"Vigyem be újra javításra, vagy adjam el..."

sebgab kifogott egy hibás szériás PDA-t, a gyártó tud róla, de a csere már nem megy ilyen könnyen.

Sziasztok!

2008. október 28-án egy webshopban vásároltam egy Asus P750 típusú PDA telefont 109 ezer forint értékben. A telefon 2008. november 22- én meghibásodott, repedések jelentek meg a bal alsó sarkán, amelyről azonnal tájékoztattam a webshopot üzemeltető üzletet. Először azt a választ kaptam, hogy ez a hiba nem javítható garanciában. A hibát bejelentettem az Asus online hibabejelentő oldalán, ahonnan azt a választ kaptam, hogy a hibáról a gyártó tud és ezt garanciában lehet javítani. Az Asus nagyon korrekt szervizszolgáltatást nyújt, hozza- viszi a készüléket, a vásárlónak semmi dolga. Csak nem az enyémet, mert a sorozatszám ellenőrzése során kiderült, hogy készüléket nem magyar piacra szánták. Ezen információk birtokában a készülékkel 2008. december 13- én befáradtam a webshopot üzemeltető cég Boráros téri üzletébe, ahol a termék kijavítását kértem, amelyre az üzlet 2009. január 13- át jelölte meg határidőnek. 30 nap cserekészülék nélkül, és még a 15 napra sem törekedett, mivel eleve 30 napot adtak meg javítási határidőnek.
A készüléket 2009. január 21- én kaptam vissza, de másnap ismét repedések jelentek meg a készüléken, ebben az esetben a bal felső sarkán. Erről azonnal tájékoztattam az üzletet. A válaszuk a következő volt: vigyem be újra javításra a készüléket, vagy adjam el...
A fentiek alapján milyen esélyem van a vásárlástól való elállásra?

sebgab

Címkék: hiba pda garancia asus 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr36918448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.