Türelemjáték Libri módra...
Tamás október eleje óta várja a megrendelt könyveit a Libritől, de az mindig talál valami kifogást vagy csak éppen szó nélkül nem szállítja ki.
(ja amúgy nézegetve a bolt weboldalát láttam egy igen érdekes megjegyzést: "Fontos: a futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben, 8-17 óra között történik!" hát igen nem lenne egyszerűbb már az elején felhívni, hogy ne menjenek potyára. Lehet amúgy ez a baj a bolttal, nem szeret telefonálni, hogy értesítse a vásárlóit a megrendelt könyveknek az állapotáról, azoknak hiányáról.
2008. október 2-án rendeltem meg 3 db könyvet a libri.hu-n, a megrendelést vissza is igazolták emailben (rendelés szám 158437).
A megrendelt könyvek:
Verne: Párizs a XX. században, Unikornis kiadó
Verne: Storitz Vilmos titka, Unikornis Kiadó
Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója, Unikornis Kiadó
A megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka könyvnél a szállítási időnél 5-7 munkanap, korlátozott mennyiségben volt feltüntetve, a harmadiknál 5-7 munkanap volt feltüntetve. A könyveket bolti átvétellel kértem, emiatt a kiszállítás ideje kb. 5 nappal megnő a visszaigazoló levélen feltüntetett információ alapján. Összességében 3 hetet számoltam arra, a rendelés leadásától kezdve, hogy a könyv megérkezik a kiválasztott boltba, ahol átvehetem.
Miután eltelt több mint egy hónap, november 7-én felhívtam a Libri ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, miért nem történt meg a könyvek kiszállítása. Az ügyfélszolgálaton egy hölgy megnézte a rendelés helyzetét, azt mondta, a megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka című könyvek nem rendelhetők mert elfogytak, a Verne, a technika álmodója kapható az egyik boltjukban.
A hölgytől kértem, hogy töröljék a rendelésemet, a kapható, Verne, a technika álmodója című könyvet egy új rendelés keretében kívántam megrendelni, és kértem, hogy a nem rendelhető könyveket töröljék az áruház kínálatából, hogy más ne fusson bele ebbe a helyzetbe. Ő azt mondta, ezt megteszik. A kérésemet megírtam a Libri könyváruház, és az Ügyfélszolgálat email címére is (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu)
Eltelt egy újabb hét, de semmi sem történt. A megrendelésemet nem törölték, az elküldött emailekre pedig még csak nem is válaszoltak. Emiatt november 14-én kénytelen voltam ismét felhíni az ügyfélszolgálatot. Ismét sikerült egy kollégájukkal beszélni, aki elmondta újra, hogy a két könyv nem rendelhető, a harmadik pedig kapható a boltjukban. Vele végül abban maradtunk, hogy a Verne, a technika álmodója című könyvet küldik nekem, hogy átvehessem.
Kérdéseim a Librihez:
1. Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? (az emailcímemet és a telefon számomat a rendelésnél megadtam, így felhívhattak volna, vagy írhattak volna egy emailt)?
2. A megrendelt könyvek közül egy kapható, ezt miért nem juttatták el hozzám a megrendelés alapján?
3. Telefonon kértem az ügyfélszolgálattól, hogy töröljék a rendelésemet, ezt miért tették meg?
4. Az ügyfélszolgálattal történt telefonos beszélgetés után két emailcímre is írtam (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu), hogy töröljék a megrendelésemet, illetve a nem rendelhető könyveket töröljék a webáruházból. Miért nem történt meg a leírt kérések teljesítése, miért nem válaszoltak egyik levelemre sem?
5. Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?
6. Vajon tudják e garantálni, hogy a Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója című könyvet képesek lesznek e eljuttatni a boltjukba, ahol átvehetem, vagy egy hónap múlva újra hívhatom Önöket, hogy mi a helyzet a könyvvel? (Ha szerencsém van, addigra nem veszi meg más, és kapható lesz még akkor belőle pár példány).
Most várok megint egy pár hetet, talán Karácsonyra megjön az október elején megrendelt könyv...
Tamás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nomen Nescio 2008.11.20. 16:18:31
Ez nyilván egy rendkívül időigényes megoldás - lehet, hogy ésszerűbb várni a csomagot.