Ebből elég!

intelfan-nak az írása következik, akinek elege lett szolgáltatójának a hazugságaiból.

Pofátlanság

A cím sokatmondó. Bár így magában mégis üres és jelentés nélküli.
Tulajdonképpen az eredeti cím ez lett volna: Elegem van... , de elvetettem, öngyilkos azért nem akarok lenni.
A történet lényegében roppant egyszerűen leírható egy mondatban (Ismét át akartak *vágni a palánkon*.) mégis úgy érzem ezt már ki kell adjam magamból, hátha tanul belőle pár ember, segíteni jó dolog...gondoltam én.
Megjegyzem az írás hosszú lesz, ez egy 4 hónapos terjedelmű folyamat, ami még mindig nem zárult le teljesen, de már Elegem van...

Nos, több mint 4 évig voltam egy internet szolgáltató előfizetője. Szívesen megnevezem mert azóta nevet váltott, így senki nem rágalmazhat "üzletrontással" később. Tehát ez a szolgáltató a TVNET volt. Tökéletesen meg voltam elégedve a szolgáltatással, igaz, egy kicsit drágábbak voltak mint a konkurensek, ám tökéletes volt a kapcsolatom, ellentétben a többi ismerősöm ilyen-olyan kábel/dsl netjével. Az ügyfélszolgálat nagyon korrekt volt, bár talán ha 2 szer kellett hívjam őket év alatt. De hát semmi jó dolog nem tart örökké.
Mint azt később (szeptember) megtudtam a TVNET megszűnt nyár elején, és egy új néven más vette át a szolgáltatás értékesítését. Itt az első rossz pont, az ügyfelet biztos nem érdekli kinek fizet, ezért nem is kell információval ellátni hogy némi változás történt? Ráadásul az ügyfélszámom is megváltozott, ennek kiderítése külön kálvária volt, mert ugye üsz. nélkül itt semmi nem megy, nem elég a név, cím, tel szám, szigsz., cipőméret, stb.

A második fekete pontot akkor sikerült kiérdemeljék amikor szeptember környékén furán kezdett el viselkedni a netem, több óra kimaradt, ingadozott a sávszél, leromlott a ping. Mivel informatikus vagyok nem tartott sokáig rájönni hogy a "hiba nem az ön készülékében van", ráadásul a munkámhoz szinte nélkülözhetetlen a net. A sokadik ilyen kimaradásnál felhívtam őket...vagyis csak hívtam volna, mert az eddig ingyenes számon ez fogadott: Túlterhelés miatt nem tudjuk kapcsolni, kérjük hívjon később....blabla... Hát, mondtam magamnak hogy ez nem lesz egyszerű. Fel a weblapra, hoppá, mintha más lenne a név, meg a design, és úgy minden. Ügyfélszolgálat számát lesem, hát ingyenes az nincs, cserébe van Szeged, megjegyzem én Fejér megyei vagyok, nem tudom miért Szegedhez tartozok, márpedig szerintük én a szegedi körzethez tartozok, mint a Bp-i ügyfélszolgálatos közölte, ami szintén nem ingyenes számnak van feltüntetve. Nem baj, hívom Szegedet, majd ők megmondják a frankót. Meg. "Hálózatbővítés és karbantartás" miatt rossz a netem. Rendben meglátjuk mi lesz.

Nem lett semmi. COD4 lagol 10/2 Mbit neten, érdekes, weblapok lassúak mint a dög, winamp shoutcast szétkapcsol, FTP feltöltés valahol a béka segge alatt. Bírtam úgy október közepéig. Elkeztem új szolgáltatót keresni, nem túl buzgón mert valahol mélyen reméltem hogy a jól bevált régi TVNET feltámad. Hát nem. Húztam-halasztottam, amíg ők nem léptek. Október közepén meghalt a netem. Péntek volt, emlékszek, gondoltam ez a szokásos "Hálózatbővítés és karbantartás", aznap már minek hívjam őket, nem volt életbevágó. Eltelt a hétvége, nincs net, hétfőn még imátkoztam is szerintem, semmi eredmény. Kedd, na akkor felhívjuk őket, leadjuk a megrendelést egy net javításra...Naja, egyszerűen hangzik ugye? Nem volt az. Mint említettem az ügyfélszám a makk hetes nagyjából. Nos az én régi ügyfélszámom, mint kiderült nem létezik többé.

