Utolsó kommentek:

Pepejoe 2018.03.19. 20:22:27

@magánügy:
Áááá, biztos nem tenne. Az olyan hülyéktől mint azok, meg az olyan rosszhiszemű és önmagából kiinduló értetlen seggarcoktól mint te lettem ilyen.
Nos egy finom kanyarral visszatérve a szövegértelmezésre, (ami nálad roppant szűkre szabott, ahogy az ábra is mutaSSa) mindössze arra lettem volna kíváncsi roppant szerényen, hogy mennyiben érdekes hogy kismama és szívbeteg, amikor itt nem az a lényeg: ha valaki (példánkban) klímát vesz akármennyiért is, az működjön. Még akkor is ha egy Metros szart vesz sokért, (na de lendüljünk át ezen) de ezt már kifejtették a legelején.
Ez egy tisztán fogyasztóvédelmi kérdés. Javítás/csere/pénz vissza-opció.
Felesleges ráerősíteni együttérzésre apelláló szöveggel mert elhiheted, hogy az illetékesek épp ezt szarják le vastagon, én is voltam gyerek, é.anyám is volt terhes (az övék is) és nekünk is van ezen a téren "némi" tapasztalatunk. Ez nem extra egy ilyen témában, ez van, mehetsz lázongani meg tüntetni hozzájuk, sok sikert de így van.
Ha számodra csámcsogásra teremtett válaszokat akarsz, akkor visszaolvasod az eddigi kommenteket. Remélem így már tiszta, próbáld ne ennyire terhelt és frusztrált negyedkegyelműként élni az életed és boldogabb leszel.

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

magánügy 2018.03.19. 19:42:36

@Pepejoe: Így évek távlatában a kérdésedre: kismama: nehezen viseli a hőséget.Szívbeteg: nehezen viseli a hőséget. Szívbeteg kismama: rettenő nehezen viseli a hőséget, aminek súlyos következményei is lehetnek. Mivel a vásárlás nem kenyérpirítóról szólt, hanem klímáról, ezért érinti a kérdés, mert ez egy olyan eszköz, ami lehetővé teszi, hogy a terhességet épen, különösebb szenvedések nélkül kihordja.
Hogy így már tudod a választ, akkor megkérdezném, hogy azóta elvégezted-e az általános iskolát, valamint részt vettél-e EQ-fejlesztésen? Egy jó pszichológus, esetleg pszichiáter még veled is csodát tenne!

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

Pepejoe 2016.06.23. 19:14:39

Így évek távlatában kérdezem, hogy mennyiben érinti a klíma-kérdést, hogy kismama és szívbeteg?

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

feketezsuzsa 2013.07.23. 08:18:02

Köszönöm a hasznos hozzászólást.
Én csak addig próbálkoztam, hogy érdeklődtem.
De így is igazolom,hogy a vevőszolgálat András Anita viselkedése és modora nem a mai kereskedelmi irányzatnak felel meg.
Nagy József helyében elgondolkoznék a fenti bejegyzéseken, még akkor is ha most még fut a szekér!
Azt sem értem hogy a vezetővel miért nem lehet beszélni!

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

Ganésa 2011.03.26. 16:11:21

Itt van az agyoniskolázott ügyfélszolgálatos iwiw profilja, igazi lábosképű szőke, még pucsít is :D (Andrási Anita, Tiszafüred)

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=10578843

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

Amusing 2010.11.22. 21:55:44

így jár aki 1000 ft spórolni akar :) nem tudom sajnálni

Bejegyzés: Már megint a Pixmania...

Amusing 2010.11.22. 21:51:32

ez esetben a író volt sajnos kicsit butus

nem lehet előre tudni, hogy csak pl vmi vírus okozza (amit bekapott egy pornó oldalról) vagy a laptop hibás alkatrésze okozza a hibát

Bejegyzés: "Ezt a kínaiak szúrták el"

2010.08.18. 01:14:38

itt is olvassátok az 1-2 meg csillagos értékeléseket
sajnos kemény cenzúra van itt
ne vegyetek itt semmit!
és sajnos a pixmania javít az értékelésen a magyar képviseletük írogatja az 5 csillagos értékeléseket
Szóval itt az igazság:
www.argep.hu/bolt_ertekeles--5817.html

Bejegyzés: Már megint a Pixmania...

2010.08.18. 00:24:24

itt olvassátok az 1-2 meg csillagos értékeléseket
sajnos kemény cenzúra van itt
és sajnos a pixmania javít az értékelésen a magyar képviseletük írogatja az 5 csillagos értékeléseket

Szóval itt az igazság
www.argep.hu/bolt_ertekeles--5817.html

www.arukereso.hu/stores/pixmania-com-s16459/velemenyek.html

www.olcsobbat.hu/boltok/pixmania/

homar.blog.hu/search?searchterm=pixmania&searchmode=OR&submit=Keres%C3%A9s

Bejegyzés: Pixmania

Satad · http://tcmfree.atw.hu 2010.02.24. 14:43:02

Ez a korlátlan mobil internet a magyar társadalom hozzá nem értését kihaszáló eszméletlenül nagy áttverés! Azt nem tudom mennyit kaphatnak azok az emberek ezektől a mobiltársaságoktól akik tehetnének ez ellen az áttverés ellen és nem tesznek semmit hanem elfordulnak. A szerződés maga egy áttverés és a bírósághoz kellene fordulni visszakövetelni kamatosan az eddig kifizetett mobil internet havidíját. A levélből világosan kiszürhető hogy ők tisztába vannak azzal hogy NEM tudják teljesiteni a szerződésben leirtakat!

Bejegyzés: Egy ügyfél levele a Pannonhoz

Satad · http://tcmfree.atw.hu 2010.02.24. 14:29:06

Nah ezzel ugyan igy jártam én is! Vissza is irt a pannon! Ezt:

Tisztelt Előfizetőnk!

Köszönjük, hogy levelével felkeresett minket. Szíves tájékoztatásul közöljük általánosságban, hogy a Mobil Internet szolgáltatás jellegénél fogva több szempontból különbözik a vezetékes szolgáltatók által nyújtott internet szolgáltatástól, mind a hálózat, mind annak üzemeltetése tekintetében. Az egyik fontos különbség –amely többek között az előnye is ennek a szolgáltatásnak- éppen a szolgáltatás mobilitásából fakad, melynek számos olyan vonzata van, amit korábban a vezetékes hálózatokban az előfizetők nem tapasztaltak. A fentiekben felmerült sávszélesség-korlátozás szükségessége is ezen sajátosságokból adódik, mivel a szolgáltatás mobil jellegéből következően egy adott földrajzi területen dinamikusan változhat a hálózat terheltsége, attól függően, hogy adott időpontban hány felhasználó van feljelentkezve a területet ellátó cellára és azon milyen sávszélességgel, mennyi adatot forgalmaz.

