Már megint az Auchan

Csaba anyukája furcsa válasz kapott mikor megkérdezte, hogy miért van kint romlott szalámi.

Egy csütörtöki napon az óbudai Auchan-ban jártunk a húsospultnál. Nézegtettük a szeletelt szalámikat, és megakadt a szemem két fajta téliszalámin (vagy ahhoz hasonló jellegű szalámin). Édesanyám figyelmeztett, hogy ne vegyük meg, mert mindkét szalámi erőteljesen be van barnulva, csúnya színük van, vagyis romlottak. Ezek után édesanyám megkérdezte az eladót, hogy miért van kint romlott szalámi!? A válasz a következő volt: nem romlott, csak meg van barnulva, mert levegőt kapott.... Az eladón érezhető volt, hogy a főnökei miatt nem dobhatja ki a szalámit, muszáj értékesítenie... Még az eladó volt felháborodva! Pedig nem volt éppen gusztusos a kirakott áru...
Forrás: Fogyasztók

Másnap arra jártam egyedül, és egy ember a húsospult árait jegyzetelte fel. Neki megmutattam, hogy tegnap is ott volt ugyanaz a romlott, szeletelt szalámi... Csak annyit mondott, hogy ne vásároljak belőle, valóban romlottnak tűnik, de ez nem az ő feladata.... Bravó Auchan! Köszönjük, hogy idejöttél Magyarországra és eladod a romlott árut nekünk, hogy a rengeteg adókedvezményről már ne is beszéljek (meg a kizsákmányolt dolgozókról a pénztárnál)! Csaba
Címkék: vásárlás reklám auchan átverés áruház 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr65769009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.