Itt a karácsony, bunkók a boltosok!

zso73 írt egy cikket a logout-ra gondoltam megosztom veletek is.

Ismét kivágta a biztosítékot egy bolt viszonya a vevőkkel szemben, az én mércém szerint. Persze én voltam érintve, de előre közlöm, hogy nem bosszú, vagy korábbi sérelem áll a cikk írásom mögött! Csak az esetleges okulást akarom elősegíteni, vagy tájékoztatnia a most vásárlás előtt állókat.
Végre rászántam magam, hogy veszek némi DDR 3 RAM-ot a gépembe, mert nem működik a jelenlegi rendesen a lapomban. Bemegyek a Király Utcai 6x, R***l HW boltba, egy „jónapottal”. Válasz semmi. Na jó, mivel látszatra akkor hoztak árút nyugisra vettem a figurát. Kedves hölgy fizet egy komplett gépért, és távozna. „Majd fordulok kétszer, hogy el tudjam vinni a sok cuccot.” Mondja. Lehet, hogy rosszul gondolom- de azzal a célzattal, hátha segít neki valaki. Nem. Az AMD procis dobozok rendezgetése, hogy elvágólag legyen a pulton az fontosabb. Végül látja, hogy ezt egyedül fogja elvinni. Az ajtót senki nem nyitja neki…Megkér, kiengedem. Eltelik egy kis idő. Unalmamban elveszek egy árlistát, és kikeresem a memória árat, ha már senki rám sem bagózik, az egy szem vevőre. Végül az árakat látva, és hogy senkit nemérdekel, hogy mit szeretnék, kimegyek a boltból egy fogadalommal- Ide se soha, és „vevőnek sem ajánlom, mint annó”. Ismét egy nem odafigyelés miatt kidobott 35-40 e. Ft a bolt részéről.
A kocsimhoz sétálva látom, hogy kiballag az egyik eladó, és rágyújt. Kedvem nincs kérdezősködni sem….
Én megértem, hogy rengeteg a munka, az áru, és az akadékoskodó vevő, és ez meg tudja viselni az idegeket. Nehéz koncentrálni, de azért egy vevőre a három eladóból figyeljen már fel valaki, azon a 15 négyzetméteren.
Történet vége.
UI:Csináltatni kellene egy pólót, így a Karácsonyi bevásárlások idejére, az ilyen eseteket elkerülendő- Jó napot! Én vagyok a vevő!! -Felirattal.
Zso :)

Címkék: vásárlás bunkó hellókarácsony 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr59819208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flashzee · http://www.flashzene.com 2008.12.12. 18:40:11

A képen Te vagy? Vagy mi ez a Lidl reklám, bár hirtelen azt hittem ellenreklám lesz a poszt!

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.12. 20:39:54

Nem dehogy :)
Csak annyira megtetszett ez a kép, hogy nem tudtam ellen állni a kirakásának. Mert milyen jó is lenne ha minden eladó így mosolyogna...