakis tértivevényes ajánlott levélben.

"volt olyan hogy egy másodperc alatt több mint 10 hívás lett indítva."

Kérj nyomtatott hívásrészletezőt (egyébként minden havi számla mellé lehet kérni, ingyenes, csak persze ezt nem reklámozzák a szolgáltatók).