A fentiek okán előfordulhat, hogy a szolgáltatást több felhasználó használná, mint amennyit a hálózat jó minőségű szolgáltatással el tud látni. Ezt a problémát sajnos leginkább egyes előfizetők extrém internethasználata okozza, amikor speciális alkalmazások segítségével a cella teljesítményének nagy részét kihasználva, folyamatos adatletöltéssel foglalja a hálózat kapacitását, mely miatt más előfizetők a szolgáltatást nem vagy jelentősen gyengébb minőségben tudják csak igénybe venni.

Ezzel szemben olyan fájlcserélő, fájlmegosztó vagy nagymennyiségű adatátvitellel járó alkalmazások, pl. peer-to-peer, file transfer protocol, egyes multimédia-alkalmazások használatával, filmek, videók vagy más nagyméretű fájlok folyamatos –órákon, napokon keresztül történő - letöltésével olyan alapterhelést róhat a Mobil Internet hálózatra, amely veszélyezteti a szolgáltatás minőségének folyamatos, ÁSzF-ben vállalt fenntartását, abban az esetben is, ha ez utóbbi forgalmat az előfizetők csekély hányada bonyolítja. Nem általános, előre meghatározott szabályok mentén történő lassításról van tehát szó, hanem az adott területen, az adott hálózati viszonyok védelméről, a szolgáltatások valamennyi előfizető által történő rendeltetésszerű igénybevételének a biztosításról.

Hangsúlyozni kívánjuk, hogy a Mobil Internet Éjjel-Nappal szolgáltatás meghirdetésében vállalt, fix havidíjért a korlátlan adatmennyiség letöltését ugyanúgy biztosítjuk előfizetőinknek a sávszélesség leszűkítésének ideje alatt is, csupán az adatátviteli sebességet lassítjuk, természetesen az ÁSZF 6. számú mellékletében foglalt, a Pannon által vállalt, adat fel- és letöltésére vállalt célértékek biztosításával.

A Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeiben a Mobil Internet szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevételéről, ezen szolgáltatással kapcsolatos kiemelt hálózatvédelmi megfontolásokról részletesebb információ a 2009. január 11-étől hatályos verzióban található, mint pl.: ÁSZF Törzsszöveg VI.2.2. pontja, A szolgáltatás rendeltetésszerű használata). Ezen közlemények a megjelenés első napjától elérhetőek a Pannon Értékesítési Pontjain, valamint honlapján, ill. arról kérésre a Telefonos Ügyfélszolgálat részletes felvilágosítással szolgál.

Tájékoztatjuk, hogy a fentiekben hivatkozott ÁSZF rendelkezésben rögzítésre kerül, hogy a Pannon mindössze a sávszélesség tekintetében alkalmaz intézkedéseket. Az ÁSZF 6. sz. mellékletében rögzített célértékek az esetleges lassítás esetében is maradéktalanul teljesülnek és ezen keretek között az „átalány havidíjért” cserébe továbbra is bármekkora adatmennyiség letölthető.

A szolgáltató a korlátozást a következő számlaciklus kezdő időpontjával tudja csak feloldani, amelynek az az oka, hogy a tömeges szolgáltatások nyújtása esetén nem lehetséges minden egyes operációt egyedi paraméterek figyelembe vételével végrehajtani.

Felhívjuk figyelmét, hogy a korlátozás a számlazárást követő 72 órán belül automatikusan feloldódik.

Sajnáljuk, hogy szándékunk ellenére kellemetlenséget okoztunk Önnek, azonban eltérő információval nem szolgálhatunk.

Köszönjük megértését.

Bejegyzés: Egy ügyfél levele a Pannonhoz

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.09.01. 17:52:08

@megujulo: Szia köszönöm segítségedet, de állítólag a levelet beküldő személynek tudott egy klíma szerelő személy segíteni. A kommentjeidre meg nem hiszem, hogy fognak válaszolni mert blog inaktivitás miatt bezárt. Csak azért lehet még elérni, hogy más esetleg okuljon a történetekből :)

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

megujulo 2009.09.01. 14:56:42

Fekete Attilának hívnak és a Geo - solar Centrum Kft ügyvezetője vagyok (www.geo-solar.net)
A Citigas zrt!!! (mostanra felmondás allatti és felszámolás alatti veszélyben lévő cég lettem a fent emlitett bunkó hölgy jóvoltából!) által szerződőtt klimaszerelési partnere vagyok (voltam?)

Az ügy sokkal mélyebb nyomokat hagyott bennem! Ezt szükségesnek tartom elmondani!

A citigaz zrt tulajdonosa és vezérigazgatója egy személyben ugyanaz a személy Nagy Józsefnek hivják!

Az ö kedves közvetlen rokona az a kellemetlen hangú hölgy aki a cégnél a kereskedelmi aszisztens! Név szerint Andrási Anita!

A cég müködése számos területen folyamatosan törvényt sért, de mivel az éves import forgalmuk milliárdokban mérhető (kis családi vállakozásnak indult, az apeh soha nem vizsgálta a megtollasodás forrását! A mérlegük nyilvános!) ezért senki piszkálódni nem mer, a hatóságok ellenörei gyakorlatilag a zsebükben vannak!
A 28 fős alkalmazotti létszámmal üzemelő vállalkozás évi 4 milliárd Ft értéknél nagyobb összegben forgalmaz a dvd-től kezdve a hütőgépekig szinte mindenféle müszaki cikket! Persze a bérköltségük az a létminimum és rettegnek a felmondástól!

A honlapjukon megtekinthető az a szervizlista, mely cégek gyakorlatilag szerződtek velük!
Persze a dolog nem ilyen egyszerű!
Az összes multi áruházláncnak ök szállítják a klímákat, legyen az márkától névtől független, mivel a belső felépítésük azonos.
Ennek ellenére még az energia tanúsító cimkék sem eggyeznek meg! Az értékesített klimák esetáben kivétel nélkül megtagadják a szerződőtt partnereiktől a garanciális javítások elszámolását illetve az alkatrészkészlet biztosítása nem is létezik!

