A Pannont nem hatja meg az ügyfél panasza

Egyik kedves olvasónktól kaptam tegnap egy levelet, amiben leírja, hogy hogyan járta meg az új készülékével és hogy a pannon mit (nem) csinált a készülékkel.

Tisztelt fair.blog!

Több helyre elküldtem a panaszom, de nem foglalkoztak vele. Remélem Önöknél jó helyen járok
Üdv xxxxxx yyyyyy

Tisztelt Egyedi Igénylési Csoport!

Az alábbi panaszommal szeretnék Önökhöz fordulni.

  2008. március 25-én vásároltam a Pannonnál egy Nokia N82-es készüléket 95 000,-Ft-ért az LTPxxxxxxxxxxxx számú számlán.

  2008 júliusában szervizbe adtam a készüléket, mivel gond volt az internet eléréssel és lezárt billentyűzet mellett számok kerültek bele miket csak a feloldás után tudtam törölni belőle, lassú volt és rendszeresen lefagyott és egyéb hibái is voltak. Két és fél hét után azzal kaptam vissza a készüléket, hogy semmi baja nincs, én nem tudom megfelelően használni, de szoftvert frissítettek rajta. A készülék viszont azt jelezte, nem történt frissítés.

  Kb. 3 hét múlva újból előjöttek a hibák újabb szerviz újabb jegyzőkönyv ahol újból leírják, hogy semmi baja a készüléknek és most ki is írják, hogy megtörtént a szoftverfrissítés, csak ez a készüléken változatlanul nem látszik, illetve azt írja, hogy az eredeti szoftver van rajta és nem történt frissítés.

  A hibák most kicsit később jöttek elő, de most már fokozódva, már a memória kártyát sem látta. A készülék 3 hétig volt oda, 2 hét után elnézést kértek, de még nincs kész a készülék, majd 2008. november 29-én szombat reggel (én xxxxxxxxx lakom a készülék xxxxxxxx üzletben, /mivel én a városban dolgozom/ semmi kedvem szombaton is utazgatni) kaptam egy sms-t Önöktől, hogy elkészült a készülék 3 napon belül átvehetem, ha később megyek érte a csere készülékért bérleti díjat kell fizetnem. Hétfőn jelentkeztem a készülékért, melyről kiderült több alkatrészt cseréltek benne, talán most is frissítették, de ezt sajnos nem állt módomban megnézni mivel kiderült hiányzik a készülék hátulja a kamera fölötti rész. Így azonnal újra szervizbe küldik, illetve most az üzletben van, mert csak pénteken, 2008-12-5-én küldik be a szervízbe.

  Gyakorlatilag 4-szer van szervizben, mindig több hétig. Feltételezem, ha most már cseréltek alkatrészeket, akkor mégis csak volt baja a készüléknek.

  Mivel a vásárlás óta szinte 2 hónapig szervizbe volt, amikor meg nem akkor nem működött tökéletesen, illetve amikor legjobban kellett volna a nyaralás alatt akkor sem működött rajta a net, és a GPS sem csak telefonálásra lehetett használni. Ez egy egyszerűbb és olcsóbb telefonnal is megoldható lett volna.

  Kérem Önöket, hogy egyedileg bírálják el, hogy ki tudjam cserélni a készüléket, mert szerintem ez széria hibás és már nagyon bosszantó a dolog. Nagyon örülnék, ha karácsonyig lenne egy ár érték arányban jól működő készülékem.

  Kérem Önöket, hogy részemre csereutalvány kiállítani szíveskedjenek.

  A készülék imei száma:xxxxxxxxxxxxxxx

  Segítségüket előre is köszönöm.

    xxxxxxx, 2008. december 04.                     Tisztelettel:    

 xxxxxxxx yyyyyyyyyyy

VÁLASZ:

2008. december 5. 12:03 Pannon Internet Ügyfélszolgálat írta, <PannonGSMInternetUegyfelszolgalat@pannon.hu>:

- Idézett szöveg elrejtése -

 Tisztelt …xxxxxxxx  yyyyyyyyy Úrhölgy!                                                                                                                 

Szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy levelét illetékességből ügyfélkapcsolati osztályunk Egyedi Igénykezelési csoportjának továbbítottuk válaszadásra.

Türelmét köszönjük.

Tisztelettel,

……………………
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat

Subject: Panasz
>

A mai nap 2008.december 19-én levélben tájékoztattak, hogy nem áll jogomban panasszal élni!!!!!

