Bajos box

Bodo Kolléga mesél, hogyan járta meg a használt xbox 360-asával. Sajnos nem tudom hogyan lehetni az ilyen hirdetőktől távoltartani magunkat :S

Elhatároztam,hogy veszek egy Xbox 360-at. Eladtam a PSP-met és még egy kicsit megpótoltam,aztán elkezdtem keresgélni a neten. Mivel 50 ezer forint körüli pénzmag állt rendelkezésemre,csak a használt verziókat néztem. Napok teltek kereséssel ,de az apróneten találtam egy korrekt hirdetést végül,ami nagyon kecsegtető volt. Egy pesti konzolbolt adta fel a hírdetést,gondoltam így még jobb, boltban csak nem *asznak át. Felvettem a kapcsolatot telefonon az illetékessel és próbáltam leinformálni a terméket. Azt mondta:”egy barátom hozta be ide hozzánk,ismerem a gép múltját,bátran merem ajánlani!”. Kész,nekem nem is kellett több! Lezsíroztuk,mondtam hogy küldje GLS-el és ok minden. Két nap múlva meg is jött a várva-várt csomag! J Gyorsan kértem kölcsön játékkokat egy kedves barátomtól és már alig vártam,hogy végre a saját Xbox 360-ammal játszhatsak. Gép beüzemel,játék berak…..semmi,csak piros ledek villogtak. Mivel teljesen amatőr voltam ezen a téren,felhívtam a srácot,nevezzük Szabolcsnak.