Bizonyos klímák esetében olyan garanciát viselő cég nevét tüntetik fel mind a mai napig a jótállási jegyeken, melyet több mint egy éve felszámoltak!
Hangsúlyozni szeretném hogy jelenleg is perben állok az emlitett vállalkozással szemben, sőt tartozásom miatt felszámolási eljárást kezdeményeznek szept 1-től ha nem fizetem meg 201 ezer forintos tartozásomat! Pedig ezt az összeget a polgári törvényeknek megfelelően visszatartási joggal nem fizetem vissza addig, mig a problémás garanciális javításokat a becsületes ügyfeleimnek el nem tudom végezni!!!
Egyszóval ennek a cégnek a kapcsolataiból, az üzletmenetéből kifolyólag nem is állt szándékában csupán a profitot kiemelni, a felelősség pedig maradjon rá az ügyfélre és a javttatást végző szervizekre!
A szervizek pedig persze nem jótékonysági intézmények, saját vállalkozásuk hátrányára nem tudják és nem is fogják felvállalni az ilyen jellegű javításokat, tehát értelemszerüen megpróbálják az összes törvényes kaput keresni annak érdekében hogy az ügyfél és a szerviz kapcsolatából az ügyfél egyenlitse a számlát (mert a citigas zrt nem fogja)
Egyszóval szeretném ha bárki akinek hasonló problémája lenne megirná a részemre és a felmondási időm alatt deklerálni lehetne a javítás megkezdésének a tényét! megujulo@geo-solar.net
Ebből ugyanis per lesz méghozzá nagy.
Ami pedig a fogyasztói jogokat illeti sorozatos csalás és okirathamisitás, garanciális jogok sértése és egyéb büntetőjogi, polgárjogi következményekkel jár ennek a lefolyása! Az emlitett cég pénzügyileg fizetőképes lehet egy per megnyerése esetén, de ehhez sok-sok hasonló társú károsultakra van szükség aki eljön a birósági tárgyalásra és a panaszát előadja!. Ennek a pernek az esetleges megnyerése ugyanis csak igy lehetséges! Természetesen felvállalom az érintett károsultaknak a klima javítások megkezdését, mivel jelenleg még érvényes szerződés köt és felmondani nem lehet annak érdekében hogy a javítás ne kelljen finanszirozni!
Igy ha nem is azonnal, (akár több év is eltelhet) de megorvosolható ez a pnzügyi, garanciális jogorvoslatot nem türő probléma!
A szerencse a szerencsétlenségben az hogy az emlitett társaság tulajdonosa egy személyben vezeti a tulajdoni részvényeket és a társaságot, igy a felelősség egyetemleges (akár börtönbüntetésre is száámíthat egy sikeres bizonyítási eljárás során!)
Ha valaki szeretne klímát vásárolni, azt szakszervizben tegye, ahol neves és megbizható készülékekkel lehet találkozni, annak ellenére hogy ilyen esetben talán sokszorosa lehet a vételár és a szerelési költség is.
A citgas zrt klímái nem rosszak (saját tapasztalatom) tövbbszáz készüléket eladtam, értékesítettem, innovációsan átalakítottam.
A probléma azért vetődik fel minduntalan, mivel az az egy két darab készülék ami e nagy mennyiségböl romlik nem talál javittatási problémájára gazdát!
A márkás készülékek esetében az ár tartalmazza a közösségi kereskedésben fellépö hibák orvosolására forditott összeget (csupán egy-két százalék az érték éves szinten) mig a Citgaz zrt esetében az eladott többezer készülék esetében egyetlenegyre sem hajlandóak javittatási összeget fordítani.
Az emlitett készülékek mind import, a hatóság nem vizsgálja (le van fizetve) a hátterét a beszerzését és garanciális forrásait (annak ellenére hogy törvény sért az emlitett vállalkozás)
A kialakult javítási helyzetben a történt levelezéseimet is csatolom hogy jól és tisztán lássanak a megvezetett emberek, miért is nem vállalják fel a javíttatást az emlitett céggel szerződőtt partnerek!
Az első levéla citigas zrt részéről::

Tisztelt Cím!


Ez a mail rossz helyre érkezett, ennek a klímának nem cégünk a garanciaviselője, s a szervizhálózatot sem a mi cégünk biztosítja. Kérem, keresse fel a jótállási jegyen szereplő szakszervizeseket.
Amennyiben cégük szerződésben áll a City-Gas Zrt.-vel, akkor kizárólag cégünk által importált termékekre vonatkozik a szerződése, s nem az általunk forgalmazott összes termékre.
A szerződése nem köti, hogy más importőrök termékét nem javíthatja, de ha már elvállal egy ilyen munkát, akkor legalább cégünket hagyja ki az ügy rendezéséből.
Levelük, sajnos téves helyre lett elküldve, így az ott leírtak számunkra semmiféle módon nem értelmezhetőek kötelezettségként.
Cégünk anyagi helyzetéről pedig csak annyit, hogy az említett alkatrész értéke nem okozna problémát cégünknek, de semmilyen jogalapja nincs a vevőnek kártérítésre a City-Gas Zrt.-vel szemben.
Egyébként pedig mindenkinek jogában feljelentéseket tenni különböző hatóságoknál, de legalább legyen a panaszának jogi alapja.
Megértését előre is köszönjük.

Andrási Anita
ker.asszisztens
-----Original Message-----
From: Fekete Attila [mailto:megujulo@m-kabel.hu]
Sent: Monday, August 10, 2009 4:07 PM
To: city-gas@city-gas.hu
Subject: Garanciális alkatrész igénylése:


garanciális szervizelésért felelős illetékes vezető hölgy részére!

Cégünk egyik ügyfele (vásárlónk) részére egy db Daewoo DSB-G124LH-V tipusú 3,6 kwattos teljesítményű inverteres klímát szerelt fel 2008 október 18-án Rajkán., A klímát tölünk vásárolta az ügyfelünk melyet a Cit-gas zrt szállított le egy korábbi időpontban telephelyünkre.
A vásárló jelezte felénk garanciális javítási szándékát, mivel közölte hogy a klímagépet nem lehet bekapcsolni a kompresszor nem indul el, csupán a beltéri vezérlő panel ad vissza hangjelzést!
A beltéri kijelzőn a következő hibajelzést adja vissza az elektronika:
Auto és timer led világit, a operation led villog!
A hibaüzenet a következő:
Over load or too low voltage protection:
Ez azt jelenti hogy vagy túl magas vagy nagyon kevés a tápfeszültég!
a power board lapon van egy tranzformátor mely primer oldala 230 volt váltóáram, a szekunder oldala pedig 6 voltos kimenő váltófeszültség!
A trafót kicserélve a berendezés továbbjut addig a szintig hogy a következő hibát irja vissza:

mind a négy led villog ami azt jelenti a service adatok szerint:
indoor/unitdoor communication protection
ami azt jelenti hogy nincs kommunikáció a beltéri és kültésri vezérlő egységek között.
Az optócsatolós kommunikációs vonal hibátlan, de ha a tápfeszültségfigyelő emlitett tranzformátort elinditom akkor a központi invertervezérlő microchip felforrosodik.
Szervizes tapasztalatom alapján a kommunikációs rendszer hibátlan ugyanakkor a központi vezérlő chip meghibásodott.
A klimaberendezés minden más egyéb alkatrésze hibátlan.

Visszaigazolást kérek hogy az ügyfélnek milyen módon tudom garanciálisan megjavítani az emlitett panelt.

A panelen és a készüléken nem tapasztaltam semmilyen idegen beavatkozás jeleit.
A klima üzembehelyezése 2008 október 18 án történt meg, igy az ügyfelet megilleti a garanciális javítás megtörténte.

