Nem illik kibontani az ajándékot, csak AJÁNLOTT

moncsa26, egy kávéfőzőt vett szeretteinek, csak sajnos az ajándék hiányos volt. Az Auchan alkut ajánlott:

Tegnap a következő eset történt meg velünk az Auchan áruházban. Karácsonyi ajándékként még novemberben vettünk egy kávéfőzőt, amit akkor akciós áron kaptunk meg. Ugye mivel ajándékot nem szokás otthon kibontogatni, csak átadás után vettük észre, hogy 2 db alkatrész hiányzik belőle. Ma visszavittük jótállási jeggyel, blokkal, mindennel együtt, és azt a választ kaptuk, hogy nem tudják kicserélni, mert nincs raktáron ilyen készülékük. Mondtuk, hogy szétnéznénk akkor, hogy hátha találunk megfelelőt, amire levásárolhatnánk az adott összeget, amiért vettük. Mit ad Isten, elértünk a kávéfőzőkhöz, és ott vigyorgott vedlünk szemben az ugyanolyan kávéfőző a polcon. Mikor kivittük a vevőszolgálaton a hölgyhöz, aki szerint nem volt az adott készülékből, kis naívan közölte, hogy hétfőn még nem volt. Aztán ezután jött a legjava: közölték, hogy visszaadják akkor az akció árat, és most megvásárolhatjuk 3000 Ft-tal többért, mintha a mi hibánkból hiányzott volna az a két alkatrész. Kíváncsi lennék, hogy ehhez joguk volt-e? Szerintem, nem. Szeretném még azt is megkérdezni, hogy kihez forduljak, hogy ezért esetleg kicsit jobban körmére nézzenek az áruháznak? Egyébként a panaszkönyvben is jeleztük ezt az áruház vezetése felé, mivel hiába kértük, hogy egy vezetővel szeretnénk beszélni.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Címkék: vásárlás garancia auchan átverés kávéfőző 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr86845357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.