Megint lehúz a Voda...

FarkasG egy kommentben írta le a saját sztoriját a Vodafone-nal kapcsolatban de mivel azt nem mindenki szokta megnézni ezért úgy gondoltam kirakom szépen ide:

A lányom fősulira ment. Albérletben nincs internet, sebaj, veszünk egyet. Mire való a mobilinternet, ha nem erre? Neptun, e-mailek, néhány honlap. Otthon korlátlan, vezetékes internet van, ha nagyobb cucc kell, bármikor letöltheti.
Évek óta a Vodánál voltam, semmi bajom velük, nosza hát.
Vásárláskor azt mondják, semmi gond, ha átlépjük az 1 gigát, jön az sms. (Később ezért, kapok 3000 Ft kompenzációt). Ez elvárható is lett volna, hiszen a következő gigát már tízszeres áron számlázzák.
Sms sehol, amikor jön a telefon: a fogyasztás 1,8 Gb. Ugyan fizessünk már be 5 napon belül 25000 Ft-ot. (Számla persze sehol).
Na jó, ha nem elég az 1 G, váltok, még aznap, 5 Gb-ra. (Lányom nincs itthon, a számlálót még nem láttam)
Bölcs lépés volt, meg is lett a következménye:
most már nem 25, hanem 36 ezret kell fizetnem ugyanazért a forgalomért (1 bittel sem több!!) és azonnal letiltották a korlátozást, jóval a fizetési határidő előtt. Merthogy megnőtt a forgalmam.
Csakhogy az igazi ok az, hogy a tarifaváltás után két "törthónap" keletkezett, amiből a Voda csak az egyiket hajlandó figyelembe venni. Vagyis a keret nemhogy nőtt volna, ellenkezőleg: lecsökkent 600 Megára, a túllépés most már 1,2 G.
Közben hazajön a lány, nézzük a számlálót: 600 Mega a felhasznált forgalom. (A számláló végig működött, és kizárólag a laptopján használta.)
Igaz, az adat csak tájékoztató jellegű, de hát az, hogy csak a 30%-ot mutatja, mégis furi. (Hozzáteszem: a 1751-en is csak tájékoztató adat van az ÁSZF szerint, és még fizethetsz is érte)
2,5 oldalas reklamációmra, amiben kb. tíz dolgot sérelmezek, hamar jön a válasz:
Ha nem hiszem el, hogy a forgalom annyi, amennyi, hívjam fel őket, és majd megmondják, hogy az bizony annyi. A többi kérdésről egy szó se. Padlót fogtam.
Panasz megy a GVH-nak és az NHH-nak, meg is indítják a vizsgálatot. Közben a Voda felmondja a szerződést.
Panaszomra, hogy ezt nem lehetne, közlik, hogy az igaz, hogy kiküldték a felmondó levelet, de nem bontják fel a szerződést. OK.
Békéltető testület eljárására semmi reakció.
Aztán egyszer csak kapok egy levelet, hogy az adataimat feketelistára tették, és a szerződés felbontása miatt fizessek 37500 Ft-ot.
Ismét panasz: bocsi, adminisztrációs hiba volt, törlik. Aztán kapok 2500 Ft adminisztrációs díjról csekket: szépen kiszámlázták nekem, hogy kijavították a saját marhaságukat.
Egyébként azóta kedvenc olvasmányom az ÁSZF. Voda kb. 10 helyen sértette meg eddig. Amikor ezt megemlítem, arra nem reagálnak.
Ami az ÁSZF-t illeti:
Ha valaki csak a szerződést olvassa el, attól még nem lesz okosabb. Abban csak hivatkozások vanak. Azt viszon megnézem, ha valaki egy havi 3000 Ft-os szerződésnél átolvassa az összes papírt (88 oldal) és fel is fogja annak tartalmát. Azelőtt le a kalappal.
Ami meg azt a fajta hozzáállást illeti, hogy "aláírtad, így jártál.": Mondhatnánk ezt azoknak is, akik bűncselekmény áldozatai lettek: Miért nem vigyáztál?
Az, hogy szerződéskötéskor csőbe húznak, még nem jelenti azt, hogy le kéne nyelni a békát. Ezért vannak a felügyeleti szervek, és ezért büntetik meg szinte minden évben őket.

Címkék: szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés számla 

Szar áru, szar helyről...

degu76 egy dvd lejátszót a teszkóból ami (nem túl) furcsa módon meghibásodott. Megjavítani persze nem lehet. (valaki csodálkozik ezen?) Újabb példa, hogy nem szabad az olcsó gazdaságosból műszaki cikket venni! (sajnos mást se nagyon)

Vettem Február 14-én a szegedi Tesco áruházban egy dvd író és felvevő lejátszót.EGyhónapon belül több hibája is jeletkezett:hol lefagyott és tejesen áramtalanitani kellett,hol az előre beprogramozott filmet nem vette fel vagy nem állt le a beállított végnél hanem több óra multán amikor énn vettem észre hogy még mindig megy ,én kapcsoltam ki.Na és a pixeles lejátszásról nem is beszélve.Március 22-én be is vittem a Tescoba.Ők postára is adták a vidéki szerviznek,amit meg is kaptak 26-án.Én többször is felhivtam a szervizt hogy hogy áll a lejátszóm,de gorombánelutasítottak hogy mégnincs kész.Énúgy tudom hogy 15 nap áll a rendelkezésükre hogy megjavítsák.Ellenben már egyhónapja lesz hogy náluk van.Ilyenkor mi a teendő?Van vmi jogszabály erre hogy mit követelhetnék?Pénzvisszafizetés v más készülékre nem cserélhetem 1 hónap várakozás után a Tescoban?Nem azért sporoltam és fizettem ki 40ezer Ft-ot e készülékért,hogy 1 hónap használat utánelromlik és már egyhónapja nem használhatom.Nem dísznek vettem hanem használatra.És már használnám.Kérem segítsen vki ha tud.
Címkék: vásárlás tesco garancia 

Selejt C5

Egy érdekes levél koppant a postaládánkban ami egy honlapra hívja fel a figyelmünket, ahol egy elkeseredett tulaj ír arról, hogyan járta meg a Citroen C5-ösével. Nagyon érdekes, érdemes egy pillantást vetni rá. Katt ide!

Címkék: ajánló 

Néhány húzás a multiktól

Dr V.A. oszt meg velünk egy két érdekes dolgot azzal kapcsolatban, hogy milyen vissza élésekkel találkozhatunk a multiknál:

Rengeteg sztorim van. Már csak a korom miatt is. Konklúzióm: egyre lehetetlenebb a fogyasztói jogokat érvényesíteni. (Esetemben jogi diplomával, quasi ex- fogyasztóvédelmis kollégákkal. Pedig kínai boltban gyakorlatilag nem vásárolok.
Két fő terület:
1./ Mindennapi bevásárlások. Menetrend: multi meghírdeti a rendkívül kedvező akcióját: 99.-Ft-os tej. (Nekem nem kell, házi tejet veszek.) Az első órákban van 1-2 rekesz-raklap? - s utána 1 hétig csak az intenzív vásárlói morgás. Ugyanez a 7 ft-os zsömlével, a 300.- ft-os floriol étolajjal és bármivel.Közben Kn..r sz@r rogyásig.
2./ Cipők. pl. 24 000.-ft-os sport cipő laza 4-5 hónap után bekrepál, mocsárból előrángatott szarértő kft kihozza: a vevő volt a hibás. Fogyasztóvédelem törvényileg kiiktatva az ügymenetből. Békéltető testületnek semmi sincs a kezében- kereskedő meg sem jelenik a tárgyaláson, megírja: csak a bírói eljárást fogadja el. Azaz: kb. 10 ezer eljárási illeték, 50 ezer szakértői költségekre stb. Kereskedőt -feltehetően- a taláros luvnya/férjének jó ismerőse, de mindenképpen szakképzett-beavatott maffiózó képviseli. Eredmény: + 100 ezer perköltség + 3 év múlva faramuci ítélet.
S ja, még a 3. a kettőből: külföldi munkát közvetítők.

Címkék: vásárlás átverés áruház 

Felmondok..ööö..vagy inkább mégse!

efze70-nek már egyszer meggyűlt a baja a Vodafone-nal, most pedig a cég szerződést bontana, vagy mégsem?

2008. szept. vége...

Megérkezik a tszámla... a szeptemberi.
Nézem... sokallom... reklamálok... és hívásrészletezőt kérek...
 
2008. okt. 30.

Postán megkapom az októberi számlát.
Benne:
"Számlatartozás miatt... ... Előfizetői Szerződését jelen levelünk keltétől (okt.27.) számított 30 napos felmondási határidővel felmondjuk."
Há nimmá... mi lett a számlapanaszommal? (mer' nyitott számlapanasszal nem illik felmondani az ügyfélnek)

Betelefon ügyfélszoli......
Aszongya: "Automatikus levelet küldtünk a LEVELEZÉSI címére (később még fontos lesz, mert nem ua. mint a lakcímem) a számlapanasz elutasításáról..."

Aznap még egyszer betelefon:
"...Hát én aztat látom ittene, hogy a kollégák szerint nem kellett értesíteni a számlapanasz elutasításáról, mert nem volt jogos a számlapanasz (sic!)..." (Ugyanis azt látta, hogy elutasították, de értesítés nem ment)
hmmm....

Egy-két nappal később, újabb telefon:
"...Úgy tűnik, mintha önnek nem is lett volna rögzítve az a panasza..."
Majd ue. beszélgetésben: "...KIÉRTESÍTÉS MÓDJA: TELEFON, tehát nem ment róla hivatalos levél..."
Kérdem: "Mikor volt ez a "telefon"?
Válasz: "2008. okt. 30." (!!!)
Mondom: "...az nem stimmt, mert akkor én telefonáltam, hogy érdeklődjek a "felmondással" kapcsolatban..."
Válasz: " Igen, erről van szó..." ))))
(tehát a felmondólevél után -az én érdeklődésemre- adott tájékoztatás volt a voda szerint a "telefonos kiértesítés")
De a poen kedvéért: Még ue. beszélgetésben megemlítette, hogy azt is látja, hogy "...VISSZAHÍVÁS NEM SZÜKSÉGES..."