Mivel bizonytalan lehet a vezérlő panel javítása vagy esetleg a pótlása, ezért felmerülhet a kérdés, hogy az egész készüléket cserélni szükséges.

Szerviztapasztalatom alapján megállapithatom, hogy a jelenleg forgalomban lévő midea inverteres klimák paneljai megeggyeznek mind felépítményben mind formában a meghibásodott klima esetében emlitett alkatrésszel.

A garanciális javítás hibafelmérés szinten megtörtént, igy a meghibásodott panel a cégünk telephelyére bevizsgálásra beszállításra került.

A citigas zrt vel érvényes garanciális javítási szerződésünk van nekünk jelenleg, de saját költségünkre biztos hogy nem fogjuk megjavitani az ügyfelünk készülékét!

Mivel eddig sem állt ez a zrt a javítási panaszok esetében a megfelelő szinten, amennyiben ez az ügylet nem kerül megfelelő módon elintézésre, illetve ha az alkatrészt vagy a garanciális javítást elháritják az ügyfélre:

1: pert fogunk kezdeményezni, a magyarországra behozatott illetve nem megfelelő minőségben értékesített klímákkal kapcsolatosan.
2: továbbá összefogva a HKVSZ -el az összes szakhatóság figyelmét ráirányítjuk a társaságuk müködésére és a törvénytelen intézkedéseikre megtesszük a megfelelő lépéseket annak érdekében , hogy mihamarább a törvény szigorával azt betartassák!
Mivel julius 04-től megváltozott a klimatörvény ezért csak minősített szerelők végezhetnek hütőközeg kezeléssel járó munkákat.
Ugyancsak szakképzett személyzettel lehet értékesítést végezni és főleg szerelni e területen julius 04 napjától mely jelenleg egyetlem multi áruház szakszemélyzetére sem mondható el.
Továbbá az ügyfelem szándéka hogy rendőrségi feljelentést tesz csalás alapos gyanuja miatt, mivel a garanciális beszerelésre és szervizelésre olyan cég adatait tüntette fel a citigas Zrt a jótállási jegyen, mint garanciát felvállaló vállalkozás mely jelenleg nem is létezik!!!
Összefoglalva a javítási helyzet a következő:
inverterpanelre lenne szükség egy garanciális javításhoz ügyfelemnek. Ami kb. 18-30 ezer forintos érték. Ha figyelembe vesszük a citigas zrt többezer milliós piaci forgalomát ez biztosan csödhelyzetbe sorolja a vállalkozásukat!
Az emlitett panel egy 3,6 kwattos daewoo klima központi vezérlő panelje mely mindenben megeggyezik a jelenleg is forgalombn lévő midea inverteres klimák vezérlő paneljaival!
Kérdések:
1: hogyan történik az önök cégénél ugymond törvényesen a garanciális jog gyakorlása, azonkivül hogy nincs számunkra meg az önök vállalási szabályzata, mely a fogyasztásvédelmi törvény értelmében szabályozza a garanciális rendszerben történő jogokat és kötelezettségeket.
2.A szervizelésre emlitett és megadott weboldal a biztosított kódokkal soha nem müködött és a citigas zrt
-nek nem sok köze van a szerződésben feltüntetett oldalakhoz.
3. nem tisztázott a garanciális eset tényének felvázolása, azaz nincs rendszeresitve egy egységes szerviz lap vagy munkalap ahol paraméterezni és rögziteni lehetne a tényállásokat.
4. eből kifolyólag nem tudjuk gyakorolni megfelelően a garanciális jogokkal kapcsolatosan a megfelelő elszámoltatást és munkavégzést.
5. visszaigazolás nélkül pedig nem vagyunk hajlandóak ugymond "előre dolgozni egy másik vállalkozás hülyesége és törvénysértő magatartása miatt"

tehát haladéktalanul kérem, hogy pontositsák, ha kell az ügyvéddel vagy jogászukkal a vállalás feltételeit, mivel a kibocsátott szerződés értelmében az egyoldalú és az ügyfélre kifejezetten hátrányos helyzetet teremthet ha tényleges üzemszerű meghibásodás történik.
Ez az első eset hogy cégünk garanciális igényű javítást akar teljesiteni, de eddig többször kérdeztük telefonon hogyan müködik az eljárás, melyre a mai napig választ nem kaptunk.És egy kedves hangú bunkón viselkedő alkalmazottjuk pedig nem képes emberi hangon viselkedni telefonon.sem panaszt elrendezni.
Kérem hogy irásban küldje meg a garanciális javitással kapcsolatos vállalási szabályzatukat, mely tisztázza a garanciális jogkörök gyakorlása esetén mindhárom fél érdekeit (nagyker-szolgáltató vagy kereskedő-ügyfél)
Ha tisztázottak a feltételek ez esetben folytatjuk a garancuiális javítást az ügíyfelemnek.
A hiba idejére ideiglenesen biztosítottunk egy komfortjában alacsonabb hagyományos midea 3,6 kwattos klimát hogy legalább az ügyfelünk garanciális joga ne csorbuljon (kölcsönkészüléket biztosítottunk) mivel felkészültünk a hosszan elnyúló jogi és egyéb procedurára.Természetesen a midea 3,6 kw-os klima is önöktöl származik (utolsó rendelésünk) megelőzve az ügyfél és köztünk lévő jogi problémákat.
Ha nem lehet érdemben elintézni megfelelő törvényes módon a garanciális javítás megtörténtét, ez esetben azonnali hatállyal felbontjuk a korábban kötött és egyoldalú szerződésüket és a szükséges fogyasztóvédelmi hatóságoknál a HKVSZ-el közösen összefogva pert kezdeményezünk a törvénysértő klimaértékesítésekre és törvénysértő garanciális ügyintézésre, mely több internetes fórumon is visszaigazolja a citigas zrt törvénysértő müködését!
Az okozott anyagi kárért pedig polgári pert kezdeményezünk.

Fekete attila
Geo - solar Centrum Kft ügyvezető:

A második levél:

Tisztelt Fekete úr!

Ennek a hatalmas nagy félreértésnek a kapcsán, s az Ön jogtalan "fenyegetőzésének" eredményeként nem szeretnénk Önöket tovább a szervizlistánkon feltüntetni, azaz szerződés szerint 2009.09.10.-vel szerződésünket megszüntetjük Önökkel. Ezt postai levélben is megerősítjük.
Megértésüket előre is köszönjük.


Andrási Anita
ker.asszisztens


-----Original Message-----
From: Fekete Attila [mailto:megujulo@m-kabel.hu]
Sent: Monday, August 10, 2009 4:07 PM
To: city-gas@city-gas.hu
Subject: Garanciális alkatrész igénylése:

A harmadik levél a második reakciójára!:

Tisztelt Fekete úr!

