Egér. De melyik is?

István a szemfülességének köszönte, hogy nem azt kapott amit nem akart, vagy azt akarta, hogy ne is kapja meg....vagy hogy is van ez?..:)

A deviland.hu -nál szerettem volna vásárolni egy Logitech B58 -as egeret. A honlapon megrendeltem, majd telefonon értesítettek, hogy meg van az egér, mehetek utána. Az üzletbe érve köszöntem, majd vázoltam, hogy a Logitech B58 -as egérért jöttem. Nyomtatták a számlát és hozták az egeret, közben fizettem, de még nem írtam alá, hogy átvettem. Ezután az alábbi beszélgetés zajlott le.

Kezembe véve az egeret rákérdeztem:
Ez B58-as?
Eladó: Nem ez RX250 -es.
Én: Akkor nem kérem.
Eladó: De hát ugyanazt tudja, két gombos, görgős stb.
Én: Nem ezt rendeltem, tehát nem kérem.
Eladó: De B58 -ast sehol nem lehet már kapni.
Én: Ha előre értesítenek, hogy nincs B58-asuk, akkor nem is utazom át az egész várost, meg aztán mi van ha nem egeret, hanem pl. processzort akartam volna venni.
Eladó: Azért lássuk be, hogy a kettő nem ugyanaz.
Én: Nézőpont kérdése.

Ezután visszaadták a pénzem és nem túl érzelgős búcsút vettünk. Megjegyezném, hogy nem az a 2400 forint fáj amibe az egér került volna, hanem az hogy szó nélkül a kezembe nyomtak egy másik modellt. Ha történetesen nem értek hozzá talán észre sem veszem. Mi van akkor a laikusokkal? Arra is kiváncsi lennék mi erről a fogyasztóvédelemnek a véleménye. Szerintem az ügyfél megtévesztése nem függ az áru értékétől, legfeljebb a bírság kerül kevesebbe.

Címkék: vásárlás egér 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr4763522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.