Majd -pár nappal később- egy újabb beszélgetés során: "...TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ÁLLANDÓ LAKCÍMÉRE ment ki a levél..." (remember? levelezési cím... fentebb)

Nu, akkor nézzük azt a felmondós levelet:
"Eht.134. §...
...(5) A szolgáltató általi felmondásnak tartalmaznia kell
        a) a felmondás indokát,
        b) a felmondási időt, a felmondási idő lejártának napját, és
        c) ha a felmondás indoka az előfizető szerződésszegése, akkor az előfizető tájékoztatását a (4) bekezdésben foglaltakról..."

A "b"-ről emlékeznék meg.
Gondolom azért írja így, hogy ne lehessen egy felmondást úgy értelmezni, hogy pl. 30 napon belül bmikor. Mert ugye 30 napon belül van a második nap is... de a huszonkilencedik nap is.
Ezért igenis tessen odaírni, hogy "a "felmondás lejártának napja (pl.) november 26."

Ebben a levélben ilyen nincs.
Szigorúan véve, sztem ez a törvénynek nem megfelelő felmondólevél, tehát nem megfelelő felmondás.

Next:
Nov. 25-én bementem egy vodás ügyfélszolira és vásároltam egy készüléket, 2 éves hűségnyilatkozattal. UGYANERRE, A MÁR LÉTEZŐ ELŐFIZETÉSRE! Magyarul, szerződést hosszabbítottunk.
Elmondtam (!!!) a lánynak, hogy van számlatartozásom, ill. problémáim az előfizetéssel, megköthetem így is, vagy nem? A válasz, "igen" volt.

Előtte nem volt hűség a kártyán!

Decemberben vártam, hogy mi történik. Jött egy 0 Ft-os számla, mivel a kártya kimenője már le volt tiltva.
Közben az NHH is vizsgálta már az ügyet. (Nyitott számlapanasszal felmondás...)
 
Majd jan. 20-án meghalt a kártya...
Kérdésemre: "Mi történt?"
Válasz: "Felmondta a voda a kártyát."
K.: "Mikor mondták fel?"
V.: "Okt. 27."
K.: "Akkor hogyan köthettem -a felmondás után- (hűségnyilatkozattal!!!) szerződést, nov. 25-én?
V.: "Nem köthettem volna. De -mellesleg- fizessek is a hűségnyilatkozat miatt kötbért (!!!) a vodának, mert szerződést szegtem." )))))

A végére.
Levél a vodától:
"Az ÁSZF-ben nem szabályozza cégünk, hogy kintlévőség mellett pozitív elbírálás alapján is hosszabbíthat Ügyfelünk.

márc 10:

Kaptam egy 1440 Ft-os számlát.
Kérdem: mi az?

Azsongyák:
Hogy jan. 20-án ki tudták kapcsolni a kártyát teljesen, ahhoz az kellett, hogy egy pillanatra visszakapcsolták a kimenő hívásokat is. Mert csak így lehet (állítólag) lekapcsolni a kártyát.

Ez pedig azt jelenti, hogy januárban volt EGY olyan PILLANAT, mikor a voda rendszere azt érzékelte, hogy "hoppá, ez a kártya újra él, mint rendes kártya..... hmmm... mennyi is a visszakapcsolás díja?.... 1440 froncsi.... nosza küldjük is azt a számlát"

 

Címkék: szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés 

Mennyi is a visszajáró?

yokubo kikapcsolódásként elment a barátnőjével a Palace Cinema-ba de a megérdemel pienés helyett inkább megvezették pár ezerrel:

A Kossuth moziba indultam a barátnőmmel egy távolról viccesnek tűnő animációs filmet megnézni, amiről az összes kritika elég pozitívan írt. Mint kidetült, a kritikusok tévedtek, a film elég vacak volt, de nem emiatt ragadtam billentyűzetet. A moziba érve először azon lepődtem meg, hogy a pénztár és a büfé össze van vonva, ami nekem szokatlan volt, de végül is ez még nem lenne baj. Rendeltem összesen 2800 Ft értékben, az eladó a chips és az üdítő átadása közben gyorsan és zavarosan leszámolta magának a visszajárót a 20000 Ft-ból. Ezt - szerintem szándékosan - olyan gyorsan csinálta, hogy én legalábbis nem tudtam követni. Ez már elég gyanús volt, gondoltam hogy jól van, megszámolta, majd megszámolom én is, aztán majd szólok ha nem stimmel. A film már éppen kezdődött, gondoltam biztos ezért siet ennyire. Miután átadta a visszajárót, megszámoltam, 15000 Ft-volt, egy tízezres, a többi ezres. Mondtam hogy ez így nem jó. Ő meg mondta, hogy ő adott egy 2000 Ft-ost is. Amit nem adott, ebben biztos vagyok, mert ugye hülye azért nem vagyok? Nyilván nem teszek el külön egy 2000-est, mielőtt ellenőrzöm a visszajáró összegét. Eddig minden hasonló esetben a pénztáros azt mondta hogy bocsánat, és odaadta a fennmaradó összeget. Na de itt ez fel se merült. Ehelyett a barátnőm mondta, hogy csináljunk egy kasszát. Mint megtudtam ez azt jelenti hogy összeadják a kasszában lévő, és a pénztárgépnyilvántartásában található összegeket, és összehasonlítják. Ki is jött még két ember, akik elég gyorsan számolni kezdtek. Eközben kb. még 4-5 vevő állt be asorba mögénk. A kassza eredménye az lett, hogy kb. 840 Ft még így is hiányzika kasszából, legalábbis ezt mondták. Úgyhogy ez nem segített, én továbbra is mondtam hogy 2000 Ft hiányzik, ő meg mondta, hogy már odaadta. Sajnos a tárcámban valóban volt egy 2000 Ft-os, de ez már akkor is ott volt amikor a moziba beléptem. Miután a vita itt egy de igen - de nem szintre fajult, gondoltam hogy én ennél többet nem tehetek, inkább bemegyek a filmre, aminek az elejéről már így is lemaradtunk. Így utólag átgondolva biztos hogy szándékos átverés áldozata lettem, mivel végig figyeltem, és az eladó egy olyan 2000 Ft-osról beszélt, amit sose láttam. Az a főnök aki előjött a kasszázáshoz, az eladó mellé állt (ezzel nincs is baj). Tanulság az hogy nem elég ha megszámolom a visszajárót. Mostanáig elég volt, úgy tűnik változnak az idők. Legközelebb ha 1000 Ft felett fizetek valahol, nem fogom elvenni a visszajárót, és nem is adom oda a felváltandó papírpénzt, csak megmutatom, amíg nem látom hogy összegre stimmel. Sajnos úgy tűnik hogy másképp nem lehet védekezni az átverések ellen.
A panaszkönyvbe nem írtam be, de ezt a levelet a Palace Cinema minden fellelhető vezetői vagy ügyfélszolgálati email címére el fogom küldeni.

A válasz meg is érkezett:

Tisztelt Uram!

Sajnálattal olvastam a levelét. Felháborodását megértem és biztos vagyok
benne, hogy félreértésen alapul. A magyarázatom nem teszi jóvá a történteket, mégis szeretnék némi válasszal szolgálni.
Az említett napon műszakban lévő kolléga évek óta dolgozik a moziban és soha
nem érkezett rá ilyen jellegű panasz. Nekünk sem az érdekünk olyan dolgozót
alkalmazni, aki megkárosítja a vendéget. Természetesen előfordulnak hasonló félreértések, amelyek tisztázását a kassza ellenőrzésével lehet megoldani. Ez az Önök jelenlétében meg is történt. Úgy gondolom a kollégák helyesen jártak el. Sajnálom, ha Önt ez sem győzte meg.
Többször járt már nálunk és remélem ezen rossz ízű élmény ellenére mégis
meglátogat máskor is minket.

Üdvözlettel: mozivezető

Címkék: mozi átverés 

Nézd meg mit veszel a KIKA-nál!

VM-egy fotelt szeretett volna venni amilyet kiállítva is látott, de helyette egy gyengébb minőségűt kapott. Szerencsére a pénzét újra levásárolhatja de csak náluk!

2 nappal ezelőtt vásároltam a KIKA-ban egy forgó fotelt, az egyik legdrágábbat, 60 000Ft-ért. Azért ezt, mert a bemutató fotel dekoratív volt és kényelmes. Az otthoni összeszerelés után jöttem rá, amikor megfelelő világításban megnéztem, hogy át lettem verve, ez nem egy minőségi fotel. Azt tudtam, hogy csak az ülő- és támlarész bőr, a többi un. textilbőr, de az áruházi kiállított darabon, abban a megvilágításban a leggondosabb megtekintéssel sem lehetett színeltérést tapasztalni. Ennél a fotelnél, megfelelő világításban egészen vad színeltérés tapasztalható. a furcsa az, hogy nem mindegy, honnan esik rá a fény, csak bizonyos esetekben ordító a különbség. De akkor elkeserítő. Visszavittem az összeszerelt fotelt, és bejelentettem, hogy elállok a vételtől, mert ez hibás áru. Azt mondták , hogy kicserélik, vagy levásárolhatom, de pénz vissza nem adnak. Nos, ha ilyen bóvlit tudnak adni 60 000Ft-ért, valószínű a többi tulajdonsága sem éri el az árnak megfelelő minőséget, ezért nem egyeztem bele a cserébe, azt pedig ne ők határozzák meg, hogy én hol próbálok meg tisztességes fotelt venni. Így jegyzőkönyvet vettünk fel az esetről, kértem írásban a vételár visszafizetését. Így a fotelt a válaszig itthon tárolom.

