Karcos plazma a médiából

djosef-nek a plazma tv-je van megkarcolva, a kérdés az hogy a gyárból került ki így vagy estleg az MM-ben szenvedte-e el ezt a sérülést.

Hello Sziasztok!

Meg probalom roviden es erthetoen le irni a problemamat.
Vettem egy Panasonic Plazma TV-t a Polusi Media M.-ban egy vasarnapi napon.
Mar a meg vetelnel gyanus volt , hogy az ember aki kihozta a dobozt vagy 15 percig elo sem kerult majd mikor megjelent a tv-mel azt mondta ra volt pakolva par masik termek ezert tartott ennyi ideig.
Sajnos nem voltam eleg gyanakvo es nem bontattam ki ott helyben a dobozt.
5 napra ra hogy meg vettem a TV-t eszre vettem , hogy van a kepernyojeben egy eleg csunya karc.
Vissza mentem az uzletbe de ok 3 nap eltelte utan nem tudnak semmit tenni mondtak.
Azt tanacsoltak forduljak a szervizhez.
A szervizben az elmondottak utan annyit tudtak felajanlani , hogy bevizsgaljak , hogy a keszulek nem ment e mar nehany uzemorat azelott is , hogy en meg vasaroltam volna./Nem e kiallitott darabot kaptam e/
En meg elegednek annyival is ha kicserelnek nekem a karcos plexi kijelzot egy masikra /ki tudjak cserelni a szervizes mondta/
Fel akarom keresni a problemammal a Fogyasztovedelmi hatosagot is , hogy mit lehet ilyen esetben tenni.

Címkék: hiba tv szerviz plazma csere media mark 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr19920314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.04.17. 14:52:03

Manapság már soha nem lehet elég elővigyázatos az ember! Mondjuk azt nem értem, hogy lehet csak 5 nap után észrevenni 1 nagy karcot. :S
credithill.eu/