Furcsán működő (?) mosógép

Erzsébet, szerette volna megajándékozni magát egy mosógéppel, de várt siker elmaradt. Hogy miért, arra ő maga válaszol:

Régi mosógépünk hirtelen elromlott,
így   karácsonyt megelőlegezve  egy új géppel leptük meg magunkat -de nagyon. Az Aeg 48540,felültöltős mosógépe ,a 2008-as év csúcsmodelljeként 179.900 Ft-ba kerül, akcióban, 5 év garanciával 149900 Ft-ért  INTERNETES vásárlással vettem,az AEG márkaboltból, 2008 dec.06án Fontos szempontja volt vásárlásomnak ,hogy 20 perces rövid programmal(max,3kg ruha), kézi mosással,és 1500 fordulatos centrifugával is rendelkezik, és a várható jó minőség. Sajnos a szállítás napján csak  a 95C-fokos tisztító programot futtatuk le, mert váratlanul külföldre kellett utaznunk. Visszatérésünk után dec.11-én azonnal használatba vettük a gépet, de sajnos nagy meglepetés ért,amikor a felfrissítendő tréning ruhát nem volt hajlandó kicentrifugázni a program végén. Majd a rövid  centrifugálással próbálkoztam két alkalommal.
SIKERTELENÜL! Ezután a hosszú centrifugálást választottam,4 -5 alkalommal. SIKERTELENÜL!! Dec 12.-én hibabejentést tettem az AEG márkaszervízben.
Dec.16-án kedden délben érkezett a szervíz szerelője,aki nem éppen a legjobb modorú emberke volt. EF05 hibakódot álapított meg,ami azt jelenti,hogy a gép rossz súlyelosztás miatt nem centrifugál. Ezen készülékek elmondása szerint alkalmatlanok 1-2 darab centrifugálására! Nézzem meg a leírásban!-mondja ő.
Kértem,mutassa meg a leírásban az erre vonatkozókat, először azt felelte először, „Ő erre nem ér rá” ,de erőltettem,hát próbálta megtalálni,de nem tudta: -mert nincs ilyen leírva. Tehát  ezt nem tartalmazza sem a használati útmutató, sem a vásárláskor nem hívták rá fel a figyelmemet!! Hogyan lehet ilyen csúcsmodellt(?) gyártani,amelyik 2008-ban nem képes addig finoman forgatni az egy –két  db. ruhát,hogy az ki legyen centrifugázva?
A GÉP JÓ!-írta a munkalapra,majd sürgősen távozott.
Valójában a használati útmutatóban ,amely a Márkabolt.hu-n is hozzáférhető, csak max. ruhatöltet, és nem minimális van meghatározva?
Erzsébet

(Forrás: Panaszfal)

Címkék: garancia mosógép aeg hellókarácsony 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr29833481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.