VM

Címkék: vásárlás átverés kika 

Téves tájékoztatás

A Vodafone nem most hibázik először. Megint csak a mobil netről van szó amin már öszintén szólva megsem lepődik az ember...

 

Történetem röviden: Vodafone 5G internetem van. Lenullázódott a kapcsolódáshoz használt program nyílvántartása, így hogy tudjam, hol is tartok, küldtem egyenleglekérő sms-t, és az alapján figyeltem a további forgalmamat, nehogy túllépjem az 5G-s keretet. A következő számla készenkapása után kiderült, ennek ellenére mégis túlléptem... Az sms közel sem az weboldalukon állított "aktuális" forgalmamat közölte, hanem az előző nap estit, az ügyfélszolgálattal való levelezgetés után több különböző frissítési időpontot jelöltek meg, ellentmondásba keveredve önmagukkal is.

Én nem akartam elfogadni, hogy a rendszerük hiányossága miatt nekem kelljen a jóhiszeműségem és odafigyelésem ellenére pluszban fizetnem, ezért kértem a jóváírást, amit többszörösen elutasítottak, arra a tényre hivatkozva, hogy túlléptem a keretet. Azt, hogy ez a (félre)tájékoztató jellegű sms-ük miatt történt, teljesen figyelmen kívül hagyták, az ellentmondásokra sem adtak magyarázatot, holott az ászf-ben sem szerepelt, hogy a "tájékoztató jellegű információ" mit takar.

A napokban hivatalos formában megírom az illetékes hatóságnak is, addig is várom az érdemi hozzászólásokat, szerintetek alapos-e a követelésem és reklamációm?

A történet és levelezés részletesebben: ftjsms.ultraweb.hu

Címkék: internet szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés panasz 

"Ezt a kínaiak szúrták el"

Norbertnek fizetni kell, akkor is ha a gép garis, és ha nem is őmiatta működik rosszul.

 

Kálváriám akkor kezdődött, mikor bedőltem ennek az óriásplakáton hirdető cégnek. 2008.06.hóban készpénzért 180.000. Forintért vásároltam náluk egy laptopot, amire két év garanciát vállaltak. Használatba vétel után, különböző apró rendellenességeket tapasztaltam.
Pl: Ki -be kapcsolni csak a laptop alján lévő vészgombon keresztül egy tűvel lehetséges. Ha be akarok zárni egy oldalt azonnal lefagy a gép, és leáll, majd következik újra a tű, hogy betudjm kapcsolni. Már tavaly augusztusban szóltam a nevezett cég képviselőjének telefonon, hogy milyen problémáim vannak, akitől azt a választ kaptam, hogy vigyem be a gépet, és azonnal megnézik. Mivel a laptopot második gépként használtam, nem volt életbe vágó az azonnali javítás. A mai nap folyamán, próbáltam beüzemelni a gépet, s mégtöbb probléma jelentkezett. Becsomagoltam, előkerestem a számlát, amire a vásárláskor azt mondták ez szolgál jótállási jegyként is. Az üzletben az "Úriember" közölte velem, hogy 6.000.Forint plusz Áfáért újratelepíti a gépemet, mert valószínű, hogy ezt a Kínáiak szúrták el a telepítéskor, vagy pedig beküldik a központba ahonnan 4hét után visszaküldik, hogy nem az Ő hibájuk telepítsük Újra. Vagyis vagy fizetek 6000.Forint +Áfát, a 180.000.Forint felett pluszban, vagy menjek máshova. Ezt félválról, flegmán úgy, hogy közben a kollegáival beszélgetett. Most akkor mire is szól tuljdonképpen a jótállás? Az üzletben az volt a legnagyobb problémájuk, hogy a többi vásárló hallotta a vitánkat, s ez rossz fényt vet rájuk. Szerintem a 6.000.Forint újratelepítési költség, nem akkora érvágás egy ekkora cégnek, hogy ez miatt ők vitába szálljanak, főleg ha garanciális a gép.
Kérem akinek hasonló problémája volt már adjon tanácsot.
A Cég neve Laptop.hu/Teréz krt. 7

Címkék: hiba laptop garancia 

Egyszer volt, hol nem volt...

... volt egyszer egy szolgáltató. A neve Vodafone volt. Megszerette volna nyerni az embereket. Nem sikerült neki. Átverte őket... Ny. Sándor történet következik:

Egyszer láttam egy filmet. A szereplők nevére már nem emlékszem, ezért behelyettesítem.
A nagyfőnök, (nevezzük Életnek), a közösség fontosságára tanította harcosait. Fogott egy nyílvesszőt odanyújtotta egyik harcosának (nevezzük Vodafonnak), és azt mondta: törd el. Vodafon könnyűszerrel eltörte. Aztán Élet egy köteg nyílvesszőt adott Vodafonnak, és azt már a hatalmas, elbizakodott Vodafon nem tudta eltörni.
Én egy nyílvessző vagyok, aki szeretne valami köteghez tartozni, mert Vodafon éppen nyúl értem.
Ezért írok nektek, de tanulságnak is jó lehet.
Mobil internet. 1Gb, 3 ezer/hó. Ha vodás a telefonod 3 hónap ingyen. Kell hát!
Láttam én már régebben reklámanyagban, hogy 500Mb mire elég, gondoltam, akkor ez pláne OK. Beüzemeltük. Statisztika ablak, megjelenik a mutató sáv, lehet választani, hogy figyelmeztessen, mielőtt eléred kvótád végét. Persze, hogy figyelmeztessen. Boldog internetezés. Semmi extra. Iwiwre képek, honlapok, levelezés.
Nyolc nap múlva sms a Vodafontól, fizessünk 26 400 Ft-ot adattúllépés miatt. A mi mutatónk alig több, mint fél Gb-t mutatott. Még csak komolyan sem tudtuk venni. Biztos valami félreértés. Bementünk, számlapanasz, semmi félreértés, immár 29 ezer forint. Fizessünk. Nem. Szolgáltatás megszüntetve. Panaszlevél. Válasz: A szoftver nem mutatja a valós forgalmat, csupán megjeleníti azt. Én erre a mondatra képtelen vagyok gombot varrni. Sms-ben kellett volna tájékozódni. 48Ft/db.
A fogyasztóvédők a békéltető testülethez küldtek, ők csak ajánlást tehetnek, a voda ott sem volt, mindössze most a negyedik hónap után hozzátett még egy csekket. 2500Ft. Adminisztrációs díj. A nem létező szolgáltatásért.
Emberek! Kerüljétek a Vodafont! És mindenféle hűségnyilatkozatot.
Ha szerződést bontunk, kb. 70 ezerbe fog kerülni. Ha eladnak bennünket behajtónak, akkor több lesz, mint 100.
Tényleg nem tehet semmit az egyszerű nyílvessző?
Pillanatnyilag nagyon durva egyéni akciókat tervezek Vodafon márkaképviseletek ellen. Persze, csak gondolatban.
Az igazi egy köteg nyílvessző lenne.


Ny. Sándor

 

Címkék: internet szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés 

Mi hibázunk, te perkálsz!

Nagyon elkeserítő rózsa70 esete, aki a T-Home hibája miatt kénytelen egy 160000 Ft-s számlát kifizetni. A Tré home beismer de nem enged...

Ja már értem mitől ijedtek meg

Hétfőn kaptuk meg T-Home telefonszámlánkat. Az összeg horribilis, majd 160 000 HUF.Ez csak január utolsó két hete. Először azt hittem csak vicc. 2x1 órás telefonos várakozás után sikerült három ügyintézővel beszélnem, akik barátságosan közölték, hogy ezek bizony emeltdíjas (90-es) hívások. Mondtam nekik, hogy lehetetlen, mert szerződéskötéskor letilttattuk ezeket a számokat. Akkor azt mondták, hogy most látják csak, hogy ezek 91-es hívások. Mondtam, hogy ezt is szerződésben tilttattuk. Nem tudtak tovább mit mondani, visszahívást ígértek. Persze hogy nem tették meg. Kedden ismét 1 órát hallgattam, hogy hívásom mennyire fontos nekik és kérik türelmemet. Akkor még volt. Nagyon kedves (de tényleg) ügyintéző fogadta a hívásomat. Vele is végigzongoráztuk, hogy emeltdíjas hívások, ismét elmondtam, hogy letilttattuk. Megkérdeztem a Hölgytől, hogy ha mi szerződésben kikötöttük a számok hívását, akkor hogyan lehetséges, hogy mégis erről a számról kezdeményeztek hívást? Ráadásul kipróbáltuk, felhívtunk egy 90-es számot, s a vonal folyamatosan foglaltat jelezett. Azt mondta, hogy ezek néhány másodperces hívások, de volt olyan hogy egy másodperc alatt több mint 10 hívás lett indítva. Hogyan is lehetséges ez? Mert manuálisan biztosan nem. Ezt ő is elismerte. Ennek ellenére abban maradtunk, hogy elküldöm a szerződés idevágó részét csatoltan. Megígérte, hogy ez meggyorsítja az ügyintézést, a héten biztosan, de lehet hogy még másnap (szerdán) visszahívnak. Természetesen nem tették.
Ma telefonáltam nekik újra. Ismét elkezdték az emeltdíjas hívásokról szóló történetet. Az első hölgy morcosan közölte, hogy hiba történt a háttérben, s lehetett hívni a számokat.  De most beállította, hogy mától nem lehet. Kivizsgálják, addig nem számolnak fel késedelmi kamatot és lehet, hogy még el is engednek valamennyit a végösszegből. Megkérdeztem, hogy komolyan gondolja-e, hogy ők hibáztak és nekem kell fizetni? Igen, komolyan gondolta. Számla reklamációs ügyosztályon szokásos történet. Egy cseppet sem kedves hölgy közölte, hogy nem látja nyomát annak, hogy reklamáltam, vagy hogy visszahívást ígértek. Kérte a türelmemet és a megértésemet. Szégyellem, de az mára teljesen elfogyott és én is igen emelt hangon kezdtem beszélni. Egész héten türelmes voltam, miközben ettem a kefét, vártam rájuk, ők pedig a semmit nem tettek. Ez csak a januári számla. Kedden megnézettük, februárban végig tele vagyunk ilyen hívásokkal. Van olyan nap amikor több, mint 30 ilyen hívásunk van.
Ti mit tennétek?
Hétfőn a Nemzeti Hírközlési Hivatalhoz fordulok panasszal.  Mi lenne ha nem tilttattuk volna a számot? Folyamatosan hülyének néznek.Van egy szerződésem amelyben világosan rögzítve van az ilyen számok hívásának tiltása, mégsem tudom bizonyítani az igazamat.

