Megint lehúz a Voda...

FarkasG egy kommentben írta le a saját sztoriját a Vodafone-nal kapcsolatban de mivel azt nem mindenki szokta megnézni ezért úgy gondoltam kirakom szépen ide:

A lányom fősulira ment. Albérletben nincs internet, sebaj, veszünk egyet. Mire való a mobilinternet, ha nem erre? Neptun, e-mailek, néhány honlap. Otthon korlátlan, vezetékes internet van, ha nagyobb cucc kell, bármikor letöltheti.
Évek óta a Vodánál voltam, semmi bajom velük, nosza hát.
Vásárláskor azt mondják, semmi gond, ha átlépjük az 1 gigát, jön az sms. (Később ezért, kapok 3000 Ft kompenzációt). Ez elvárható is lett volna, hiszen a következő gigát már tízszeres áron számlázzák.
Sms sehol, amikor jön a telefon: a fogyasztás 1,8 Gb. Ugyan fizessünk már be 5 napon belül 25000 Ft-ot. (Számla persze sehol).
Na jó, ha nem elég az 1 G, váltok, még aznap, 5 Gb-ra. (Lányom nincs itthon, a számlálót még nem láttam)
Bölcs lépés volt, meg is lett a következménye:
most már nem 25, hanem 36 ezret kell fizetnem ugyanazért a forgalomért (1 bittel sem több!!) és azonnal letiltották a korlátozást, jóval a fizetési határidő előtt. Merthogy megnőtt a forgalmam.
Csakhogy az igazi ok az, hogy a tarifaváltás után két "törthónap" keletkezett, amiből a Voda csak az egyiket hajlandó figyelembe venni. Vagyis a keret nemhogy nőtt volna, ellenkezőleg: lecsökkent 600 Megára, a túllépés most már 1,2 G.
Közben hazajön a lány, nézzük a számlálót: 600 Mega a felhasznált forgalom. (A számláló végig működött, és kizárólag a laptopján használta.)
Igaz, az adat csak tájékoztató jellegű, de hát az, hogy csak a 30%-ot mutatja, mégis furi. (Hozzáteszem: a 1751-en is csak tájékoztató adat van az ÁSZF szerint, és még fizethetsz is érte)
2,5 oldalas reklamációmra, amiben kb. tíz dolgot sérelmezek, hamar jön a válasz:
Ha nem hiszem el, hogy a forgalom annyi, amennyi, hívjam fel őket, és majd megmondják, hogy az bizony annyi. A többi kérdésről egy szó se. Padlót fogtam.
Panasz megy a GVH-nak és az NHH-nak, meg is indítják a vizsgálatot. Közben a Voda felmondja a szerződést.
Panaszomra, hogy ezt nem lehetne, közlik, hogy az igaz, hogy kiküldték a felmondó levelet, de nem bontják fel a szerződést. OK.
Békéltető testület eljárására semmi reakció.
Aztán egyszer csak kapok egy levelet, hogy az adataimat feketelistára tették, és a szerződés felbontása miatt fizessek 37500 Ft-ot.
Ismét panasz: bocsi, adminisztrációs hiba volt, törlik. Aztán kapok 2500 Ft adminisztrációs díjról csekket: szépen kiszámlázták nekem, hogy kijavították a saját marhaságukat.
Egyébként azóta kedvenc olvasmányom az ÁSZF. Voda kb. 10 helyen sértette meg eddig. Amikor ezt megemlítem, arra nem reagálnak.
Ami az ÁSZF-t illeti:
Ha valaki csak a szerződést olvassa el, attól még nem lesz okosabb. Abban csak hivatkozások vanak. Azt viszon megnézem, ha valaki egy havi 3000 Ft-os szerződésnél átolvassa az összes papírt (88 oldal) és fel is fogja annak tartalmát. Azelőtt le a kalappal.
Ami meg azt a fajta hozzáállást illeti, hogy "aláírtad, így jártál.": Mondhatnánk ezt azoknak is, akik bűncselekmény áldozatai lettek: Miért nem vigyáztál?
Az, hogy szerződéskötéskor csőbe húznak, még nem jelenti azt, hogy le kéne nyelni a békát. Ezért vannak a felügyeleti szervek, és ezért büntetik meg szinte minden évben őket.

Címkék: szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés számla 

A bejegyzés trackback címe:

http://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr621085881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.