A termék importőre és garanciaviselője: Daewoo Electronic Europe GmbH. Magyarországi Fióktelepe volt.
Cégünk 2002. óta nem importőre semmilyen Daewoo terméknek. A Daewoo termékeknek jelenleg is van szakszerviz hálózata Magyarországon, akik bármilyen alkatrészt be tudnak hozatni az országba.
Erre a termékre Ön a City-Gas Zrt.-vel nem kötött szerződést, nem is köthetett, mivel nem mi voltunk a garanciavieselők. Ennek a készüléknek a javításban cégünk jogi alapok hiányában nem tud segítséget nyújtani. Ezt a tényt meg kell értenie Önnek is, és el kell fogadnia. Sokadik forgalmazója voltunk a terméknek, mint Ön vagy bárki más az országban.
30 napos megállapodás felbontási időintervallum alatt természetesen a City-Gas Zrt. által importált termékekhez továbbra is biztosítunk alkatrészt az Önök részére. (General Line, RCA, Techwood, Whitetech stb.)
Lejárt tartozásait a City-Gas Zrt.-vel szemben köteles rendezni, a fizetési kötelezettség ténye fennáll. Személyes sérelmei ezt a tényt nem fogják törölni.
Továbbiakban megkérjük Önt, hogy ne minősítse azokat a személyeket, vállalkozásokat, alvállalkozókat, akik a City-Gas Zrt.-vel bármilyen jogviszonyban állnak.
Kérjük, észrevételeit hivatalos levelezési formában folytassa.
Megértését előre is köszönjük.


Andrási Anita
ker.asszisztens
-----Original Message-----
From: Fekete Attila [mailto:megujulo@m-kabel.hu]
Sent: Tuesday, August 11, 2009 12:42 AM
To: citygas
Subject: Re: Garanciális alkatrész igénylése:


Tisztelt Alkalmazott Hőlgy!
A mail nem érkezett rossz helyre!
A szervizhálózat mely a jótállási laon szerepel nem létezik!
A problémás berendezés pedig az önök importterméke, melyre van szerződésünk!
A cégük anyagi helyzetéről annyit hogy ön szándékosan és szinte minden problémás esetben kivonja magát a kötelezettségek teljesítése alól! Ráadásul az importtermékükre alkatrészt sem képesek beszerezni még fizető szolgáltás keretein belül, sem!!!
A váráslónak pedig igenis van jogalapja a bekövetkezett meghibásodás jogorvoslására szervizhálózaton keresztül vagy az értékesítő cégnél!
Az értékesítő cégnek pedig szerződéssel vagy anélkül joga van a szállított termék után a meghibásodásbol eredő károkat követelnie a szállítótól!
A jogi lépésekről pedig annyit, hogy a jogsértő magatartást már ne ön akarja eldönteni, pláne ha képtelen feldolgozni hogy milyen törvények is vonatkoznak adott esetben.
Az ügyvédek pedig sokba kerülnek!
És megkérem hogy felejtse már el a személyeskedést, és a problémával foglalkozzon végre szakember, mert maga képtelen kezelni a felmerülő problémákat! ez nem használ ilyen cég imizsének!
Fekete attila
Hütőgép szerelő mester (narancssárga kártyás szivárgásvizsgálati szakember) és környezetvédő!

És utólsó sorban a negyedik levélváltás:

Attila!

(Először is nyugodjon le mielőtt agyvérzést vagy szívrohamot kapna. Komolyan!)
Nem tudom, hogy én miért nem kaptam abból a levélből, amit ebben mailben említ- ,de nincs jelentősége- az egész levelének tényszerűsége sajnos, egyenlő a nullával. Egyszerűen minősíthetetlen rágalmazás, nem csak ránk nézze, hanem azokra partnerekre is, akikkel cégünk szerződött jogviszonyban van. Főleg, hogy a jelenlegi fogyasztói reklamációhoz SEMMILYEN köze sincs cégünknek. Téves megkeresésről van szó.
Az Ön szerződés kötése után:
- cégünk nem hozott új importterméket az országba, így új jótállási jegyeket sem kellett gyártanunk, kiadnunk
- az áruházak folyamatosan kaptak/kapnak frissített szervizlistát, amin Önök is szerepelnek
- informatikai cég folyamatosan vizsgálja az általa készített honlapot, nincs semmilyen vírus a weboldalon
A City-Gas Zrt. az Önök pénzügyi forgalmát nem befolyásolja. Ezt több piaci tényező befolyásolhatja együtt és külön-külön is. A forgalom visszaeséséért cégünk nem vállal/vállalhat felelősséget. Megértjük kétségbeesését, de ez nem a City-Gas Zrt. hatáskörébe tartozó probléma.
Cégünk semmilyen jogsértés nem követett el.
Jó tanács (amit ha elfogad elfogad, ha nem, akkor nem): érdemes lenne jogi tanácsadókkal beszélnie, mielőtt egy ilyen és ehhez hasonló mailt elküld. Nagyon súlyos jogi következményei lehetnek egy ilyen megnyilvánulásnak (csoportos rágalmazásról, személyi jogok megsértéséről beszélünk).
Megértését előre is köszönöm.

Munkájához további sok sikert kívánok:
Andrási Anita
ker.asszisztens


-----Original Message-----
From: Fekete Attila [mailto:megujulo@m-kabel.hu]
Sent: Tuesday, August 11, 2009 12:30 AM
To: citygas
Subject: Re: Garanciális alkatrész igénylése:


Tisztelt Nagy József Elnök vezérigazgató (egyszemélyes tulajdonos) úr részére!

Tisztelt József úr!
Kérem hogy figyelmesen olvassa el, hogy a leirt levelem mit tartalmaz, és annak mérlegelésével döntsőn, hogy a közeljövöben mekkora problémát jelentene önnek egy bonyodalmas nem megfelelő hangnemben kezelt garanciális probléma lebonyolítása!
A mai napig tartozunk a citigas zrt-nek kb 200 ezer forint szállítói tartozással, melyet az elmult időszakban folyamatosan csökkentettünk a beérkező munkálatainkanak megfeleően forgalom és költségarány figyelembe vételével a megállapodásnak megfelelően!

Kérem hogy az alábbi levelet tisztelettel próbálja meg orvosolni, mivel az egyik alkalmazottjuk "Andrási Anita" a közeljövöbeni döntésével meélyen kihathat a továbbiakban a kapcsolatunkra, akár vásárlásra akár más jellegű szállításra.
Ezt a levelet kifejezetten az emlitett hölgynek cimeztem:

Tisztelt "Nagypofájú" Anita! (ez a köszönés kifejezetten és célirányosan önnek szól!) nem a citigaz zrt-nek!