Címkék: tv szolgáltatás szolgáltató átverés számla t home 

Már megint a Pixmania...

Volt már bejegyzés a Pixmania-ról, és bár azóta messze nem ők a legolcsóbbak, továbbra is tengernyi a panasz hozzájuk. Valóban ennyire maceráns a francia boltból rendelni? Zoltán szerintem bólogatna:

Hogy jót szórakoznak-e rajta azt nem tudom...

Kedves Mindenki!

Én általában nagykerben vásárolok, de a kinézett GPS készülék, az egyik nagykeremben sem volt fellelhető, ezért döntöttem úgy, hogy megnézem mit tud a pixmánia. A rendelés gyorsan ment és utaltam is apénzt, másnap megérkezett a számlájukra. A szállítási idő a 3-4 munkanap helyett 7 munkanapba tellett a pénz átvételétől számítva. Megérkezett a GPS és az error feliratot mutatta a készülék. Gyorsan elszaladtam a médiamarkba, és majd összeestem kb. 2500 Ftot nyertem volna a vásárláson. Ott mondta a srác, hogy ez teljesen rossz, azonnali csere. Megjegyzem, hogy a csomagban lévő termék tele volt ujjlenyomattal és a töltő zsinór egyik része le volt horzsolódva, ergo használt cuccot küldtek nekem. Azonnal visszafizetést kértem átvették a csomagot, a pénzt azóta is várom kb. 3 hete, de nem küldik. Rákérdeztem többször is, sűrű elnézést kértek stb. De, hogy adjam meg az IBAN formátumú számlaszámot. Nem tudom minek kell megadni, amikor a számlaszámból és a bank nevéből ez kiszámítható. Szoftverfejlesztő vagyok és nem hiszem, hogy a pixmánia weboldal fejlesztői nem tudnak erre szánni 15-20 percet, mert nem lenne több. Szóval, ott tart a dolog, hogy szerintem elszólták magukat, mert a levélben, amit küldtek, az állt, hogy küldjem az IBAN kódot, a 2400 Ft értékű visszautaláshoz. Namost én nem 2400 FTért, hanem 58000, azaz 58 ezerért vásároltam. Kérdeztem őket levélben, hogy milyen összeget akarnak visszautalni, de a mai napig nem jött válasz. 4. héten járunk és már a levelekre sem nagyon válaszolnak.

Úgy vélem, szép és jó, hogy olcsón lehet rendelni, bár én csak a típus miatt kényszerültem erre, egyébként egy nagykerben a pixmániás árak alatt vásárolok jóval. Viszont, ha gondja van az embernek a műszaki cikkel, ami valljuk be könnyen előfordul, abban az esetben nagy szívás következik, mert ezekkel leszervezeni valamit lehetetlen, 1 hónap után várok a pénzemre, de nem utalják, sőt az 1/24-ed részét akarják utalni nekem, ami felháborító.

Úgy gondolom, ti is vásároljatok megbízható hazai cégeknél, akik a szervizeléssel, ha 1 hónapot is töltenek el, bár erre az én ügyfélkörömben még nem volt példa, általában 1 hét alatt megoldódnak ezek a problémák. Mégpedig azért is, mert így nem külföldre vándorol a pénzetek, hanem itthon marad, segítve ezzel a társadalmunkat.

Összegezve, nagyon rosszak a tapasztalataim, de szerintem mindenki erre számíthat, ha meghibásodik a kütyüje, mert a postaköltséget akapból nem fizeti a pixmánia. És tegyük hozzá, hogy nekem használt cikkel akarták kiszúrni a szemem, a pénzemet pedig csesznek utalni. Nincs kedvem postázgatni, küldözgetni, úgyhogy lehet hagyom az egészet a fenébe, jó lecke volt, hogy többet ne rendeljek online műszaki cikket.

üdv,
Zoltán

 

 

Címkék: vásárlás online átverés panasz pixmania 

A klíma forgalmazója sem ad alkatrészt!

Vacak73, egy Metro-ban beszerzett klímával járta meg ami pár nap múlva elromlott, és alkatrészt pedig nem lehet hozzá kapni.

Történetem a következő.8-hónapos szívbeteg kismama vagyok. Férjemmel kitaláltuk hogy rakatunk egy klímát hogy jobban bírjam a meleget,mivel nem ismerünk szerelőt ezért a neten kerestünk egy céget akik már tavaly be is szereltek nekünk egy klímát a háló szobába most viszont a nappaliba akartunk. Kijöttek a szerelők hogy ár ajánlatot adjanak. közölték hogy ők nem tudnak most klímát beszerezni de menjünk el a METRO  áruházba és vegyük meg az általuk kijelölt típust mert ebből most szereltek többet is és nagyon jó minőség!Mi el is mentünk másnap megvettük a klímát,ők jöttek pár nap múlva és beszerelték. A klíma pár nap múlva nem működött,felhívtam őket jöjjenek ki megnézni mert valami baj  van. Ki is jöttek,ekkor azt mondták nem gond megcsinálják csak alkatrészt kell rendelni hozzá,pár nap múlva ismét beszéltem velük akkor azt mondták megjött az alkatrész jönnek javítani megbeszéltünk egy időpontot. Férjem szabadnapot vett ki mivel én sajnos nem vagyok jól. Vártuk őket,nem jöttek,hívtuk őket nem vették fel nem jeleztek. Írtam nekik egy levelet hogy ez mégis milyen dolog miért nem szóltak ha nem tudtak jönni és mikor jönnek javítani. Erre sem kaptam választ,egyszerűen felszívódtak. Megtaláltam őket az iwiwen írtam ott is hogy mi ez az egész és miért nem jelentkeznek mikor 90-ezer forintot elkértek a szerelésért úgy gondolom garanciát kell vállalni. erre azt a választ kaptam hogy olvastam volna jobban el a garancia levelet amit adtak a klímához mert ha ők szerelik be akkor elveszíti a garanciát mivel nem szerepelnek a gyártó által megadott listán. Persze ezt akkor nem mondták mikor elküldtek megvenni a klímát. Számlát azóta sem kaptam ettől a szerelőtől és amikor kértem hogy adjon azt kérdezte mire fel mikor én nem fizettem ki a munkadíjat,de a garancia levelet bepecsételte tehát nekem ez bizonyíték hogy igen is itt voltak és fizettem. Beszéltem az apehkkal most küldöm el nekik a garancia levél másolatát ahol a pecsét és az aláírásuk szerepel. Kérdezem én akkor hogy merte jogosulatlanul beszerelni és hogy mert minket elküldeni hogy 89.990-ft-ért vegyünk meg egy klímát.?Közölték velem hogy ők nem fogják saját zsebre megjavítani a klímát hívjam fel a Metrót és reklamáljak. A metró átirányított a forgalmazóhoz akiknek a neve City Gas kereskedőház Tiszafüred Igari út 51 tel: 06-59-360-111.felhívtam őket elmondtam a problémámat és azt is hogy tudom jól hogy elveszítettük a garanciát de én szeretném megkérdezni van e szervizük akik vállalnak pénzért javítást. Erre a nő aki ott van és még a  nevét sem mondja meg közölte hogy így jártam miért nem olyannal szereltettem be a klímát aki a listán szerepel. Én ismét elmondtam nem garanciát kérek hanem egy szerelőt,Erre azt mondta hogy hívogassam azokat akik a listán vannak,igen ám de azok meg csak beszerelést vállalnak javítást nem. Erre ő azt mondta neki ehhez mi köze oldjam meg ahogy akarom majd legközelebb jobban elolvasom mi van a garancia levélben erre levágta rám a telefont. Vissza hívtam hogy a főnökével szeretnék beszélni,azt mondta itt ül mellette de nem kíváncsi rám és a sztorimra,kértem akkor adja meg a jogászuk elérhetőségét erre azt mondta nem publikus és megint levágta a telefont. Találtam pár nap múlva egy szerelőt aki megjavítaná a klímát,ki jött előttem felhívta a nőt hogy ő egy klíma szerelő aki az egyik garancia papíron szereplő céggel társszerződésben áll és hogy pénzért nem garanciába szeretne egy panelt rendelni a klímához mert hibás,erre a nő közölte nem ad mert nem állnak szerződésben és őt nem érdekli levágta rá is a telefont. Azóta több ismerősömet megkértem próbáljon nekem egy ilyen panelt kicsikarni a forgalmazótól de a nő mindenkire levágja a telefont,Számomra ez hihetetlen,hogy lehet ezt megtenni?Vagyis ez a cég forgalmaz olyan termékeket amik ha elromlanak nem ad alkatrészt hozzá a szerelők beszerelik de javítást nem vállalnak!A metró viszonteladó de leveszi a kezét az ügyről! Most akkor nekem honnét lesz alkatrészem és egy működő klímám??? Megtudtam hogy ezzel a forgalmazóval több cégnek is van jogi vitája de egyszerűen úgy kikerülik a jogszabályt hogy igen is megtehetik hogy árulnak valamit amihez nem biztosítanak alkatrészt arról nem is beszélve hogy egy ilyen modorú nő irányít ott mindent,Kíváncsiságból hívják fel garantálom levágja a telefont nem fog nyilatkozni.
Szeretném megkérni önöket hogy ezt az esetet hozzák nyilvánosságra mert sok ember fog még így járni főleg hogy a metró ilyen akciókat hirdet és vannak ilyen szerelők akik minket is megvezettek most meg eltűntek.. Azt látom hogy monopol helyzetben van a forgalmazó ezért ilyen, de könyörgöm 180.000-ft-ot kidobtam az ablakon és még pénzért sem segít senki?