VÁLOSZOM:

 Ügyfélkapcsolati Osztály Egyedi igénykezelési csoport

…00000000000000000000.. Úr részére

Tisztelt Uram!

A mai napon kaptam kézhez az Ön levelét a panaszomra válaszolva, melyből azt a következtetést vontam le, hogy karácsonyra nem lesz új telefonom, de úgy látom régi sem.

Válaszom a következő:
Valóban a készüléket team-es csomagban vásároltam, de Én nem az team, és ÉN is használom igaz az team csomagon belül.
Már a vásárlás is nehézkes volt, mivel az kapcsolattartónak velem kellett jönni, hogy a készülékhez hozzá jussak. Ja 2006 óta vagyok benne a teamben illetve a Pannonnál, azóta most vásároltam először kedvezményes készüléket közel 100 ezer forintért.
Azóta csak szívok vele.
Egy lépést sem vagyok hajlandó a továbbiakban utána menni, elég bosszúság ért már így is.
A készüléket a mai napig nem kaptam vissza, azt sem tudom mi van vele, november eleje óta ÖNÖKNÉL van.
Tudja mit már nem is érdekel.
Minden esetre az emberek okulása céljából nyilvánosságra hozom levelezéseinket(Természetesen a személyiségi jogok teljes biztonságával , cenzúrázva a neveket).

Utolsó mondatára hivatkozva: NEM, NEM SIKERÜLT MEGFELELŐ TÁJÉKOZTATÁSSAL SZOLGÁLNIA!!!

A telefonomra illetve a pénzemre lenne a legnagyobb szükségem, már az Önök telefonja nem is kell mert a bekerülési összegért független telefont tudnák vásárolni újat, működőt, szebbet, jobbat és a több hónapos bosszantásért is kárpótolhatnának már.
Több évet elvettek az életemből!!!

Tisztelettel ………………………


Így jártam 53 évesen reszkíroztam magamnak egy drágább telefont, mert úgy gondoltam megérdemlem.

Ma visszakaptam: november 7-e óta, december 1-én láttam ugyan 5 percig, de a hátsó borító fele hiányzott (elfelejtették össze rakni), amit 3 hét alatt pótoltak is.

Update: Még annyi, hogy a visszakapott készülék változatlanul nem ismeri fel a memória kártyát ami miatt többek között bekerült a szervizbe.
Azt hiszem januárban a kermi-nél landol.
Még egyszer köszönöm, és nagyon Boldog Karácsonyt kívánok Önnek és családjának.
Üdvözlettel xxx

· 1 trackback Címkék: hiba vásárlás nokia garancia pannon panasz szoftver frissítés 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr7839510

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Web Hosting Free 2019.05.28. 03:08:24

Vásár vasárnap - érdekes új termékek a netről - 14. hét - Quadkopter blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grigorij (törölt) 2008.12.24. 11:23:46

Na ez az az eset, amire pontosan ráillik a klasszikus mondás:

Nem lehet sikeres ember, aki a Pannon szolgáltatásait veszi igénybe!

nem ördögtől való 2008.12.24. 11:35:22

Hát ezt a telkót kifogta...

bryan 2008.12.24. 11:44:06

"amikor legjobban kellett volna a nyaralás alatt akkor sem működött rajta a net"
Ha külföldön volt nyaralni, akkor szerencsés, hogy nem működött. (240ft/100kbyte) :)

samesz69 2008.12.24. 11:50:30

A Pannon GSM összedörzsölte a kezeit,és jól végezte munkáját.
"Ma megint sikerült átverni,megkárosítani 1 ügyfelet"
Én meg erre azt mondom,hogy:
Má megen ez a cigánymunka!

uns97 2008.12.24. 11:50:42

"Önök telefonja nem is kell mert a bekerülési összegért független telefont tudnák vásárolni újat, működőt, szebbet, jobbat és a több hónapos bosszantásért is kárpótolhatnának már"

A karpotlassal egyetertek. DE a jobban mukodoben HONNAN oly biztos a tisztelt posztiro ? Leven ebben a "csoda Nokiaban" is megbizott aztan tessek. Nem lehet hogy egyszeruen a mai telefonok, (mik mar nem is azok hanem minden szart ami nem kell senkinek sem beletesznek, s jo dragan eladjak, mert "ezt is meg amazt is tud") egyszeruen ilyenek, hogy tele vannak software hibakkal ? No meg, hogy a gyartasi/anyag minoseguk is a beka segge alatt 2 meterrel van ? No a garanciat azert megneznem a "noname corp"-nal vasarolt "uj, szebb, fuggetlen" telefonra azert, hehehehe... lehet roluk is jonne a poszt hamarosan. Nem kritizalom a tisztelt poszt irot, csak megjegyzem nem vagyok benne biztos hogy mashol jobb kiszolgalast kapna. /sajnos sajat tapasztalat Voda, Matav, T-mobil, stb vonalon/ Sajna ez Mo, az illuziok meg elnek egyesekben, de a valosag az szoges ellentete az almoknak.

