Kis leállás

Hú na szóval amint látjátok egy ideje nem frissült a blog. Sajnos múlt vasárnap tönkre ment a windows egy áramkimaradás miatt. Azóta folyamatosan csak újra indul. Persze semmibe nem kerül újra rakni csak a mervlemzen egy csomó értekes dolog van amit nem szertnék elveszíteni. (pl.: több ezer családi fotó, rengetek zene stb.) Úgy terveztem, hogy ma elviszem a vinyót baráthoz, hogy kiírjuk a cuccokat róla, de tegnap elég komolyan belázasodtam úgyhogy lemondtam az egészet. Talán majd a jövő héten valamikor eljutok hozzá. Azon is gondolkoztam, hogy kéne venni egy merevlemezt amin csak a windows lenne a mostanit meg nem kéne formázni. Majd meglátom. Addig is kitartást remélem minden vissza áll a régi kerék vágásba. Most röviden ennyi ezt is telefonról írtam, mindjárt kifolyik a szemem :)

Címkék: blog 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr59794666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palli madár 2008.12.01. 22:08:29

Szia olvastam a próblémádat és talán van egy ötletem(ha érdekel, hogy mit kell csinálnod. Ha jól értem úgy keletkezett a hiba, hogy áram kimaradás volt, utána a géped elindul aztán mint ha egy végtelen ciklusba lenne újra és újra indul. Nekem már többszö volt ilyen és a következőket csináltam. Vedd ki a HDD-t a gépedből a rendszer vinyót és rakd be egy másik gépbe például egy mobilrackbe, de rendszer vinyónak hanem második harmadiknak. Ha ezt a gépet elindítod az XP indulása után érzékeli a rendszer, hogy ennek a HDD-nek a konzisztenciája nem jó, ami azt jelenti, hogy a HDD-n levő kettő FAT tábla nem egyezik és ezt ott helyben rendbe is hozza. Utána karhatod vissza a te gépedbe a vinyót és minden rendbe van, nincs adat vesztés. Sok sikert: mazsi65

Palli madár 2008.12.01. 22:11:17

Ja lenne egy kérdésem is, honnan lehet letölteni ezt a SPEEDTAST.net programot?

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.02. 14:27:57

Köszönöm szépen a javaslatot, közben megoldódott a probléma.