Türelemjáték Libri módra...

Tamás október eleje óta várja a megrendelt könyveit a Libritől, de az mindig talál valami kifogást vagy csak éppen szó nélkül nem szállítja ki.

(ja amúgy nézegetve a bolt weboldalát láttam egy igen érdekes megjegyzést: "Fontos: a futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben, 8-17 óra között történik!" hát igen nem lenne egyszerűbb már az elején felhívni, hogy ne menjenek potyára. Lehet amúgy ez a baj a bolttal, nem szeret telefonálni, hogy értesítse a vásárlóit a megrendelt könyveknek az állapotáról, azoknak hiányáról.

 

2008. október 2-án rendeltem meg 3 db könyvet a libri.hu-n, a megrendelést vissza is igazolták emailben (rendelés szám 158437).
 

A megrendelt könyvek:

 

Verne: Párizs a XX. században, Unikornis kiadó

 

Verne: Storitz Vilmos titka, Unikornis Kiadó

 

Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója, Unikornis Kiadó

 

A megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka könyvnél a szállítási időnél 5-7 munkanap, korlátozott mennyiségben volt feltüntetve, a harmadiknál 5-7 munkanap volt feltüntetve. A könyveket bolti átvétellel kértem, emiatt a kiszállítás ideje kb. 5 nappal megnő a visszaigazoló levélen feltüntetett információ alapján. Összességében 3 hetet számoltam arra, a rendelés leadásától kezdve, hogy a könyv megérkezik a kiválasztott boltba, ahol átvehetem.

 

Miután eltelt több mint egy hónap, november 7-én felhívtam a Libri ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, miért nem történt meg a könyvek kiszállítása. Az ügyfélszolgálaton egy hölgy megnézte a rendelés helyzetét, azt mondta, a megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka című könyvek nem rendelhetők mert elfogytak, a Verne, a technika álmodója kapható az egyik boltjukban.

 

A hölgytől kértem, hogy töröljék a rendelésemet, a kapható, Verne, a technika álmodója című könyvet egy új rendelés keretében kívántam megrendelni, és kértem, hogy a nem rendelhető könyveket töröljék az áruház kínálatából, hogy más ne fusson bele ebbe a helyzetbe. Ő azt mondta, ezt megteszik. A kérésemet megírtam a Libri könyváruház, és az Ügyfélszolgálat email címére is (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu)

 

Eltelt egy újabb hét, de semmi sem történt. A megrendelésemet nem törölték, az elküldött emailekre pedig még csak nem is válaszoltak. Emiatt november 14-én kénytelen voltam ismét felhíni az ügyfélszolgálatot. Ismét sikerült egy kollégájukkal beszélni, aki elmondta újra, hogy a két könyv nem rendelhető, a harmadik pedig kapható a boltjukban. Vele végül abban maradtunk, hogy a Verne, a technika álmodója című könyvet küldik nekem, hogy átvehessem.

 

Kérdéseim a Librihez:

 

1. Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? (az emailcímemet és a telefon számomat a rendelésnél megadtam, így felhívhattak volna, vagy írhattak volna egy emailt)?

 

2. A megrendelt könyvek közül egy kapható, ezt miért nem juttatták el hozzám a megrendelés alapján?

 

3. Telefonon kértem az ügyfélszolgálattól, hogy töröljék a rendelésemet, ezt miért tették meg?

 

4. Az ügyfélszolgálattal történt telefonos beszélgetés után két emailcímre is írtam (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu), hogy töröljék a megrendelésemet, illetve a nem rendelhető könyveket töröljék a webáruházból. Miért nem történt meg a leírt kérések teljesítése, miért nem válaszoltak egyik levelemre sem?

 

5. Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?

 

6. Vajon tudják e garantálni, hogy a Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója című könyvet képesek lesznek e eljuttatni a boltjukba, ahol átvehetem, vagy egy hónap múlva újra hívhatom Önöket, hogy mi a helyzet a könyvvel? (Ha szerencsém van, addigra nem veszi meg más, és kapható lesz még akkor belőle pár példány).

 

Most várok megint egy pár hetet, talán Karácsonyra megjön az október elején megrendelt könyv...

 

Tamás

Címkék: vásárlás libri 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr41779627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nomen Nescio 2008.11.20. 16:18:31

Mennyit szántál eddig a telefonálgatásokra és mennyit vártál a könyvekre? Megkérdeztem volna melyik üzletükben van és ha nem a világ másik vége, akkor elmegyek és megveszem...
Ez nyilván egy rendkívül időigényes megoldás - lehet, hogy ésszerűbb várni a csomagot.