Befejezés: Lopások a Postánál

Lehet néhányan emlékeznek még, vsgaborr11-nek a postával kapcsolatos történetére. Néhány sorban leírta a befejezést is:

Ott tartottam,hogy elkeseredett voltam,és nem tudtam mi lesz. A bemásolt Vállalkozók Szövetsége anyagot miután többször átolvastam,hagytam a fenébe. Elbagyogtam hát a Postára és beadtam a tudakozványt. Küldtek egy szép hosszú levelet,800 Ft összeg kiséretében. A levélben az állt,hogy elveszett a csomagja,sorry,de azért reméljük,hogy még használni fogja a posta szolgáltatásait. Ja,és megkapja a csomag feladási díjának tizenötszörösét. Természetesen még javítani is fognak a minőségen. Hmmm,ez így megy?Komolyan,elmegyek postásnak :O. Most várom a mélyen tisztelt Posta kifizetését. Szóval soha többé Posta,csak ha rá vagyok kényszerülve.

 

Címkék: posta lopás 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr20944223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogyasztóvédő 2009.03.27. 20:02:40

"Nincs karikás ostorom, nem vagyok betyár, és nem hordok bő gatyát. A világ egyik legszebb, és legnehezebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül még több millióan értik hogy mire gondolok, amikor azt mondom, MDF privatizáció, BOKROS csomag, Öszödi beszéd, Sárazsadány, Kaja Imbrahim. A hírnevem megelőz, ha külföldre megyek, s szinte már örülök, ha a turisták összekeverik Bukarestet Budapesttel. Megvetéssel gondolok a Mónika Show-ra, a korrupt politikusokra, a sokat kereső és keveset dolgozó hivatalnoki rétegre, a mérhetetlenül nagy bürokráciára és városom egész képviselő-testületére. Nem szeretem a parlamenti közvetítést, a sárga Combinót, a négyes metrót, a szegfűt és az ibolyát és már a narancsot sem. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, el lehet innen menni. Bürokráciában mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legnagyobb adóterhei. MAGYARORSZÁG, én most lelépek vagy legközelebb már a Vállalkozók Szövetségére szavazok."
www.vallalkozokszovetsege.com ADD TOVÁBB!