Videó

A videó jelentem elkészült, bár nem arról amiről terveztem ugyanis az idő közbe szólt. De mivel Kai (a kamerás) már átjött ezért úgy gondoltam csak össze hozunk valamit. Az egész nem túl komoly, de tekintettel a rossz időre próbálunk egy kicsit jobb kedvre deriteni mindenkit. Holnap reggeltől nézhető.

Címkék: blog videó 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr14836965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2008.12.28. 17:30:04

Khm, remélem, a Sony Vegasnak kizárólag a 30 napos próbaváltozatát tetszik használni, mert a 8-as verzió oktatási változata is 104 000 Ft (124 800 Ft Bruttó) körül indul és hát ugye lopott szoftvert használni nem túl "fair"...

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.28. 21:15:58

A www.softpedia.com/ -ról szedtem le trial verziót de mivel a kész videónál rányomta, hogy próba verziós ezért inkább a movie maker-nél maradtam.