Néhány húzás szolgáltatóinktól
ciw-gyűjtött össze pár dolgot, amit a Pannon-nál illetve a T-nél tapasztalt:
Üdv mindenkinek!
Néhány kérdés, amire még nem bírtam magyarázatot találni:
Pannonnál garanciális problémával eljárva mi alapon kérnek 5000Ft-ot és milyen jogcímen ?
-Ha egy készülék garanciás, akkor szerintem kutya kötelességük az ezzel járó ügyintézést azonnal és díjtalanul megkezdeni.
-Mi alapján dönti el a pult másik oldalán álló fickó, (ránézésre) hogy az adott termék garanciális -e vagy nem ?
-El kell küldeni a megfelelő helyre és majd ott a "szakemberek" eldöntik a sorsát.
Erre a pannon: Mindenképpen ki kell fizetni az 5000Ft-ot, de vigyázzak, mert ha a készülékről úgy véli a gyártó, hogy nem garanciális a hiba, akkor az összes szállítási, posta és egyéb költséget rám terhelik.
Ha esetleg valami csoda folytán garban kicserélik, vagy megjavítják az 5000Ft-ot akkor sem kapom vissza.
Másik Pannon húzás:
A szerződésben benne van, hogy a Pannon a számlát postára adás pillanatában kézbesítettnek tekinti, tehát, ha a posta elkavarja a számlalavelet (nem ritka évente 4-5 alkalommal nem kapom meg, főleg nyáron, amikor tanulók hordják ki) akkor is kézbesítve van !
Ráadás: A levélen semmilyen beazonisítható dátum nincs, hogy a Pannon tényleg időben adta e fel a számlát (példa, frissen kapott boritékban lejárt számla 2x fordult elő) és így nem tudok hol panasszal élni, ráadásul, ha emiatt kikapcsolják a szolgáltatást, amiről vagy kapok előzetesen sms figyelmeztetést, vagy nem akkor a visszakapcsolás előfizetésenként 7000 Ft !!!
Következő:
Nem kért szolgáltatás automatikus aktiválása előzetes figyelmeztetés nélkül.
T-mobil gprs kapcsolatot használok adatátvitelre bluetooth-on keresztül.
A tmobilos telóm nem volt elérhető, de mivel a Pannonos telefonomon is van BT ezért azzal kapcsolódott, amiből én nem vettem észre semmit, csak a hóvégi számlán volt némi adatforgalom számlázva.
Sehol, soha semmilyen körülmények között én ezt a szolgáltatást nem kértem és nem is aktiváltam.
A számla kézhezvétele után, mikor szándékosan Pannonon keresztül kapcsolódtam megdöbbenve vettem észre, hogy még jelszót, de semmilyen beállítást sem kér a telefon a gprs eléréshez.
Jelzem a fenti garanciális problémák miatt inkább vettem egy kártyafüggetlen telefont, amiben nem volt semmilyen előre beállított kapcsolat !
Másik szolgáltató.
T-mobil hangpstája nem kapcsol szét, ki lehet próbálni:
Egyik telóról felhívok egy T-mobilos számot amin hangposta jelentkezik és nem bontom a vonalat (gondolván úgyis szétbont), de vigyázzunk, mert a valóságban akár 36 órán át is rögzíti a nagy semmit ! Ami a hívó félnek igen magas telefonszámlát tud generálni. Ez a mutatvány 160.000 Ft-ot ért. (szerencsére a T-mobilnál ismerős ismerőse vért izzadva méltányossági alapon igencsak lefaragott a számlábol).
Hirtelen ennyi probléma van amiket én tapasztaltam.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2009.02.15. 21:59:55
Nem kéne hülyeségeket beszélni, kedves ciw.
Január 11-től hatályos ÁSZF 42. oldal, alulról a 3. bekezdés:
"Az Előfizető által megadott levelezési címre, illetve az Előfizető állandó lakhelyére,
tartózkodási helyére, székhelyére kiküldött számlák és értesítések a postára adástól
számított 5. napon kézbesítettnek tekintendők."