iPhone 3G

Na szóval kezdeném is blogot egy olyan esettel ami 2 hónapja történt meg velem. Pontosabban augusztus 23 a T-mobilnak a Debrecen Piac utcai fiókjában. Ugyanis volt nekem előrendelve egy iPhone készülék. A megérkezésével semmi gond nem volt délelőtt csörögtek hogy lehet érte menni. Amikor megérkeztem minden flottul zajlott legalábbis ami 10k-s előfizetés létrehozását illeti ja és a fizetést. A telefonnal nem volt minden teljesen rendben. Mivel az iPhone-t a T-s üzletekben instalállják és aktiválják ezért előbb felkellet rakni rá a szoftot. Ez nem sikerült. Akár hogy próbálták harmadjára feladták és közölték hogy ez biza mehet a szervizbe, (ez volt a jobbik eset) vagy ha nagy a baj akkor irány Pest. Én persze felháborodva, hogy milyen dolog az hogy kifizetem a terméket, ami hibás eleve és nem képesek egy másikat adni ami működik is. Erre azt mondtak hogy átvétel után lett hibás hiszen volt 5 másodperecet a kezemben, és ők csupán baráti kedvességből raknák rá a szoftot (ha sikerülne). Na ezen teljesen bedurrantam. Lehívattam a kisasszonykával a főnökét, aki kerekperec megmondta, hogy ez van ezt kell szeretni. Mondhattam neki akármit, fogyasztóvédelmet, bíróságot mindegy volt neki. Szóval írány a pince, a szervíz. A srác aki ott volt nagyon rendes volt. Tolerálta azt is ahogy felindultságomban beszéltem vele. Mivel neki is dolga volt nem az én készülékemmel kezdte ami érthető. Másfél óra múlva meguntam és ott hagytam. Haza fele menet már csörgött a telefonom, és hát ki az? az igazgató személyesen. Mondja ám dicsekedve hogy jó lett a telefon mehetnék érte, és kár volt úgy mellre szívnom (anyád!). Mondtam, hogy holnap ott leszek érte. Másnap irány a szerviz, ugyanaz a srác volt ott mint tegnap, ezért megragadva az alkalmat bocsánatot kértem a tegnapiért. A telefon jó lett, azóta is használom megelégedéssel. De kívánom senkinek se legyen a Tré mobillal ilyen vagy hasonló élménye...

 

Címkék: vásárlás iphone t mobile 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr6744009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.