Címkék: hiba vásárlás metro garancia klíma 

Szótlanul szerződést bontani...

Zsoa-nak a szerződését mondta fel a Genertel, normális indok nélkül. Tehet ilyet egy biztosító? Sajnos úgy látszik igen:

A Genertel biztositó azonnali hatállyal felmondta a kötelező biztosításomat díjnemfizetésre hivatkozva miközben több mint 1 hónapon keresztül arról leveleztem velük, hogy küldjenek már csekket, úgy ahogyan tavaly is tették (2008-ban). A levelükben mint egy gép ismételgették ,hogy küldtek csekket, viszont én semmit sem kaptam. Cselekedeteim egyértelműen arról szóltak, hogy szeretném rendesen befizetni szokásomhoz híven a biztosítási díjat, együttműködök. A Genertel mintha szánt szándékkal arra várt volna,hogy kifussak az időből. Mindenféle felszólítás nélkül, a korábbi információszolgáltatásukat meghazudtolva villám e-mailben közölték, hogy a szerződésemet azonnali hatállyal felmondták. Szóval se csekk, csak egy önkényes felmondás amelyben korábbi tájékoztatási hiányuk egyszeriben feloldódott és kimondottan bosszúálló önelégültséggel részletezték, hogy mivel nem fizettem, ezért az ilyen és olyan paragrafusok értelmében már csak újra köthetem a szerződésemet, valamint a bónusz fokozatom is elvész ami nálam B4. Ráadásul  az újrakötést csak a Genertel biztosítónál tehetem meg ebben az esetben a Genertel véleménye szerint.Évek alatt értem el a balesetmentes közlekedésemmel a B4-es fokozatot ami már B5-ös lenne ha a korábbi MÁV biztosítómnál nem felejtenek el feljebb sorolni 2 évvel ezelőtt(Ezt sem tudom, hogy hol tudnám orvosolni egyébként?) (az autóm most lesz 7 éves). Szóval a MÁV biztosítós történetet úgy ahogy megúsztam.Most viszont azzal kell szembesülnöm,hogy egy irodával nem rendelkező online biztosító a fennálló nehéz gazdasági helyzetben a megcsappant atutóvásárlási igények következtében, a hiányzó bevételeit ilyen módon próbálja pótolni ! Jogos ez az eljárás vajon? Úgy tudom még a bankok is figyelmeztetik azokat akik valamilyen oknál fogva késnek a fizetéssel. Hová forfulhatok ezzel a panaszommal?

A. Erzsébet

Címkék: ügyfél biztosító genertel 

Egy ügyfél levele a Pannonhoz

Bandikának elege lett a Pannon internetből. Problémáit egy levélben fogalmazta meg szolgáltatója felé. Kíváncsiak leszünk a válaszra.

 

Ezt kellett ma küldenem annak a drága pannon-nak!álljon itt tanulságul!!!

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Az alábbi panasszal fordulok Önökhöz:
N.A. vagyok, és 2009.01.03.-án kötöttem a Campona bevásárlóközpontban egy Pannon Éjjel-Nappal internet szolgáltatást 24 hónapos hűségnyilatkozattal. GSM számom +3620------- A szolgáltatással folyamatos problémák voltak, míg ezt megelégelve 2009.03.25-én elvittem az önöktől kapott modemet szervízbe, gondolván azzal lehet a baj! A lassú sebesség azonban a csere modemmel sem szűnt meg, így felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol azt a választ kaptam, hogy a szolgáltatásomat korlátozta a rendszer. Ezen nagyon meglepődtem,hisz nem használok Torrent-et, sem egyéb más fájlcserélőt. Mikor ezt kollégájuknak mondtam, azt mondta, hogy nem csak ilyen esetekben  korlátoznak, hanem például Youtube, vagy más videómegosztók haszánálata esetén is. Vagy akár az is elég, ha nagy méretű e-mail-t küldök, vagy fogadok! Tehát ha rövid időn belül nagy adatforgalmat generálok! Az egészben az a megdöbbentő, hogy márc. 4.plussz 72 óra visszakapcsolási ideig korlátozva is lesz a szolgáltatásom. Itt idézném az Önöktől kapott szerződésem egyik részletét:"Olyan fájlcserélő, fájlmegosztó. egyéb nagy mennyiségű adat továbbítására szolgáló alkalmazás használata során, amely révén az adatcsere közvetlenül a felhasználók között, a szervertől függetlenül zajlik, a Szolgáltató jogosult az adott forgalom idején a sávszélességet csökkenteni." Először is a Youtube nem szervertől független, hisz a Youtube szerverén keresztül lehet hozzáférni az ott tárolt videókhoz és ezeket megtekinteni. Ugyanez vonatkozik pl a freemailre, hiszen a leveleket ott is a szerverre küldöm, és onnan is olvasom el. A másik nagy problémám, hogy már pl a Youtube használat során sem lenne szabad a sávszélességet korlátozni, az pedíg végképp elfogadhatatlan, hogy a számlazárás időpontja +maximum 72 óra a korlátozás. Itt a szerződés ide vonatkozó részlete ismét: "a Szolgáltató jogosult az adott forgalom idején a sávszélességet csökkenteni" Ezen problémáimat személyesen is elmondtam az Astóriánál lévő üzletükben, ahol nem tudtak erre mit mondani, csak azt, hogy ott a kifüggesztett általános szerződési feltételek című dokomentum! Ezzel kapcsolatban csak annyit, hogy Önök sem várhatják el az ügyfeleiktől, hogy bármilyen Pannonos üzletkötés elött 1 nappal beüljenek mondjuk egy ügyvéd jelenlétében és megpróbálják értelmezni a 100 oldalas dokumentumot. Arról nem is beszélve, hogy a szerződésnek, amit kaptam ezen információkat tartalmaznia kellett volna, mert az én dokumentumom teljesen mást ír. Ez gyakorlatilag a vásárlók félrevezetése. Mikor már nagyon dühös lettem akkor kértem a kollégájukat, hogy adja meg azon oldalak címét, melyek használata korlátozást von maga után! Erre széttárta a karját, hogy ilyen nincs. Akkor Én honnan tudja mit lehet és mit nem lehet megnyitnom? És a rendszer honnan tudja? Erre a válasz, hogy az egységnyi idő alatt generált forgalom számít! Erre megint csak egy kérdésem van: miközben netezem szorozzam be az aktuális letöltési sebességet az eltel másodpercek számával, nehogy túllépjem a határt? Ez komolytalan. Ezért az alábbi kérdéssel fordulok Önökhöz:
Az elbírálást követően azonnali hatállyal bontsák fel a szerződésemet, természetesen kötbér fizetési kötelezettség nélkül. Remélem ezt meg is teszik, mert nincs kedvem sem a fogyasztóvédelemhez, sem a versenyhivatalhoz fordulni, hivatkozva arra a szerződésre, melyet önöktől kaptam! Amit egyébként én becsapásnak érzek, hisz az ebben leírtak köszönőviszonyban sincsenek a valósággal!
Bízom gyors ügyintésükben, és kedvező válaszukban.
Tisztelettel:
...................................................

Címkék: internet szolgáltatás pannon szolgáltató átverés ügyfél panasz 

Mit is eszünk meg? (vagy inkább mit nem??)

kovacs1 gyűjtött össze pár olyan élelmiszert amelyek nem tartalmazzák azt ami rájuk van írva. (ezentúl én nézegetni fogom, tapasztalataimról beszámolok...)

 

Több vizsgált terméknél bizonyosodott be, hogy a feltüntetett ízre utalás félrevezető, megtévesztő, szabálytalan:
- Győri Pilóta vaníliás karika : 0% vanília (tényleges tartalom)
- Milli vaníliás krémtúró : 0% vanília
- Teekanne őszibarackos zöld tea: 0% őszibarack
- Chio chips sajtos : 0,2% (sajtpor)
- Milka epres-joghurtos : 0,19% szárított eperdarabok
- Dianella cherry bonbon : meggy helyett 0,39% meggypor

Akik legalább feltüntették termékük nevében az "ízű" jelzést:
- Nagymama szörpje-narancsízű szőrp : 0% narancs
- Bolero Junior italpor-banán és eperízű : 0% banán-eper GYEREKITAL!!
- Lays újhagymás ízű chips : 0% újhagyma
- Orbit eperízű rágó : 0% eper
- Globetti négercsók eperízű : 0% eper

· 1 trackback Címkék: vásárlás átverés élelmiszer 

Lassú tempóban készülő bútor

B. -rövid figyelmeztetése olvasható alant, arról, hogy holn ne csináltassunk bútort:

Sziasztok!
Irasom azoknak szol, akik nem szeretik, ha atverik es hulyenek nezik Oket. Ezzel a ceggel soha, semmit!
Egy nagyon egyszeru butor immar 4 honapja all felkesz allapotban a lakasban. Pedig az igeret 3 hetes atfutasi ido. Eleg kecsegteto egy asztalostol, nem?
Tipikus magyar tempo. Igenytelen, szakmailag inkompetens banda, akik meg a meroszallagot sem ismerik.
Ugraltatjak az embert, hogy mikor kell otthon lenni, mert jonnek szerelni, aztan meg pofatlan modon nem jonnek ki es meg a telefont sem veszik fel . Nem, nem arra gondolok, hogy Ok hivnak, hanem a sok penzt fizeto megrendelo telefonjat derogál felvenniük. Fovallalkozo es alvallalkozo egymasra mutogatasa.
Es tudnam meg cifrazni.

