Elromlott hálózati kártya

webshark-ban ment fel a pumpa, mikor hálókártyájának többszöri cseréje után se tudott rendesen internetezni.

Van egy jól működő internet elérésem:

Egy nap fogta magát a hálókártyám, integrált- betojt, bármit csináltam nincs kapcsolat.

Elrobogtam a szolgáltatóhoz, (az alaplapot is ők adták) hogy nem jó valami- ők azt mondják (Wimax ketyere a tetőn) látszik az eszköz, tehát a bibi nálam van. Ok adott kölcsön kártyát, 2 darabot is. Egy használt Realteket és  egy zsír új D-Link karit. 2 napig próbálgattam.
Ja és az alaplap elvileg garanciális volt még, de ugye szereld ki, egy hónap múlva visszakapod az újat!- Hagytam a fenébe.
OK az újjal működik, illetve működött, tegnap hív az asszony megint xar. Nézem lötyög az UTP, viszek hozzá még 2 másikat, ugyanolyan sz*r (az egyiken rajta volt még a fólia illetve a kötegelés) lötyögős a kari. van kapcs nincs kapcs.
Közben van ugye, az UTP meg a tetőn lévő eszköz között egy kis fekete ketyere, ez kap a kicsi trafóról áramot és ez küldi tovább az áramot.
Néha ez is kontaktos, de ez meg már a szolgáltatóé, plusz a fedele folyton leesik. Ennél mese nincs ők cserélik ha gond van.

Kicsit mérgesen telefonálok (most délután) a srácnak , hogy ez a kártya meg kontakthibás (érdekes, pedig én illetve a kislányom bontotta ki a dobozból)
 Ok hozd be csütörtökön, mondom ez a kártya 2 hete van benne, garos???
 

Idézet
ŐŐŐ  fizikai hibákra nem vonatkozik a garancia....

Persze meg én húzkodtam ki olyan sokszor két hét alatt hogy kikopott az UTP csatlakozás.

Bizonyítási teher ugye rajtam, hogy rendeltetésszerűen használtam a 2000 Ft ot érő kártyát.

Számla, garlevél nem volt- én hülye örültem hogy normálisan segítenek.
Nagy f@szt,  de ezt még visszakapjátok.
Címkék: internet szolgáltatás 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr49856630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.