Újra itt!

Na szóval túl vagyok a tegnapi vizsgán. Most már igyekszem a napi/min. 1 poszt -hoz tartani magam. Köszönöm a leveleket amit kaptam sajnos csak ma néztem meg őket és bocsánatot kérek, hogy csak most válaszolok rájuk. Biztos észre vettétek az oldal külseje újra régi. A problémákról már írtam, és mivel sokat nem sikerült megoldanom a kapott segítség ellenére is, ezért vissza állítottam a régit. Természetesen megmaradt a régi téma is, szóval bármikor kilehet javítani. Majd ha több időm lesz.

 

Címkék: blog off 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr70885016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.