Szoval Aktiv Butorgyarto Kft-vel soha ne dolgoztassatok. www. aktivbutor.hu
B.

Címkék: vásárlás bútor lassú 

Internet-szenny

Nimrod írása következik, aki összeválogatot pár szemetet az internet pöccegödréből...

Ez ha minden igaz sorozat lesz, mazsolázgatok abból a szennyből, ami utamba akad a net használata során. Mert bizony nem csak a tévéből meg a rádióból dől az agymosás.

Mai téma, iwiw és a kihagyhatatlan állások.

Először is elképzelni nem tudom, hogy mi a bánatnak képzeli bárki is, hogy nekem ilyen remek állások kellenek, plána ha ránéz a jelenlegi munkahelyemre (ami még ráadásul publikus is).
De sebaj...
Most ráadásul valami dömping lehet, mert két napon belül ez már a második remek álláslehetőség...
Van itt kérem minden, MLM rendszer, csodálatos munka remek környezetben és persze most egy állásról beszélek. Ennél még talán a Mecdönci is jobb...

Szia!

Szeretnél valami jól fizető munkát?
Ügynökségünk kollégákat keres budapesti szórólapos pozícióba.

Előnyeink más cégekkel szemben:
1. pár munka után csoportvezetői lehetőség bónuszokkal
2. akár 1200ft/óra kézpénzben
3. jó fizetési határidő
4. szórólap kiszállítása helyszínre

Amennyiben érdekel, kérlek jelezz vissza minél hamarabb!

A munka időpontjai:

1. kampány
2009.03.16.-03.17.-03.18. (hétfő, kedd, szerda)
2009.03.23.-03.24.-03.25. (hétfő, kedd, szerda)

2. kampány
2009.04.27.-04.28.-04.29. (hétfő, kedd, szerda)
2009.05.04.-05.05.-05.06. (hétfő, kedd, szerda)

Reggel 6-9ig és/vagy délután 15-19 óráig tartó periódusokra lehet jelentkezni.

A szórólapozás autós és gyalogos forgalomban egyaránt történik!
Feltétel: Minden jelentkezőnek kötelező elvállalni kampányonként egy nap (azaz délelőtt és délután egyaránt) autós forgalmat, ami nem kell, hogy egybefüggő nap legyen, lehet a kampány alatt bármikor. Az autós forgalomban csak lámpáknál álló autóknak kell osztani.

Bérezés: teljesítménybér, óránkénti elosztott mennyiség alapján 500-1200 Ft/óra
(autós forgalomban a megkeresett órabéren felül + 200 Ft/óra)

Jelentkezni lehet e-mailben a PONTOS IDŐPONT megjelölésével!

Jelentkezési határidő: 2009. február 27. péntek

A jelentkezési határidő lezárása után fogunk küldeni mindenkinek pontos helyszíneket.
Mindenféleképpen tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyeken, metrókijáratoknál, forgalmas kereszteződéseknél fog történni a munka.

FIGYELEM!!!
Munkáinkon csak személyes regisztrációt követően lehet részt venni.
Új vagy még nálunk, és úgy érzed, egy ismerősöddel, barátoddal, barátnőddel könnyebb lenne? Örömmel vesszük az általad ajánlott dolgozókat is. Minden bevált általad ajánlott terjesztő után az ő végső bérének 10 %-át kapod plusz jutalékként!

A regisztrációt megteheted irodánkban. REGISZTRÁCIÓS IDŐPONT: MINDEN HÉTKÖZNAP 13:00-16:00 óra között!
A regisztráció ingyenes, melynek alkalmával ki kell töltened egy adatlapot, adunk egy pontos írásos tájékoztatót bérezési és szórólapozási rendszerünkkel kapcsolatban. A regisztrációval bekerülsz adatbázisunkba, így fogunk értesíteni mindig aktuális munkáinkról.

Irodánk: Globe Media Agency Kft. 1033 Bp. Csikós u. 8.
Ha bővebben szeretnéd megismerni, hogyan is zajlik nálunk a terjesztés, ajánljuk honlapunkat, ahol egy videót is megtekinthettek a munkáinkról.
http://www.gma.hu/

Várjuk jelentkezésedet!

Globe Media Agency Kft.
alexandra.urban@gma.hu

Címkék: iwiw internet állás szemét 

Videó ajánló: Lecseréli a reklámjait a Provident!

Végre csinálniuk kell valamit az Uzsorás-Providentéknek, bár ezt se maguktól teszik. Videó az Indexről: (Bár egyáltalán nem tudom sajnálni a károsultakat, hiszen az már eleve hülye akinek a figyelmét megtudja ragadni a bugyuta reklámuk és közben nem veszik észre, hogy a thm 450%. Esetleg az idősek az igazi áldozatok akik nem tudják mi az a 'téháem'.)

Címkék: hitel átverés provident videó ajánló 

Suzuki "Ász"?

gevayt, egy Suzuki Splash szeretett volna venni, a hitelét már fizeti is de a kocsi sehol. Vajon tényleg elvan adósodva a Suzuki Ász?

Véleményem szerint igen tanulságos esetről fogok tájékoztatást adni.

2008. október 5-én vásároltunk egy Suzuki Splash g k.-t a „nagyhírű” – sokak szerint rosszhírű - Suzuki Ász-nál. Aláírtuk a hitelkérelmet, amelyet az Unicredit Bank elfogadott. A kereskedő az autó átadását 4-6, egy beszúrt megjegyzésben 8 hétben jelölte meg. Könnyen kiszámítható, hogy a legvégső dátum is lejárt 2008. decemberének első hetében.

A bank, teljesítés nélkül is kifizette az autót a kereskedésnek?!?

A dolog szépséghibája, hogy a kocsit a mai napig sem tudtuk átvenni. Ígérgetnek, ígérgetnek, azután semmi. Sőt! A 2008.02.12. 16.00 órára jelezték a kocsi átadását. Szabadságot vettünk ki, itthon maradtunk, 14.óra 11.perckor felhívtak, hogy nem tudják a kocsit átadni, mert az nem jött meg a gyárból. Akkor hogyan is kerültünk bele az átadási jegyzékbe?

A Fogyasztóvédelmet tájékoztattuk, ők azonban hárítottak, szerintük ez a bíróságra tartozik, a gyártó pedig nem reagált a megkeresésre. Ott tartunk, ha Suzukit látunk, mindjárt hányunk.

Szerintünk a Suzuki Ásznak fizetési nehézségei vannak és a gyártó csak akkor kap kocsit, ha azt előre kifizeti. Ki is fizette, csak nem a mi kocsinkat, hanem a sorban előttünk állóét. Mivel a válság miatt a vásárlók elmaradtak, pénz nem folyt be, így a mi kocsinkat kifizetni nem tudják, mi viszont törlesztjük a hitelt a semmire. Mondanom sem kell, hogy a jelenleg tulajdonukban lévő autónak a törlesztését a Suzuki Ásza magára vállalta, de ezt is csak többszöri telefonálás után teljesíti és így most attól tartunk, hogy BAR listára kerülünk.
Abban a Magyar Suzuki Zrt.képviselője is megerősített, hogy a gépkocsinkat a Suzuki Ász nem fizette ki a gyárnak, így azt a gyár leszállítani nem tudja.

Természetesen nem beszélek a levegőbe, minderről papírom van.

Összefoglalva: ha Suzukira vágysz, akkor nagy íveben kerüld a Suzuki Ászt!

G. Tamás

Címkék: vásárlás autó átverés suzuki 

Szerviz "ajánló"

Kroni1-nek a laptopja szorult javításra mikor elvitte azt az Ec-Co szervizbe, ahol úgy látszik teljesen hülyének nézik az embert és még bunkók is.

Csak egy személyes tapasztalatot szeretnék leírni, bízom benne, hogy más nem járt úgy, ahogy én majdnem és ebből a példából nem általánosíthatunk.

2008-ban vásároltunk egy Acer 5715-ös notebook-ot. A gép pár hónapos volt, mivel egy nagyon jó barátomnak már nem kellett munkahelyváltás miatt, megvettük tőle számlával, garanciával 70e Ft-ért. Az elmúlt fél évben tökéletesen működött, bár egy alkalommal véletlenül pár csepp üdítő került a gép billentyűzetére, az ezután picit ragadóssá vált, de más hibát nem észleltünk. Hónapokkal később a kijelzőn látható kép halványabb lett. Bíztunk benne, hogy a hibának nincs köze a korábbi esethez, ezért elvittük a gépet az Ec-Co szerviz kft-hez, akiktől kértünk egy vizsgálatot.

