"Házhoz jönnek ingyen, elviszik a készüléket" és ott is marad náluk
Yoda-nak az esetéből jól látszik, hogy nem érdemes műszaki árut venni a teszkóból.
2008 november közepén vettem a lányomnak egy Orion Mp4 lejátszót a madaras tecsoban. December elején elromlott a fülhallgató bedugó része. Telefonáltunk a garancialevélen lévő telefonszámra. Ott azt mondták a szervíz úgy működik,hogy házhoz jönnek ingyen,elviszik a készüléket megjavítani. A garancialevélen az volt és telefonon is azt az információt kaptuk,hogy hét napon belül megjavítják és vissza is hozzák. Még telefonszámot is adtam,hogy biztosan itthon legyen valaki a családból. Ez december 12-én történt. Azóta várom az Mp4-et. December 30.-án telefonáltam a céghez,hogy mi van a készülékkel. A portás közölte, hogy január 5.-ig ne is zavarjam mert senki nem dolgozik. Hogy működik ez a rendszer ? Nekik nem kell tartani a válalt határidőt ?
Yoda
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.