Téves tájékoztatás

A Vodafone nem most hibázik először. Megint csak a mobil netről van szó amin már öszintén szólva megsem lepődik az ember...

 

Történetem röviden: Vodafone 5G internetem van. Lenullázódott a kapcsolódáshoz használt program nyílvántartása, így hogy tudjam, hol is tartok, küldtem egyenleglekérő sms-t, és az alapján figyeltem a további forgalmamat, nehogy túllépjem az 5G-s keretet. A következő számla készenkapása után kiderült, ennek ellenére mégis túlléptem... Az sms közel sem az weboldalukon állított "aktuális" forgalmamat közölte, hanem az előző nap estit, az ügyfélszolgálattal való levelezgetés után több különböző frissítési időpontot jelöltek meg, ellentmondásba keveredve önmagukkal is.

Én nem akartam elfogadni, hogy a rendszerük hiányossága miatt nekem kelljen a jóhiszeműségem és odafigyelésem ellenére pluszban fizetnem, ezért kértem a jóváírást, amit többszörösen elutasítottak, arra a tényre hivatkozva, hogy túlléptem a keretet. Azt, hogy ez a (félre)tájékoztató jellegű sms-ük miatt történt, teljesen figyelmen kívül hagyták, az ellentmondásokra sem adtak magyarázatot, holott az ászf-ben sem szerepelt, hogy a "tájékoztató jellegű információ" mit takar.

A napokban hivatalos formában megírom az illetékes hatóságnak is, addig is várom az érdemi hozzászólásokat, szerintetek alapos-e a követelésem és reklamációm?

A történet és levelezés részletesebben: ftjsms.ultraweb.hu

Címkék: internet szolgáltatás vodafone szolgáltató átverés panasz 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr541031243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.