Vázolva a beszélgetés:
Én: Nincs net, segíts
Ő: ügyfélszám?
Én: TVNET-sokszám
Ő: ez nem az lesz
ÉN: eddig ez volt
Ő: a TVNET átalakult teljesen, tulajdonképpen a TVNET mint olyan megszűnt, nem kaptam új ügyfélszámot?
Én: Hát nem
Én: Ügyfélszámot nem tudja megnézni név,cím,telszám,szigsz alapján?
Ő: nem
Én: honnan tudom lekérni az üszámom?
Ő: nem kapott értesítést? (másodjára)
Én: nem (másodjára)
Ő: akkor levélben, emailben, vagy személyesen Bp-en
Én: nincs netem, email?.....Fejér megyei vagyok, BP?????....levél kb 1 hét alatt válaszolnak, addig se lesz netem, hurrá...

Leraktam, felhúztam magam és nem akartam szerencsétlent elküldeni egy melegebb szolgáltató help deskjéhez....Másnapra tájékozódtam, kiszemeltem az új szolgáltatót. Hívom őket, kicsit barátibb beszélgetőpartnert kaptam, nos mily meglepő, a help desk is ki adhatja az ügyfélszámot, telefonon...tegnap még nem lehetett...hmm...nem baj, végre VAN ügyfélszámom, bejelenthetem a hibát !!!!!!! igen, megtörtént.
Nagyjából két nap múlva csörög a mobilom, hasonló korú srác a végén, jófejnek tűnt, valamiféle help desk expert :P lehetett, közölte hogy a T-COM miatt nincs netem, ők ugyanis lekapcsoltak valamiért a hálózatról...elég büdös volt, de megettem, legyen más a hibás, de ők majd megoldják. Nos letelt a 72 óra, hívom a srácot mert a számát elkértem azért, semmi fejlemény, rajta vannak. NA ITT döntöttem el hogy nekem nem kell az "új TVNET".

Utána néztem szerződés felmondás és kompenzációs igény benyújtó lapok. Pár nappal később még mindig nem volt netem, elfaxoltam őket, majd sietve hívtam az ügyfélszolgálatot. Ők közölték hogy a hiba elhárítás alatt van, mire én közöltem hogy ez már tárgytalan, faxoltam ajándékot nekik. Persze ekkor még nem "iktatták" a faxom, de legalább megnyugodtam kicsit. Megint eltelik pár nap, hív a help desk expert, megvan a hiba. Mondom az jó, de én már nem vagyok az előfizetőtők. Megköszöntem és elköszöntem. Mint később kiderült az ok egy augusztusi be nem fizetett számla, amiről nem tudtam (apám a számlaguru, ha akarnám akkor sem engedné hogy én rendezzem őket, de most ő is belátta hogy tévedhet). Szóval lemondtam, le van róla a gond, még egy utolsó telefon az ügyfélsz.nak hogy küldjenek egy számlát a véglegesről és egyet az auguszti befizetésre. Közölték hogy "iktatva" lett a kérelmem és elbírálják. SZUPER.
Hátradöl, élvezi a gyors netet 20/10 Mbit, 12es ping, semmi nem állít meg...Nem?vagy mégis?...

Ma kaptam 3 !!!! fizetésre való számlát az ex-szolgáltatómmtól, nagyjából annyira lettem csak ideges mint Nick Árpi amikor a Balázs átverte a ladahúzó versenyen a Kész átverésben...
Pofátlanság...

Felhívtam őket, az ügyfélszolgálat szegedi száma FOGLALT...5jére is...azigen...help desk szám foglalt..ilyet se hallottam még...Bpi felhív, Bp kapcsolja Szegedet, megnyerő hangú hölgyel a vonal végén, éreztem hogy ez az ÉN napom, és tényleg, a sok sz*rban megtaláltam az egyetlen fénysugarat, nagyon segítőkész volt, közölte hogy a szolgáltatást JAN 9. én szüntették meg...azigen...csak másfél hónapot számláztak extrának..dicséretes, de a hölgy megoldotta, visszadátumozta a dolgokat, most várom a legeslegutolsó levelet, de előtte még ő SZEMÉLYESEN FEL FOG HÍVNI mert elkérte a telefonszámomat , hogy ha Ő lerendez mindent akkor felhív és informál a végkifejletről.
Most már megnyugodtam, megint. Köszönöm ennek a hölgynek a kedvességét, bár az első percekben nehezemre esett kultúráltan beszélni vele, de sikerült, és úgy tünik - az én aspektusomból - hogy ő az egyetlen aki törődött velem a 4 hónapos folyamat alatt.

Remélem a lényeg leszűrhető

Köszönet a hallgatóságnak

Címkék: internet szolgáltatás szolgáltató átverés tvnet 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr20899419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.