Fenyegetés...

Ez a történetet Zoltán mondja el aki csúnyán megjárta az egyik internet szolgáltatóval.

 

2006. májusában kötöttem szerződést egy éves internet szolgáltatásra az Externet nyrt-vel. Az első év lejártakor magasabb áron még egy évet kifizettem, ami idén lejárt. Mivel a lejárat előtt harminc nappal nem mondtam fel a szerződést, így havidíjas szerződést kötöttünk még magasabb áron. Ezt az árat sokallottam, ezért 2008 június 25-én emailben, majd 30-án telefaxon július-végi hatállyal felmondtam a szerződést. Eddig az időpontig ki is fizettem a szolgáltatást. 2008 június 25-ei dátummal ellátott levelükben visszaigazolták felmondásom megérkezését és közölték, hogy feldolgozása folyamatban van. Ennek ellenére ADSL szolgáltatásomat nem szüntették meg, számláikkal és e-mailjeikkel azóta is kéretlenül zaklatnak. Szeptember 9-én ajánlott levélben közöltem velük felmondásom történetét. Nem ijedtek meg, levelemre nem válaszoltak, fenyegető leveleiket azóta is küldözgetik.

Címkék: szolgáltatás externet 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr62744572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.