Személyes magánember véleményem, hogy a viselkedése, hangneme nem jogositja fel arra hogy egy gazdasági vállalkozással szemben egy másik gazdasági vállalkozásnak a nevében és illetékességében magánemberként, magánvéleménnyel és indulattal jár el..
Sajnálom hogy az egyetemen és főiskolán , ha egyáltalán ilyennel rendelkezik nem tanitották meg a megfelelő hangnemre és viselkedésre!
Feltételezem hogy talán még érettségi vizsgával sem rendelkezik, mert az érettségi évek alatt megtanulnak az emberek viselkedni!
Nagyon kedves és bunkó tud lenni, mint amikor a telefonban kommunikál, amikor problémával fordulnak az ügyfelek bármilyen célból a társaságuk felé!
Kijelentette már hogy kompresszor motor nem romlik el soha (noha az még a daikin klima esetében is előfordulhat néha, pedig az világmárka komoly szervizháttérrel!) meg azt is hogy miért nem bontotta ki a csomagot érkezéskor, mert akkor a sofőrrel számoltatták volna el a kárt, stb, stb,stb. Ebben a martalocz vitában a továbbiakban nem kivánok közremüködni!

A módosabb és komolyabb cégek nem véletlenül kerülik el a citigáz zrt szállítmányait klíma ügyben, mivel sorozatban, folyamatosan tömegáruként minőségnek nem nevezhető állapotban szállítják ki a multi áruházláncok részére a klímaberendezéseket.
Nem véletlen hogy nincs megfelelő háttér ahhoz hogy megfelelő minőségben és módon biztosítsák a garanciális jogokat, mivel megfizethető és arra alkalmas megfelelöen képzett szakemberek javittatás céljából tulajdonképpen szóba sem állnak ilyen problémás hátterű cégekkel!
Persze olcsó kisvállalkozások és kókler szervizek egy garázsban szivesen vállalják azt az egyoldalú szerződést amit kibocsátanak!
Lehet milliárdokat értékesíteni, de ha egy idő után nincs megfelelő szervizháttér, akkor a berendezések elromlása után jönnek a problémák, melyet nem lehet szerződésbontással tolerálni, és a felelősség alól kibujni, ugyancsak egyoldalúan, amit ma elkövetett indulatból és megfelelöen magas vérmérséklettel. Ilyet általában magabiztos tulajdonos szokott megtenni egy vállalkozásban, az engedheti meg magának a jogi következményeket (néha még az sem).

Elképzelhető és nem kizárt, sőt biztos hogy rengeteg kifogástalan és kiváló minőségű termékeket forgalmaz a citigáz zrt! Ugymind márkás hifi, televizió, mosógép, dvd stb, azaz szórakoztató elektronikai termékek sokasága!
Ez azonban nem mondható el a import és olcsón beszerezhető klímák több tipusára.
Mikor ugyanazt a terméket több néven és különféle burkolatban de ugyanabban a belső felépítményben forgalmazzák, különböző ellátott energiacimkékkel! RCA, icecool, vogel, és ugyancsak azonos de más néven feltüntetett gépek más és más paraméterekkel, és energiacimkékkel, ugyanakkor tulajdonképpen azonos belső kiépítéssel és alkatrészekkel!

Sajnos olyan szakemberbe futott bele feltehetően indulatos viselkedésével, mely valószinüleg magasabb fokon rendelkezik megfelelő és törvényes képesítéssel, és információval a törvények változásait illetöen!
2010 január 01 napjától érvényét vesztik a jelenleg hologrammos bélyeggel dolgozó klimaszerelők az engedélyeiknek, és már most is harcban állnak s jelentős milliós birságokat fizetnek a vásárlók megtévesztésének okán a multik (Auchan) Tesco és bricostore áruházláncok a klimaszereléssel járó és törvényileg elkerülhetetlen beszerelési és beüzemelési kötelezettségekre, tekintettel a klimavédelmünk érdekében.
Nem azért hozták ezeket az erős szabályozásokat hogy egyesek "megtollasodjanak" hanem azért, mert ha igy folytatja a rombolását a környezetének az emberiség, pár évtized mulva élhetetlen lessz környezetünk, mely következménye, hogy a kedves unokája (ha még egyáltalán tud egészséges családot létrehozni) beteg torz és életképtelen lesz!(bár magánvéleményem, hogy az ilyen ember megérdemli, ami osztályrészül jut,de ez sajnos közösségi érdek) Van rata kivül m ég pármilliárt élölény aki élni szeretne egészségesen.

Azért felhivom a figyelmét hogy olvassa csak el és tanulmányozza alaposan a hűtőgépes és klimatechnologiás területen folyamatosan változó szabályokat, jogszabályokat és törvényi rendeleteket, mivel már több éve és súlyosan sértik ezen a területen a garanciális jogokat.
A törvény 2 év kötelezettséget ir elő minden fajta hűtőtechnologiát (hütőközeget használó berendezésre) értéktől függetlenül, melyre önök társasága mindösszesen 1 év azaz 12 hónap kötelezettséget vállal, azt is a kiszállítás pillanatától, és nem az értékesítés időpontjától, ahogyan azt a törvény beszabályozta! Az ócska és gyenge rézcsövekből felépített klimagépek nem tudják a hosszútávú üzembiztos müködést tartani, hiába gyártják tizezer db. számra.
A kompresszor csöveik eltörnek, a hűtőgáz pedig a légkörbe kerül, ha a motor meg is menekül (ami az esetek többségében ugyancsak leég) egy ujabb forrasztási javitás sem tart tovább 1-2 évnél!


