Vége az ASUS mizériának...

...csak sajnos nem úgy, ahogy szerettük volna. Kata megkapta az utolsó levelét is az ASUS-tól amiben arról tájékoztatják, hogy nem kívánnak változtatni korábbi álláspontjukon. (Az ügy előzményeiért katt ide!)  A válasz levet egész terjedelmében alant olvashatjátok:

Tisztelt *** Kata,
A jelenleg is érvényes 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint:


‘6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.
(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.
(3) A Főfelügyelőség köteles a szakvéleményt az áru és a vizsgálati díj beérkezésétől számított tizenöt munkanapon belül elkészíteni, és azt a feleknek megküldeni. Indokolt esetben a határidő tíz munkanappal meghosszabbítható.
(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.
(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.
(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.’
 
Ennek megfelelően természetesen önnek jogában áll a megfelelő intézmény(ek)nél jelezni panaszát. A hiba jellegéről és keletkezésének lehetséges okairól ön tájékoztatást kapott, miszerint a hiba a szerviz szakvéleménye szerint nem tartozik a jótállás vagy szavatosság kereteibe. Éppen ezért a hibás teljesítés tényét a szerviz nem ismeri el, így a Ptk. 306. § (1) bekezdése a szerviz álláspontja szerint nem mérvadó.
A készülék további sorsát illetően a szerviz oldaláról a következők lehetségesek:
amennyiben ön elfogadja a javítási árajánlatot, akkor anyagi rendezés után jótálláson kívüli javítás következik, és a készülék visszaérkezik önhöz.
amennyiben a javítási ajánlatot nem fogadja el, a készüléket a szerviz visszaküldi önhöz.
 
Üdvözlettel,
ASUS-os főnök

Címkék: garancia asus pofátlanság 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr41904243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.