Masik: Ügyfélkapcsolati Osztály Egyedi igénykezelési csoporttal csakis faxon ertekezunk, mert az email az a mai vilagban meg elegge luxus a mobilosoknak /T-mobilnak 1 honapjaba kerult hogy sikerult a marha bonyolult "halon beluli atiranyitas penzbe kerul-e" mailomra valaszolnia, (hogy a valasz mi volt azt meg jobb ha hagyjuk :D)/ A Pannonos egyedi panaszkezeles viszont eddig nekem gordulekenyen ment, igaz csak 2-3x kellett eddigi palyafutasom alatt igenybe venni...

Willy 2008.12.24. 12:16:06

Nem is tudom, de nekem ebből csak az jött le, hogy a készüléknek baja van, a hölgy meg megtanulhatna helyesen írni illetve fogalmazni, ha már ügyintézésre szánja el magát.
A pannon nem patyolat tiszta, és mióta ez a kiváló tulaja van, azóta csak csúszik egyre lejjebb. Ettől függetlenül nekem gyanús, hogy a hölgy tényleg nem tudta használni a készüléket, és nem csak az írásában vannak hiányosságok...

2ség 2008.12.24. 12:24:30

Karácsony alkalmából, az Isten szerelmére...

Használjuk már azt a rohadt központozást! Egy-egy vesszőt kitenni csak nem olyan bonyolult egy többszörösen összetett mondatban! A szemem kifolyik a stílustól, Mária, 53 évesen nem tudsz magyarul írni!

Jólfelhúztammagam 2008.12.24. 12:41:00

Arról, hogy a Nokia képtelen megjavítani egy telefont, nem a Pannon tehet. Ha majd a szerviz belátja, hogy a készülék nem javítható, és kiállítja a csereutalványt, akkor jön képbe a kereskedő, szerintem.

A másik, hogy a panaszos úgy elhajtják a Kermitől, mint a magzatot. Ha jól vettem ki, cég részére vásárolták a telefont (nyilván így leírták az ÁFA-t), viszont a fogyasztóvédelem céges vitás ügyekkel nem foglalkozik. Lehet bíróságra menni.(Ezért nem érdemes a Metroban sem nagyértékű műszaki berendezést vásárolni.)

rszvsz 2008.12.24. 12:41:24

Itarill:

Te meg nem tusz szövegérteni...
Pannonos ügyfélszolga-e vagy?
Ki a halált érdekel ezesetben a fogalmazás?!

Tény, én is fel szoktam háborodni a céges belső leveleken, hogy miért nem képesek telepíteni egy helyesírás-ellenőrzőt és/vagy felvenni egy korrektor munkatársat, de itt kit érdekel, hogy nem szépen írta le?
---
Én kb 10 éve vagyok pannonnál, volt közben egy vodás csoda, ami rémálommá vált (sagem), azóta csak nokia, esetleg SE-t vennék. [Remélem nem kell...]
Az Üfsz hozzáállása azért izgi. A frissítés nemtom nem azért akad(t)-e el, mert pannon szoft van a telón, így hiába próbálnak rárakni frissebbet.

Független ettől, ha az én szolíd 25ezres telóm lenne félévig szervízben, miközben idetosznak valami ócska szart, akkor asszem egyrészt egy nagyvállalti üf kapcsolattartója anyázná le őket, másrészt olyan sok mindenre jó egy súlyos telefon :)

Ez persze a posztolónak nem segít, igazából fogyasztóvédelem/kermi és nokia felkeresése javallott. Ha a propelleres világoskék buzik eddig ennyit tettek, a jövőben se fognak alkotni.

gergel 2008.12.24. 12:47:29

Ennyire szerencsétlen hogy lehet valaki?Nem tudja hogy második szervizelésnél a vásárló visszakérhet mindent!
A memóriakártya gyanús,nem lehet hogy egyszer rosszul lett beleerőszakolva?