Örömmel tölt el az érzés hogy ezt az elönytelen garanciális szerződést megszünteti, mert vállalkozásomnbak egy ilyen jellegü és sorozatos problémákra nincs szüksége!
Valószinüsithető hogy az eltelt 2 év alatt azért nem volt bárminemű probléma garanciálisan részümkröl mert:
1:mivel a beszerelt készülékek 90%-a alkatrészként lett felhasználva, és mivel az ily módon megváltoztatott beavatkozás következménye általában, hogy nem lehet garanciális jogokat érvényesíteni.
2: nem voltunk a jótállási papiron feltüntetve!
A két társas vállalkozás esetében pedig az eltelt két év alatt egyetlen jótállási papiron sem volt feltüntetve az információ arról hogy egyáltalán mint beszerelő cég jelen vagyunk a győr-moson-sopron megyei régióban és törvényesen müködünk!
Ugyancsak gondolom hogy hatalmas költsége lett volna hogy egy A3 méretű kiegészitő papirlapon mellékeljék az ujabb piacon megjelenő cégeket! És ez a cég profitját feltételezhetően jelentősen sértette volna! Vagy talán akkor kevesebb fizetést vitt volna haza,?
Nekem kell térdencsúszva könyörögnöm önnek, hogy az isten szerelmére tegyenek már fel arra a kurva jótállási népvjegyzékre? Ez számomra megalázó és embertelen lenne. Igy erre nincs is szükségem a továbbiakban!
Az emberek többsége nem az interneten olvassa azt az információt, melyet a boltban vásárláskor szeretne tudni.
A győri régióba mind a Bricostore, a Praktiker, és a metro áruházlánc részére szállít jelentős mennyiségben klímákat a citigáz zrt, melyekben értékesítés esetén a vásárlók nem tudják, hogy kihez fordulhatnak beüzemelésért.
Mig az egyik vállalkozás megszakad annyi munkája van, addig a másik vállalkozás gyakorlatilag labdába sem rúghat, mivel nem ismert a jótállási jegyen fel nem tüntetett szerződőtt cég neve, elérhetősége!Annak ellenére hogy szeretne és tudna is törvényesen dolgozni!
Pedig ezt a szerződéskötéskor maga a citigáz zrt vállalta! És ezt a kötelezettségét a mai napig nem teljesítette vállalkozásunk részére!
Most már kifejezetten kérem hogy ne is tegye, mivel nem szeretnék szemét forgalmazásában és javíttatási hátterében közremüködni.
Egyébként pedig nem szabható 2009 julius 04 től meg hogy kizárólag szerzödött partner telepithet klimát.
Az uj törvény értelmében minden arra a területre jogositványt szerzett vállalkozás végezhet telepítési munkát feltüntetve az engedélyszámát, igy gyakorlatilag a jelenlegi szabályozás értelmében nem szükséges felvállalni a jótállási kötelezettséget, elegendő telepíteni a klímát! A kereskedő vállalkozás a továbbiakban nem kötheti ki hogy kizárólag szerzödött partnerrel telepíttethet, mivel jogellenes az efajta megnyilvánulás!
Szerintem azért nem tudta ezt a kötelezettséget teljesíteni a citigáz zrt, mert képtelen rá egy olyan alkalmazott, aki ezt a megtiszteltető feladatot kapta.
És Ezt a feladatot magának kellett volna elvégeznie! És az elmúlt 2 évben ez valószinüsithetően a munkaidejébe nem fért belet és ezért meg sem tette!
Ezzel cégemnek anyagi jellegű kárt is okozott, melyet a továbbiakban jelzem a tulajdonos felé, és amennyiben szükséges birósági úton érvényesíteni fogjuk.
Az pedig egy más kérdés, hogy a jelenlegi munka törvénykönyv szabályozási feltételeknek megfelelően egyáltalán betöltheti egy ilyen munkaköri feladatát egy ilyen feladatra alkalmatlan alkalmazott!
Az más kérdés, hogy a közvetlen munkatársaitól hallottam hogy ön mennyire abberrált egy személyiség, és csupán a tulajdonosi körhöz tartozó érdekek miatt van abban a helyzetben hogy ekkora pofával tud igy viselkedni, és közutálatnak örvendeni!
Az biztos hogy egy ilyen alkalmazott dolgozna a cégemben akkor kb. annyi ideje maradt volna hogy összepakolja személyes motyóját és elhuzzon hidegebb vizekre!
Azt pedig remélem hogy nem gondolta komolyan, hogy egy garanciális problémát ugy tud elháritani, hogy akár visszamenölegesen szerződésbontással utasit el. Ezért még a legkezdőbb tanuló ügyvéd is szétszedné a biróságon.

Ugyhogy gondolkodjon el a helyzetén ha egyáltalán fel tudja fogni hogy milyen folyamatot kiván meginditani.

Fekete Attila

Geo - solar Centruk Kft Ügyvezető

Szivárgásvizsgálati jogkörrel rendelkező narancssárga kártyás hütőgép szerelő mester

Tisztelt Vezérigazgató úr!
A fent emlitett levél azért keletkezett mert az emlitett alkalmazottjuk gyakorlatilag nem a munkájával foglalkozik és nem végzi el a rábizott feladatát!
Ha az ilyen alkalmazott az ön érdekeltségi köreiben ténylegesen megtalálható, és netalán rokon vagy családtag, akkor igen el kellene vele beszélgetnie, mivel egy "alkalmazottnak" nincs joga egyszerüen garanciális szerződési javitási problémát ugy megoldani hogy mától nincs szerződés mert felbontottam! Ez esetben ehhez az anyagilag is felelős vezetőnek a hozzájárulása is szükséges, ez pedig ön lenne.
Ahhoz azért a mi társaságunknak is van hozzáfüzni valója és jogi következménye! E tekintetben megkeresheti a vállalkozása ügyvédjét, melyben fel fogja világosítani a megfelelő helyzeti téányállásról!
A garanciális esemény bekövetkezett, és én csupán azt PRÓBÁLTAM ELÖZŐ LEVELEMBEN KÉRNI E-MAILEN az alkalmazottjuktól, hogy hogyan lehet emberi hangon orvosolni a problémát mivel az előzetes telefonos beszélgetésünk során elküldött a saját anyámba!
a PROBLÉMA KB 30 EZER FT alkatrész ÉRTÉKŰ:
A kiszállási dij és a javítás szerződésünk szerint kb 15 ezer ft munkadijat takarna, ha lenne hozzá biztosítható alkatrész.
Azt azonban a kolleginájuk nem volt hajlandó a kezdettől elmondani hogy mi a rendszerük szerint a gyakorlati módszer a meghibásodott alkatrészek eljuttatására, vizsgálatára és uj alkatrész biztosítására!
Az első garanciális javitási kisérlet meghiusult mivel a mai napon határozottam irta meg levelében a kolléganő, hogy szerződés felbontva!
Ez ugy látom vagy megfelelő ellenszemv megirt levelem következménye, vagy egyszerüen a kolláganő ostoba!
A megkezdett garanciális javítás elkezdődőtt, mely az érvényben lévő garanciális szerződésünk értelmében kötelezi a társaságukat.
A szerződés felbontásával ugyan fellélegezhetünk mint vállalkozás hogy a továbbiakban ilyen alpári magatartású személyek ne zaklassanak bennünket, de ez az üzleti menetet csorbitja, a kötelezettségeket pedig fenntartja!
Igy a szerződést felbontani csak a szerződés tartalmi módjával lehet megtenni. A határidők betartásával!
Minden más ettöl eltérő magatartás polgári per következménye.
A tartozásunkat is rég tudtuk volna rendezni ha a nevünk felkerült volna a szerződés megkötése után a vállalt határidőre a jótállási jegyekre, söt valószinüsithető, hogy fel sem merült volna tartozás, mivel mint annak idején emlitettem, nem saját hibánkból történt a fizetés meg nem történte!
Igy két éven keresztül nem tudtunk a citi-gáz zrt érdekkörébe tartozó kereskedelmi láncok ügyfeleinek szolgáltatni. mely jelentős elmaradt üzleti hasznot jelent és képezni fogja a továbbiakban egy per alapját, amennyiben nem tudunk végre megállapodni és megfelelő merderbe terelni az üzleti viszonyokat.
Azt viszont meg kivánom jegyezni, hogy a hütőgépes társadalom a váltással egyidőben kikényszerült az összetartásra, mivel az iskoláztatások nem filléres összegekbe kerülnek (annak ellenére hogy 2013 ig lenne érvényes az engedélyem, 2010 jauár 01-el visszavonták az összes országos kiadott engedélyeket) és különbözeti vizsgákkal lehet csak és kizárólag ujra érvényesíteni a jogosultságot (monitoring rendszer)
A HKVSZ már számtalanszor kezdeményezte a jogsértő magatartás beszüntetését a multik részéről, melyre az ön vállalkozása is érintett!

