Beváltatlan ígéret...

Garanciájának érvényesítésénél ütközött akadályba fenix, aki svájci bicskák gyüjtésébe kezdett...

Néhány hónapja kezdtem el gyűjteni a Victorinox svájci bicskákat 91mm és 111mm-es méretben. Vásárlás után pár héttel később vettem csak észre, miközben nyitogattam őket, hogy a 111mm-eseknél 1-2 alkatrész, főleg a nagy penge de a sörnyitó rész is jobbra balra mozog, lötyög nyitott állapotban. Ez nálam nem egyenlő a "kiváló minőséggel" így gondoltam kicseréltetem őket nincs ezzel semmi gond elvégre minden gyártási hibára garanciát vállalnak stb. A kicsikkel egyébként semmiféle ilyen gond nem volt tehát a "gyárilag ilyen és ez belefér" szöveg nem tud meghatni..

Felhívtam hát a hivatalos forgalmazót itthon és elmondtam a problémát. Rendben volt minden, mondta az illető (raktárvezető?) , hogy nyugodtan vigyem be mindet, kicserélik. Elindultam délután 30-40km-ről, be a Bécsi útra. Odaérek, felmentem az irodájukba (?) és mondtam, jöttem kicseréltetni a bicskákat. Először azt sem tudták miről beszélek, majd elmondtam újra az egész történetet megmutattam a késeket, aztán kicsit ugyan vonakodva de belementek a cserébe. Ezután kérték a számlákat. Kicsit meglepődtem, milyen számlát? A netről rendeltem őket (fotexnet.hu) otthon vannak a számlák a telefonba egy szó nem volt arról hogy hozzam azokat is (persze eszembe juthatott volna, de úgysem ért volna semmit). Hát itt kezdődtek a gondok, azt mondták ez így nem jó, nem tudják mégse kicserélni mert nem náluk vásároltam. Meg kellett volna kérdezni, és ha Ausztráliában vettem volna őket akkor vegyek repülőjegyet és utazzak vissza ezért? Úgy tudom teljesen mindegy hol veszem őket, akár az utcán is találhatok egyet és ha azzal gondom van azt is kijavítják. Többek közt ezért is lett világhírű a cég..

Ez volt 3-4 hónapja, közbe jött egy baleset ami ágyhoz kötött, így nem tudtam ezzel foglalkozni. Nem szeretném ennyiben hagyni.

Végül egy kis idézet az forgalmazó oldaláról:

"Az EXTRAMETÁL üzlethálózat országos bővülésének és a termékválaszték gyors kiszélesedésének köszönhetően a magyar vásárlók ma már jól ismerik a VICTORINOX termékeket, és szívesen vásárolják, a megbízható, kiváló minőséget.

Cégünk, a VICTORIA-METÁL KFT. , a VICTORINOX gyár kizárólagos és hivatalos vezérképviselete Magyarországon. Elsődleges feladatunknak tekintjük a VICTORINOX termékek további népszerűsítését a magyar piacon, nagy súlyt fektetve a korrekt árakra, a megbízható információkra és a folyamatosan elérhető, megbízható, szakszerű garanciális szolgáltatásokra is."

Amúgy nekem is van Victorinox késem és szerencsére eddig még semmi baja nincs.

Címkék: garancia victorinox 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr81804876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.