Leadáskor az átvevő is látta, hogy a kijelző halványan ugyan, de működik. Pár hét múlva küldtek egy sms-t, hogy a gép átvehető, bíztam benne, hogy egy tisztítás megoldotta a problémát és a gép a garanciát se vesztette el a billentyű tálcájára folyt üdítő miatt. Átvételkor közölték velem, hogy a notebook folyadékot kapott és már nem garanciális, az elvégzett alaplap és billentyűzetcseréért pedig fizetnem kell 50.000 Ft-ot. Természetesen a folyadékot elismertem, de szóltam, hogy nem tájékoztattak a javítás áráról, és nem rendeltük meg a cserét sem, ugyanis nem tudtunk volna 10-15e Ft-nál többet költeni a gép javítására, nemhogy 50.000-et. A szervizes úr közölte, hogy emlékszik arra, hogy telefonon mondta nekem a javítás árát, ám ez nem igaz. Kértem, hogy a régi billentyűzettel és alaplappal adják vissza a gépet. Azt mondták, hogy az alaplapot (annak ellenére, hogy nem garanciális cseréről van szó) le kellett adniuk az Acernek, a billentyűzetet pedig - ami nálam az üdítős baleset után is működött - kidobták. Ekkor észrevettem, hogy a billentyűzet ugyanúgy és ugyanott ragad, ahol régen és szóltam, hogy nem is lett kicserélve. Ekkor felajánlották, hogy a billentyűzetet és a munkadíjat nem kell kifizetnem, csak az alaplap árát, ami 30e Ft.- körüli összeg lenne. Nem értettem a billentyűzetes dolgot, és ezt sem tudtam elfogadni, ugyanis nem is volt ennyi pénz nálam, és amúgy sem tudtam volna költeni ennyit a javításra, mire ők azt mondták, hogy az új alaplapot kiveszik és az üres notebookházat visszaadják 3000Ft.- vizsgálati díjért. Nem értem, hogy az ő hibájukből kifolyólag velem nem egyeztetve, miért cserélték ki az alkatrészt, és miért kértek volna plusz 8400Ft-ot a meg nem történt billentyűzetcseréért. Mivel nem volt pénzünk a velünk nem közölt összértékű javításra ezért a működő, de halvány képet adó gép helyett 3000-ért egy üres notebookházat adtak volna vissza, amit nem fogadtam el, így a gépet nem vettem át, csak bosszúsan otthagytam.

Másnap visszamentünk, hogy rendezzük a kérdést. Azt mondták, hogy szerencsére mégsem küldték vissza a rossz alaplapot, így vissza tudták szerelni, a billentyűzetet is visszacserélték, (persze ugyanaz a billentyűzet volt benne mindigis) és már vihetjük is.

Ami az egészben a legzavaróbb, hogy hazudtak a szemembe, és a pultoshölgy olyan bunkó módon elküldött a francba, mintha én hibáztam volna és nem ők.. Azzal zárta le az ügyet, a brno-i szervizben sem kérdeztek volna semmit, és addig vissza sem adták volna a gépet, amíg ki nem fizetem a drága javítást. Valamint közölte hogy őket felejtsem el örökre, és ha gondom lesz legközelebb Acer termékkel, akkor küldjem ki Brno-ba, de semmiképpen se menjek hozzájuk.

Nos, ezt nemcsak hogy megfogadom, de ismerőseimet is megpróbálom már csak a fentebb említett hangnem miatt is (amennyiben lehetséges) más szerviz választására rábeszélni.. Bár ha jól tudom, Acer gépekkel kapcsolatban itthon csak hozzájuk fordulhatunk sajnos. Persze lehet, hogy jobban jártunk volna, ha elfogadjuk az második ajánlatot, de anyagilag sajnos ez most nem lett volna megoldható, ha alkatrésznek eladom a gépet kb. ugyanott vagyok, és már csak büszkeségből is úgy érzem, hogy csakis így dönthettem.

Az írással nem volt célom a céget ócsárolni, egyszerűen ki kellett írnom magamból, és bízom benne, hogy velük kapcsolatban másoknak csak pozitív tapasztalatai voltak, vannak és lesznek..

Címkék: laptop acer garancia bunkó szerviz 

Befejezés: Lopások a Postánál

Lehet néhányan emlékeznek még, vsgaborr11-nek a postával kapcsolatos történetére. Néhány sorban leírta a befejezést is:

Ott tartottam,hogy elkeseredett voltam,és nem tudtam mi lesz. A bemásolt Vállalkozók Szövetsége anyagot miután többször átolvastam,hagytam a fenébe. Elbagyogtam hát a Postára és beadtam a tudakozványt. Küldtek egy szép hosszú levelet,800 Ft összeg kiséretében. A levélben az állt,hogy elveszett a csomagja,sorry,de azért reméljük,hogy még használni fogja a posta szolgáltatásait. Ja,és megkapja a csomag feladási díjának tizenötszörösét. Természetesen még javítani is fognak a minőségen. Hmmm,ez így megy?Komolyan,elmegyek postásnak :O. Most várom a mélyen tisztelt Posta kifizetését. Szóval soha többé Posta,csak ha rá vagyok kényszerülve.

 

Címkék: posta lopás 

Garancia megvonás, szervizelés megtagadása!

Meghibásodott mehgab-nak a telefonja, de a garanciás javítást már nem tudja igénybe venni:

Sziasztok! 2007 közepén vettem egy Sony Ericsson w900as mobilt a Vodafone-nál, járt hozzá az egy éven felül plusz egy év korlátozott gyártói jótállás. Ennek keretében került egyszer mikrofon hiba miatt javításra 2008 augusztusában, egészen addig tökéletesen működött, majd utána is novemberig. Míg nem november 23-án beszélgetés közben(!) lefagyott, nem tudtam vele semmit csinálni, kikapcsolni sem. Kivettem az akksit, de mikor visszatettem, nem reagált, a képernyő sötét maradt, nem lehetett bekapcsolni. NEm ütögettem, dobtam le a földre, stb hanem rögtön bevittem a vodafone-hoz, ahol elküldték szervízbe. Majdnem egy hónapig volt a szervízben, december 18án mentem a telefonért. A Cirma Kft megvonta a garanciát, megtagadta a javítást, mert külső mechanikai hatás érte a készüléket. Teszem hozzá a hiba felvételekor nem volt rajta látható semmilyen külső hatás, a szerviz más indokot nem adott, nincs munkalap sem, csupán két fotó: az egyik elmosódott, nem kivehető, a másikon egy panel egy kicsit el van válva a helyéről, de se egy dátum, sem azonosító: így sztem egyáltalán nem bizonyított, hogy az én telefonomról készült, illetve h azt én okoztam. A Vodánál panaszkönyvi bejegyzés, jegyzőkönyv a kifogásról, de engem küldtek el a fogyvédhez mert lejárt az egy év. Valamint mivel telefonom nem volt másik, kellett vennem egy újat, ami miatt havi 900 ft-tal nő az előfizetési díjam.  A fogyasztóvédelmi felügyelőségnél nem tudtak segíteni, ismételten az egy évre hivatkozva, de bíztattak, menjek el a békéltető testülethez,ők tudnak segíteni. Teszem hozzá még akkor sem látszott a külső mechanikai hatás:) Meg is tettem, ma fogom feladni nekik a kapott űrlapot, a panaszlevelet és a kért csatolmányokat, kérve tőlük annak megállapítását, hogy a szervíz helytelenül járt el, a vodaofne-t kötelezzék a javításra s szeretnék elállni az új szerződéstől, visszatérni korábbi kedvezméynes havidíjamhoz, visszaadva az új készüléket.
Szeretném megkérdezni, ha a vodafone nem akar segíteni, tehát nem fogadja el magára nézve kötelezőnek a békéltető testület határozatát, ragaszkodik a cirma kft véleményéhez, mit tehetek? Persze a szervízelés után biztos hogy le van válva az a bizonyos panel, mert utazott a telefon egy kis műanyag borítóban oda-vissza egy székesfehérvár-budapest távolságot, s nem volt nálam több mint 3 hétig, az alatt nem tudom mi történt a készülékkel. Használat közben természetes szerintem hogy nem ütögetem, ejtem le, hiszen beszéd közben fagyott le a telefon, utána már semmit nem tudtam vele csinálni, szétszedni fogalmam sincs hogyan kell, s 3 órán belül ott voltam a vodafone-nál. Köszönöm a segítséget! És bocsi a hosszúságért!
Címkék: hiba telefon garancia szerviz 

Lebutított telefonok

hgzoli vett két készület a Vodafone-tól, melyek sajnos nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket.