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.24. 13:26:21

Itarill: Légyszíves nyugodj meg! Honnan tudod, hogy nem hagyományos levelet írt és ide csak gyorsan begépelte? rszvsz-nek igaza van a tartalom a lényeg. De ne félj tanultam ebből legközelebb majd én magam kijavítom a hibákat...

uns97 2008.12.24. 13:35:46

@ViKo: miert kell kijavitani ? Nem hiszem hogy a net ezen reszen az irodalomi stilus es az 5-os nyelvtan a lenyeg. Az eset is ramutat nem a posztolok beszed/iraskeszsege miatt szivatjak a cegek az embereket hanem itt torvenyi kiskapuk vannak nyitvahagyva amivel ok elnek is rendesen. (esetunk szerviz Pannon kozti kapcsolat, s ebbol adodo "nem cserelek mert a szerviz nem engedi" musorszam) Erre kell felhivni a figyelmet, nem arra hogy hany darab helyesirasi hiba van egy-egy hozzaszolasban.

Visszaterve a topichoz: ha nem veszi be a memokartyat, mas kartyaval probaltak-e ? Nem-e a kartya a rossz esetleg ? Mar ha "csak" ennyi baja maradt a keszuleknek a sokadik szervizben toltott het utan... Egy probat meger.

na mindegy, en maradok azert annal a fogadalmamnal, hogy draga telefont sose veszek tobbet, nem ernek azok annyival tobbet mint amenyivel tobb a szivas veluk. (ja es termeszetesen huseggel SEM veszek semmit sem mar, megha ingyen adjak se (par szivas eleg volt :D))

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.24. 13:44:30

uns97: Én is ezt az álláspontot képviselem hidd el, meg nem is szokásom belejavítgatni a más által írt szövegbe hiszen "idézek!", de olvasva ilyen Herlock Sholmes-os kommentet elgondolkodok kicsit...,hogy mit is kéne csinálni :S

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.24. 13:51:58

@Jólfelhúztammagam: Teljesen igazad van, csak az itt a hiba, hogy a pannon nem akrja elismerni vagy belátni, hogy a telefon rossz. Szerintem senki nem panaszkodna ha felajánlották volna a cserét. Példaként csak a saját esetemet tudom meg említeni amit itt olvashatsz.

galicius 2008.12.24. 14:01:08

Mindegyik telefonos cég köcsög.A telefongyártó cégek is.A Nokia is.Sőt.Az nagyon köcsög.Füstjeleket javasolok. Internetre ugyan nem jó,de az meg minek?
Vagy vegyél vonalas telefont.Bár az a cég is köcsög.

galicius 2008.12.24. 14:11:42

Ja és ez a sok húgyagyú,akiknek az ügyeket kellene intéznie,azok nem azért kapnak fizetést,mert Te használod(bocs,használnád)a szolgáltatásukat,hanem azért,mert csak.Egyszerűen nem értik,hogy hogy,ha Te nem vagy,akkor mehetnének sorba állni a segélyért,amit majd az uzsorás meg lenyúl tőlük.Sajnos nem értem ezeket a droidokat.Viszont a pofájuk az olyan hatalmas,mint ide Lacháza.Annak idején a Westelben volt egy ember,aki még az 5 forintos túlfizetést is visszautaltatott az előfizetőnek,mert még akkor nem működött up-to date a számlázás és a hiba csak egy bizonyos idő elteltével derült ki.Annak volt előfizető barát nézete.Ezeknek tudod mi van?A nagy pofájuk,meg a sértődöttségük.Ócska banda.

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.24. 14:21:37

Azért majd kíváncsi vagyok a 4. szolgáltatóra hátha valamiféle verseny alakulna ki előfizetőkért. Tudom, hogy szép álom.

galicius 2008.12.24. 17:19:28

ViKo
Ne álmodozz.Az sem jótékonysági intézmény lesz.Azok is ott fognak majd szopatni,ahol csak tudnak.Mondjuk az lehet,hogy 10%-al olcsóbban.Kezdésnek.Aztán rájönnek a dolog ízére(amit már tudnak,mert egyik sem hátulgombolós csecsemő és a szakmából kerültek ki annak idején)és szépen beállnak a sorba. Mondjuk egyet nem tudok elképzelni.Azt,hogy kartellbe tömörüljenek,mert rohadtul utálják egymást.

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.24. 17:41:29

Azt sejtettem én is, hogy nem lesz drasztikus változás a mobilpiacon. De azért csak kéne valami ami felkavarja az állóvizet. Vajon külföldön mi a lehet a helyzet, ott is ennyire szánalmasak a szolgáltatók?