Az emlitett klimálkkal valós problémák vannak és számtalan hirportálon, fórumok azt olvasni-hallani hogy mennyire zürős a citgáz zrt klimáinak a müködtetése.
Ezt a tényt mint hütőgépes társadalom képesített szakembere szomorúan tudom alátámasztani!
Viszont az érdekek megkivánják, hogy ha már a minőséggel problémák is adódhatnak, akkor legyen megfelelő szervizháttér, melyből sikeresem éppem most veszitett el az ön cége, bár gondolom hogy ez anyagilag nem igazán érinti az ön cégét!

a kolléganő válaszlevele: és utánna az első levelem a meghiusult telefonbeszélgetésre!
Egyébként annyira stabil kollégaháttérrel rendelkezik az ön vállalkozása, hogy kb 5. hónapja fertözött féregvirussal a saját cégének a honlapja! Ezért nem találtam megfelelő e-mail cimet ahová irhattam és ezért kerülhetett nem megfelelő helyre ez a levél.
Egyébként a tartalma senkit nem sértett és senkit nem fenyegetett. Fenyegetni azt lehet akinek tényleg vannak jgi és törvényi problémáik azaz van mit takargatni valója!
A virusos citygas weboldalról pedig annyit, hogy egy másik kollégájuknak már jeleztem hónapokkal ezelőtt de senki nem képes rá hogy orvosolja a problémát!
Ha hazamegy akkor legyen szives megnézni egy avast antivirussal, vagy egy norton antivirussal telepitett számítőgépröl az általam közölt információkat (nekem és cégemnek stabil számítástechnikai háttérrel rendelkező webportálja van) Ezt még egy 6 éves gyerek is észreveszi, kivéve az ön alkalmazottjainak egy részét!
Ezek a tényállások pedig akármennyire elkeseritőek két dolgot vetnek fel:
1 hogy tényleg ennyire alkalmatlanok az alkalmazottjaik
2 nem is érdeke a vállalkozásuknak máshogy gondolkodni!
Amennyiben erre a levélre nem kapok visszaigazolást a tulajdonos részéről a cégnyilvántartásból személyesen fogom lekérni a tulajdomos elérhetőségeit és ezeket a tényeket közölni vele és a vállakozásuk ügyvédjének is közölni fogom az alkalmazottak viselkedését, bár létminimumos fizetésből nem nagyon lehet elvárni az alkalmazottak viselkedést, melyet a céginformációs szolgálat minden vállalkozásról 2009 május 01-től nyilvánosan közöl!
Fekete Attila ügyvezető
Geo - solar Centrum Kft kóny

Összefoglalva igen hosszúra sikerült a levelem, de ez esetben van remény a jogorvoslatra!

Csupán a kapcsolatfelvételre lenne szükség és egy kis kitartáásra, mely a mai elkeseredett elmultisodott világban célravezető lenne!

Két nagy mondás van:
Roesewelt elnök: (lehet hogy a nevét rosszul irom le)
"megosztott népnek nincs hazája"
Salamon Király:
" Oszd meg és uralkodj!"
Ezt minden magyar hazafi figyelmébe ajánlom!
Fekete attila Geo - solar Centrum kft ügyvezető

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

megujulo 2009.08.26. 19:45:56

@zsuzsi7474: A hölgy (hamár lehet annak nevezni) Andrássi Anita kereskedelmi aszisztens!
Ha rákos lennék és tudnám hogy 3 napom van hátra szives örömmel betárazbák a részére egy sorozatot, hogyí az egyszemélyes tulajdonos (az emlitett hölgynek nevezett szörnyedvény rokona)is vegye magát észre. A pénz nem pótol semmit!
Attila

Bejegyzés: A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

megujulo 2009.08.26. 19:34:07

Tekintsd meg a geo-energia.hu oldalt találsz némi információt az adalékokról és élettani szerepéről!
Attila

Bejegyzés: Mit is eszünk meg? (vagy inkább mit nem??)

megujulo 2009.08.26. 19:28:27

Ismerős a biztosítási Probléma, velem is egyszer megtörtént!
A hatályos jogszabályok értelmében sajnos a biztosítónak fognak igazat adni és a bonus ténylegesen elveszik! Ez a következnménye a dijnemfizetésnek, melyre a törvény csupán 30 nap haladékot biztosít, ezzel is kikényszeritve az autós társadalomtól a rendszeres fizetést és biztosítási jogviszonyt (a máv biztosító az más történet)

Van megoldás erre a problémára!
az utólsó érvényes biztosított naptári napon el kell az autó üzembentartói jogviszonyát adni. Ez azt jelenti hogy az autó forgalmi engedélyét át kell iratni és a szerződésen legyen rajta az érvényes utólsó biztosított naptári dátum!
Az átirási dij 4000 Ft (forgalmi változás bejegyzés mint üzembentartó, ezt lehet egy kölcsönszerződéssel vagy ideiglenes használati szerződéssel igazolni.
Igy a szerződést visszamenőlegesen nem dijnemfizetés cimén (mivel a szerződés ez okból érdekmúlással szüknik meg ami lényeges különbség!) hanem jogviszony megléte miatt szünik meg.
Igy nem fognak fennállni a jogkövetkezmények!
Jogkövetkezmény:
Veszik az összes bónusz (ez 50% többletkiadás 2 éven keresztül) és utánna indul ujra a bonus! Azaz 7 év hátrány az elszenvedőnek biztosítási dijtöblettel.
és nem lehet elmenni másik biztosítóhoz 2 évig (nem élhet a szabad biztosítóválasztás jogával sem!)
HA az emlitett üzembentartói szerződés megköttetik a következő a jogkövetkezmény:
az uj személy a késett napokra a mabisz alapba fizeti be az alap biztosítási összeget emelten (a szerződéskötéstől a mai napig!)
4000 Ft eljárási illeték és még egyszer 4000 a majdani visszairatásra!
Ez a módszer egyébként jó módszer megtartani a csaláfban két vezetőbek a bonus 10-et is ha két évente cserélik az üzembentartó és tulajdonosi jogokat.
egy komolyabb gépjármü esetében ez súlyos 10 ezreket jelenthet az évek során!
Fekete Attila

Bejegyzés: Szótlanul szerződést bontani...