Van 3 flottás előfizetésem a Vodafone-nál. Ebből 2-nek a hűségnyilatkozata lejárt 2008 októberében. Gondoltam, veszek 2 új akciós telefont, újabb 2 év hűségnyilatkozattal. Lemenetem egy barátomhoz, aki hivatalos Vodafone viszonteladó. eddig is nála intéztem az ügyeimet, mert megbízható, készséges, udvarias, és nem csak velem, hanem az „idegen” ügyféllel is. Eddig 2 Motorola V360i készülékem volt, kinéztem a Voda honlapján a Motorola W510-es készüléket, nagyon jó, ugyanolyan töltő, akkumulátor, adatkábel, SD kártya bővítés mint az előzőnél, és nem Live!-os szoftver. Nem csak a Voda honlapon, hanem a neten is szétnéztem, mit tud a készülék. Nekem megfelel, az ára sem húzós (1 Ft). Ez az akció elején volt. A barátom mondta, ilyen készüléke nem is volt, a nagykerben sincs, megpróbál szerezni. Egyébként ugyanez volt a V360 vételénél is. Telefonon érdeklődtem a Voda „gyári”  szalonokban is, nekik sem volt. A barátom mesélte, ez mindig így van, az akcióban meghirdetett készülékek egy része soha nincs, vagy csak nagyon korlátozott darabszámban, és abból is csak a csókosok kapnak. (Érdekes módon ezek többnyire az olcsó készülékek közül kerülnek ki.) Nem baj, megpróbál legalább 2 készüléket kiverni a nagykerből, és ha lesz nekik, fehív. Kb. két hét múlva hívott, hogy megvan a két telefon. Lementem, elhoztam. Töltés, bekacsolás, ekkor jön a meglepetés! Bejelentkezik a telefon, hogy ő egy Motorola W490 Live!-os szoftverrel!!! Mind a kettő. Megnézem a dobozát, a számlát, a garjegyet, mindegyiken W510 van. A telefon (tehát a hardver) W510. A gyári számok stimmelnek. Irány a net, a W490 egy sokkal korszerűtlenebb telefon, kisebb tudással. Ez olyan, mintha a Rolls-Royce-ot Trabant motorral árulnák, de „elfelejtenék” ezt az információt közölni. Vissza a barátomhoz, mutatom neki a telefont, először nem hisz a szemének, majd mondja, utánajár. (Természetesen a Voda elhajtotta.) Amikor a neten nézelődtem ebben az ügyben, kidobott sok találatot. Valamilyen „jóember” feltette a Motorola szerviz szoftvereit az eredeti telefon sw. verziókkal együtt(amúgy aranyos, nem?). Na, ha már megvan, meg az ERedeti magyar nyelvű Motorola W510 nem Live! szoftver, nézzük. Kb. 15 perc alatt fent van az új szoftver. Láss csodát, a telefon megtáltosodik! Tud bluetooth kapcsolatot másik telefonnal is, (a Vodás szoftver ügyesen bekorlátozta, hogy csak a PC-vel lehessen kapcsolódni) a videokamera nem csak 1 perc felvételt tud készíteni, a gyorshívó gombok közül mindegyik szabadon programozható, a szocialista faliújságra emlékeztető egyetlen menü skin eltűnt, helyette van vagy három normális, új, praktikus menüpontok jelennek meg, stb. Ez már a W510.Ekkor felbátorodtam (ha van egy kalapácsa az embernek, akkor minden úgy néz ki mint egy szög), lássuk csak a V360-at az eredeti szoftverrel. Újabb csoda, jelenség mint fentebb. Természetesen a szoftvercsere nem tette függetlenné a telefonokat, de ez nem is volt célom.
Fenti tapasztalatok alapján, az egy hónappal később lejárt harmadik előfizetésre is vettem (ugyanolyan hercehurcával) egy W510-et, (mondván, ha a Vodával nem jutok semmire, majd megoldom) ezen még az eredeti Vodás  490-es szoftver van.
Kérdéseim:
1. Megteheti-e a Voda, hogy a telefonból kiirtsa az eredeti, jó gyári szoftvert, és a saját ócska, a telefont lebutító szoftverével árulja, ami lényegesen eltér a Motorola által publikált, a telefonra jellemző tudástól, és ezt nem is jelzi sehol?
2. Minek minősül, hogy a W510 csak W490?
3. Mit lehetne tenni a Vodafone akciós gyakorlata ellen, mert én most két évig nem próbálhatok akciós telefont venni?
Mivel a harmadik telefon még gyári állapotban van, szándékomban van fellépni a Vodával szemben. Ezt tavaly decemberben vettem ,de idáig nem volt időm foglalkozni vele.

Címkék: live buta vodafone szolgáltató szoftver frissítés 

BenQ monitor, BunkÓ szervizesekkel

B. Krisztián egy monitorra ruházott be, de sajnos pár nap múlva az elromlott, a szervizesek meg most se álltak a helyzet magaslatán.

November végén sikerült belecsapni a lecsóba, vásároltam egy 24"-os full HD felbontású monitort, egész pontosan a Benq E2400HD-t. Kiválasztottam interneten, megrendeltem (www.bpnotebook.hu), mivel a monitor értéke elég magas volt, büszkén írták, hogy ingyenes a házhoz szállítás. Persze, hogy azt ikszeltem be. Eltelt pár nap, nem jött a termék. Telefonáltam. "Mi úgy ÉRTETTÜK, hogy Ön jön be a termékért." Mit lehet érteni vagy nem érteni egy internetes megrendelésnél?
Mindegy, elmentem a termékért, mert a kiszállításra további x napot kellett volna várnom. Megbeszéltem vele, hogy akkor most indulok, egy óra és ott vagyok. Ott is voltam, csak a termék nem. A cím, ahova küldött a bpnotebook.hu munkatársa egy teljesen különálló kis számítógépes bolt volt zuglóban. Kérdeztem a monitoromról, mondtam meg volt beszélve. Senki nem tudott semmit. Majd, amikor már majdnem feladtam, és gondoltam akkor veszek mást, máshol (itt kellett volna véglegesen kilépni az üzletből, de erről később) rákérdezett, hogy "jaaa, a bpnotebook.hu-n rendeltem?" mondom neki, hogy igen. "Jaa, így teljesen más a leányzó fekvése, mi csak a számlázást csináljuk a bpnotebook.hu helyett." Ezt nem kommentálnám. Felhívta az embert, aztán azt mondta várjak fél órát. Vártam, vártam egy órát is, mire végre megjött a monitor. Kifizettem elhoztam, boldog voltam. Eddig tart az első fejezet.

Most jön a java.

     A monitor tökéletesen megfelelt az elvárásaimnak, használtam öt napot. A monitor képe teljesen zavaros lett, olvashatatlan volt rajta minden. Felhívtam a céget akitől vettem. Ezek után ugye kiderült, hogy a bpnotebook.hu egy semmi, a számlát a zuglói kis boltocska adta (Comp-Print 2000 Kft.), ezáltal ő a felelős mindenért. Elhajtottak, hogy annál a srácnál panaszkodjak akitől vettem. Újra felhívtam, azt mondta nem tud segíteni, hívjam fel a Benq Magyarországot. Kiderítettem a Benq elérhetőségét (RCE Trade Kft, Budaörs), felhívtam őket, és felvette egy közel hatvan éves férfi, igen csak unott hanggal: "Epson szerviz, tessék." Mondom: "Én a Benq Magyarországot keresem." "Mi vagyunk, vagyunk mi Epson, Benq, és még sok minden más.." Végül oda lyukadtunk ki, hogy vigyem be a terméket Budaörsre. Bevittem közel másfél órás autózás árán, majd átveszik, megnézik mi a gond, és behívnak, hogy ugyan mutassam már meg mi a probléma, ők nem látnak semmit (közben pizzát ettek és zsíros kézzel fogdosták a pár napos monitoromat). Mondom ezt tényleg nem látja? Tele van csíkokkal, pontokkal a monitor, a színek teljesen elmásztak, élvezhetetlen, én főleg grafikai feladatokra használom, így nem ér semmit az egész. "Jaa, ha grafikára akarod használni, akkor nem Benq-t kell venni". Itt nyeltem egy nagyot, ők pedig mondták, hogy jó, akkor megjavítjuk. Szóban azt az ígéretet kaptam, hogy két három nap, és meglesz.

    Nem lett meg. Felhívtam őket. Csúsztak, további két napot várjak. Nem lett meg. Így kaptam még vagy három ígéretet. Az átvételi elismervényen a várható befejezésnél ez állt: december 25. Kezdett nem érdekelni a dolog, főleg az ünnepek alatt. Azért a biztonság kedvéért december 30-án még egyszer megpróbáltam, de sikertelenül. Ez így ment egészen január 15-ig (nagyrészt megértő, de határozott voltam, sosem emeltem fel a hangom, ám a végére már elkezdtem telefonban felsorolni a hatályos jogszabályokat..) mire végre visszakaptam a monitoromat. Otthon felállítom, egyből észreveszem, hogy az öt napot használt, tökéletes állapotban átadott monitoromon több nagyobb esztétikai hiba található (karcolás, horzsolás). Már itt ideges voltam, de összekötöttem amivel össze kell, és láttam, hogy a kép újra jó. Viszont nem jön hang. (Tudni kell ehhez, hogy ez egy multimédiás monitor, HDMI bemenettel, ami képes hangot és képet is fogadni, van beépített hangszórója, de van hang kivezetése is - egyik sem ment most.) Nem vagyok egy őrjöngős típus, de egy billentyűzetem bánta ezt...

    Felhívtam őket, vigyem be. Mondom "nem viszek én be semmit, szépen hoznak nekem egy csere monitort, vagy a pénzemet vissza, és ezt meg vihetik el, ellenkező esetben jogi útra terelem a dolgot, még ma." A hatvan éves portás bácsikám magasról tett erre, egy vezető beosztásban lévő embert sosem lehetett elérni, mert az irodában nem volt sosem bent, a mobilját meg nem adták meg. Végül sikerült egy fokkal intelligensebb emberrel (elnézést a cinizmusomért) megállapodnom, hogy ez így tarthatatlan, ebben egyet értettünk, de azt mondta, hogy sajnos nem cserélheti ki véglegesen a monitort, amíg javítható a készülék. Abban egyeztünk meg, hogy hoznak nekem futárral egy csere készüléket, és azzal a lendülettel elviszik azt, ami nálam van, majd, amikor megjavították, ugyanez fordítva. A futár persze egy héttel később jött egy monitorral, egy teljesen más modellel, sokkal kisebbel, és persze azon nem volt HDMI csatlakozó, tehát számomra teljesen használhatatlan volt. Nem vettem át, visszaküldtem, és most itt áll a dolog.

    Vége lesz ennek valaha? December 2-től mostanáig kevesebb mint öt napot tudtam használni a terméket!!! Természetesen minden hatályos jogszabállyal tisztában vagyok, és ha mint magánszemély vásároltam volna a terméket, akkor úgy hat-hét különböző törvényt sértettek volna meg, de mivel ÁFA-s számlára vettem, a cégem nevére, ezért a fogyasztót védő törvények nem hatályosak (ezt sajnos a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete, és az ügyvédem is megerősítette.) Még a javításra sem kell határidőt vállalniuk (ez magánszemélyekre is igaz), a szerviznek csak arra kell törekednie (!), hogy tizenöt napon belül legyen megjavítva. Jogilag meghatározott felső határ nincsen.

    Ez Magyarország, ez a magyar Benq. Háháá gondoltam, hátha csak nálunk ilyenek, írtam a nemzetközi Benq-nak, vagy öt különböző címre, angolul is, németül is, már lassan harmadik hete, de mondanom sem kell, semmilyen választ nem kaptam.

    A barátomtól meg naponta kapom az "én megmondtam" mondatot, mert neki nemrég volt egy Benq típusú mobiltelefonja, és ugyanígy járt vele.

    Üdvözlettel,
    Krisztián

Címkék: vásárlás monitor garancia bunkó szerviz pofátlanság benq