Vázoltam,hogy mi a jelenség. Erre ő azt mondta,hogy az ki van zárva,mert a 3 piros led egy hosszú folyamat vége és az lehetetlen,hogy nekem egyből elő jött. Hát én sem örültem neki,hogy ennyire „szerencsés” vagyok. Kérdeztem mi legyen? Azt mondta Szabolcs,hogy ok,küldjem vissza,de fel van írva a gép száma, meg stb,mert akarták már így átaszni. Na mondom *asza,még én vagyok a hunyó. Na ok, akkor küldöm,baromira le voltam hangolva. Elkezdtem *asztatni a kábeleket a gép hátuljában,aztán próbából bekapcsoltam megint a gépet és láss csodát. MŰKÖDIK! Na dejó,próbálgattam,ment! Hívtam Szabolcsot,hogy elnézést kérek és sztornó minden,mert jó a gép. Mondtam,hogy biztos valamit én *asztam el. Komolyan szégyelltem magam,hogy így bepánikoltam. Hallottam,hogy ő is örült! Na,nagy boldogan neki is álltam tobzódni a nextgenben. Kb 2 órát játszottam!!! De már kockázódott,csíkozódott a kép! Mondom mi a csipa,a lemezek, vagy mi? Aztuán nemsokára a végleges 3 piros led!! Csak néztem. Nem kicsit lettem szomorú. Másnap szombaton az egész napom azzal telt,hogy a netet böngésztem,mi is ez a jelenség. Pár óra alatt megtudtam mindent,mi is ez és mitől van. Gondoltam,hogy akkor tényleg én lehettem ilyen szerencsétlen és pont nálam jött ki a red ring of red. Már nem is zaklattam ezzel Szabolcsot,nem akartam magam jobban lejáratni,nem akartam a tudatlan vidékit játszani. Próbálkoztam mindennel,amit olvastam(kábeleket variáltam,mert az is számít)de semmi változás. Na paff!  Egy Xbox360-as barátom,Tommy ajánlotta,hogy keressem fel Wadarr honlapját és vegyem fel vele a kapcsolatot,mert ők profik ebben. Regeltem magam az x-media honlapján és felvettem Wadarral a kapcsolatot. Hamarosan el is küldtem nekik,gondolván ráköltöm még azt a 10000 forintot és ők rendbevágják,belerakják a hűtésmódot,aztán egye fene,mohácsnál több is veszett már. Alig vártam,hogy visszaérjen a gép javitva,az eszembe sem jutot,hogy javíthatatlan. Megdöbbenve olvastam Wadarr privát üzenetét,hogy a gép halott,végleg. Leírta,hogy egy számukra nem ismeretlen csapat”javította” a gépet és talátak benne ezt-azt,ami a gányoláshoz kell,meg jól túl is lett melegítve.”Ez az a tipikus javítás,hogy addig működjön,míg megveszi valami barom.Ezt ő üzente „Erre tenyleg semmi megoldas nincsen.... sok ilyen geppel talakozunk amit ezzel a modszerrel tamasztottak fel ideiglenesen. Azt viszont nem tudjuk, hogy ki csinalja meg ezeket igy. Aruld el nekem kitol rendelted? Mi itt mindenkit ismerunk nagyon jol... megmondom milyen eselyeid vannak.” Na bumm!! Ennyi?! Ennyi! Ök nem tudnak ebből semmit kihozni,max alaplap csere,de az meg baromi drága. Megöszöntöntem a segítséget,Wadarr mondta,hogy azért drukkol nekem. Korrekt srácnak tűnik. Nem maradt más,mint felvennei a kapcsolatot Szabolcsal. Írtam neki egy felháborodott mailt,amire ő fel is hívott. Mondtam ha nem segít valahogy,mindenhol leírom hogy átvertek. Kikérte magának a hangnemet és elmondta,hogy ő teljesen jó szándékkal volt eddig irányomban,tehát nem kell ez a durvulás. Na jó.. Beszélgettünk,már kiderült,hogy a srác aki beadta nem is annyira jó barát,de ő bizott benne és ki sem próbálta a gépet. Persze én elhiszek mindent. Abban maradtunk,hogy küldjem vissza neki a gépet és az ő szerelője maj megnézi. Na mondom hátha,van még remény. Pár nap múlva beszéltünk és elmondta,hogy az ő szerelője is tehetetlen,de az sincs kizárva, hogy a Wadarrék gányolták így össze. Hát ja,de ezzel most mire menjek. Viszaküldte a gépet,de úgy hogy az előlap rommá volt törve. Hívtam,hogy mi van innentől és mért törték meg a gépet. Szabolcs felvilágosított,hogy az ő embere volt,sietett a csomagolásnál,mert már várt a GLS. Köszi bzmg!! De ez a legkevesebb,mondta ő. És a gépemmel mi lesz? Mondtam,hogy beszéljen a haverjával és csináljuk vissza a bizniszt. Megpróbálja. Ok. Későbbi beszélgetésünkkor elmondta,hogy a srác lehet,hogy el is költözött a városból,mert nem találja és hívni sem tudja,meg egyáltalán se híre,se hamva. Király! Kitaláltam a frankót,mivel ő amúgy is egy boltot vezet,lehetne oly rendes és jószándékú,hogy egy sima árkád pakkot megbont,eldja nekem a gépet méltányos áron,mondjuk 20 000 forintér, a többi cumót meg eldja külön. Így még mindig én bukok jócskán,de legalább már lenne saját gépem. Erre azt mondta,hogy ő úgy is jár mindig az olasz nagykerbe és mihelyst van jó árban akkor megdumáljuk. Na mondom, mindegy jól van ez így is. Vártam………Sokat…….. Üzentem e-mailben,hogy valami jó hír? Válasz:semmi,de nem is tudott foglakozni a témával. Vártam……..sokat!! E-mail,kérdés ugyan az. Válasz annyi volt,hogy van árkád pakkja jó árban 46000 forintért,ha gondolom. Érdekelne,ha nem vettek volna le nemrég 55ezerrel,egy halom sz*r Xbox 360-ért. Szóval ez a vége. Rendes volt? Szerinte igen! Szerintem nem! Most eladtam az egész cumót,úgy törötten alkatrésznek 25000 forintért és ha majd egyszer lesz pénzem kipótolni,akkor veszek egy gépet,de nem tőle!!!!  Játszani úgy játszok,hogy Tóth Tommy barátom ideadja az övét,mert azért vannak rendes emberek is. Szóval lényeg a lényeg,hogy így jártam. sz*r érzés,még nem *asztak át így soha. Ezzel nem azt akarom elérni,hogy ne rendeljetek innen http://www.konzolgame.hu!!! Mert ő ugye továbbra is hírdeti a használt gépeit. Csak legalább tanuljatok az esetemből.



A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr64813403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.10. 06:53:37

köszi, hogy leírtad ezt az egészet, így karácsony környékén elég sokan vásárolnak konzolt.
köztudott egyébként, hogy az összes magyarországi konzolos üzlet szinte kizárólag abból él, hogy buherálja a gépeket mert ugye valljuk be, szinte 1 gyári játék áráért onnan kezdve torrentezéssel is meg tudjuk oldani a dolgot.
ez egy kibaszott jó üzlet mindenkinek. nekik is mert rárakják a pénzt rendesen meg a vásárlónak is mert aztán gyakorlatilag majdnem ingyen meglesz minden játék.
éppen ezért nem értem, hogy ennek a mocskos féreg üzletnek miért éri meg így átbaszni a vásárlót?!?!?
pedig ezek a konzolos buherálók éppen az ajánlásokból szereznek új vásárlókat. szinte mindenki úgy vesz átalakított vagy használt konzolt, hogy előbb körülnéz a neten és érdeklődik hol érdemes venni vagy más tulajoktól kap infót, hogy itt és itt vegyél mert az megbízható.
kedves Bodo! subbára az ilyen mocskos tetvekkel!

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.10. 14:21:46

Sajnos vannak olyan boltok, hogy csak addig van szüksége a vásárlóra amíg meg nem kapja a pénzét. Utána, hogy milyen szájíze maradt a kedves vevőnek már nem izgatja.