Mio-error

vatilla GPS készüléke többször is hibát jelzett, amit szervizben képtelenek voltak megcsinálni.

Sziasztok,

2007 decemberében vásároltam MIO C720 GPS készüléket közel 100e HUF-ért. Azt gondoltam, hogy ebben benne vannak azok a térképes dolgopk, illetve műszaki megoldások, amik számomra szükségesek.

A készülék azonban nem a legjobb. Pár hét használat után, az út kellős közepén úgy döntött, hogy "fatal error"-t ír ki, majd újraindítja magát. Első alkalommal nem tudtam mire vélni a dolgot, gondoltam véletlen volt. Hetekkel-hónapokkal később véletlenszerűen többször is megismételte. Ekkor visszavittem az áruházba, ahol vettem, s kérdeztem mi lehet a baj. Ők az LCP Magyarország Kft-hez, mint a MIO GPS-szek hazai rforgalmazójához irányítottak, de közben az eladó javasolta, formázzam le itthon, s frissítsem le, amit meg is tettem. Újabb pár hét, s ismét produkálta a hibajelenséget. Nagysokára eljutottam a forgalmazóhoz is, ahol elsőként ők is leformázták, majd mikor használat után ismét tapasztaltam a jelenséget, akkor visszavittem, s alaplapot cseréltek benne. Csrekészüléket csak nagy nehezen, külön kérésre biztosítottak a javítás idejére, aminél sztintén megjelent ez a probléma, igaz csak egyszer 1 hónap alatt.
Mikor a készülék alaplapját kicserélték, nagyon örültem, gondoltam most már valóban minden rendben lesz. Alig tettem be az autóba s ütöttem be egy fix s egy éppen aktuális címet, ismét csinálta a jelenséget. Visszavittem, a szervízes srác nem értette a dolgot, megkérdezett valakit aki azt mondta neki, hogy az alacsony akkumlátorszint miatt csinálta ezt (valóban alacsony aksi szintje volt, de hülyének nem kell nézni, ilyenkor max takarékos üzemmódba kapcsolna a gép, nem újraindul). Amikor kéretem, hogy adjon egy alkatrészcsere listát, miket csináltak, egy kis fecnire felírta, mit szedtek ki belőle, majd közölte, hogy ami benne van, azt nem tudja megmondani, mert ahhoz szét kell szedni. Elhoztam így hibásan, s gondoltam, megkérdezem, miket tehetek még meg.
Egyébként amikor a szervízben voltam, mások is vittek vissza ugyanilyen készülékeket, szóval nem hiszem, hogy egyedi hiba, inkább szériaproblémának gondolom. A gyártó felé ezt kell jegyeznem? Hogyan vizsgálja ki a gyártó, mi lehet a hiba?

Egyelőre csak ennyi. Köszi előre is.
Címkék: hiba garancia mio 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr30908658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.