Garancia megvonás, szervizelés megtagadása!

Meghibásodott mehgab-nak a telefonja, de a garanciás javítást már nem tudja igénybe venni:

Sziasztok! 2007 közepén vettem egy Sony Ericsson w900as mobilt a Vodafone-nál, járt hozzá az egy éven felül plusz egy év korlátozott gyártói jótállás. Ennek keretében került egyszer mikrofon hiba miatt javításra 2008 augusztusában, egészen addig tökéletesen működött, majd utána is novemberig. Míg nem november 23-án beszélgetés közben(!) lefagyott, nem tudtam vele semmit csinálni, kikapcsolni sem. Kivettem az akksit, de mikor visszatettem, nem reagált, a képernyő sötét maradt, nem lehetett bekapcsolni. NEm ütögettem, dobtam le a földre, stb hanem rögtön bevittem a vodafone-hoz, ahol elküldték szervízbe. Majdnem egy hónapig volt a szervízben, december 18án mentem a telefonért. A Cirma Kft megvonta a garanciát, megtagadta a javítást, mert külső mechanikai hatás érte a készüléket. Teszem hozzá a hiba felvételekor nem volt rajta látható semmilyen külső hatás, a szerviz más indokot nem adott, nincs munkalap sem, csupán két fotó: az egyik elmosódott, nem kivehető, a másikon egy panel egy kicsit el van válva a helyéről, de se egy dátum, sem azonosító: így sztem egyáltalán nem bizonyított, hogy az én telefonomról készült, illetve h azt én okoztam. A Vodánál panaszkönyvi bejegyzés, jegyzőkönyv a kifogásról, de engem küldtek el a fogyvédhez mert lejárt az egy év. Valamint mivel telefonom nem volt másik, kellett vennem egy újat, ami miatt havi 900 ft-tal nő az előfizetési díjam.  A fogyasztóvédelmi felügyelőségnél nem tudtak segíteni, ismételten az egy évre hivatkozva, de bíztattak, menjek el a békéltető testülethez,ők tudnak segíteni. Teszem hozzá még akkor sem látszott a külső mechanikai hatás:) Meg is tettem, ma fogom feladni nekik a kapott űrlapot, a panaszlevelet és a kért csatolmányokat, kérve tőlük annak megállapítását, hogy a szervíz helytelenül járt el, a vodaofne-t kötelezzék a javításra s szeretnék elállni az új szerződéstől, visszatérni korábbi kedvezméynes havidíjamhoz, visszaadva az új készüléket.
Szeretném megkérdezni, ha a vodafone nem akar segíteni, tehát nem fogadja el magára nézve kötelezőnek a békéltető testület határozatát, ragaszkodik a cirma kft véleményéhez, mit tehetek? Persze a szervízelés után biztos hogy le van válva az a bizonyos panel, mert utazott a telefon egy kis műanyag borítóban oda-vissza egy székesfehérvár-budapest távolságot, s nem volt nálam több mint 3 hétig, az alatt nem tudom mi történt a készülékkel. Használat közben természetes szerintem hogy nem ütögetem, ejtem le, hiszen beszéd közben fagyott le a telefon, utána már semmit nem tudtam vele csinálni, szétszedni fogalmam sincs hogyan kell, s 3 órán belül ott voltam a vodafone-nál. Köszönöm a segítséget! És bocsi a hosszúságért!
Címkék: hiba telefon garancia szerviz 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr98934806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.