Csere készüléket? -Óó hát persze...természetesen

Amíg elkell adni egy terméket, addig minden rendben zajlik de ha már a vállalt garanciát teljesíteni kéne, akkor már általában gond van. Nem csak szerintem.... 11Totati:

2007 karácsonyára vásároltam a fiamnak a kecskeméti auchan áruházban egy N-TEC Viper 5in1 tipusú Pc kormányt.
Játszott is vele a gyermek boldogan vagy két hónapig amkor meghibásodott.
2008 március 6-án visszavittem az árúházba mivel garanciás gondoltam a szervíz ripsz-ropsz megjavítja. Az ügyfélszolgálaton átvették kaptam is egy papírost és a hölgy megnyugtatott egy hónap múlva biztos készen lesz és erről telefonon fognak értesíteni.
5 hét múlva (kicsit több mint egy hónap) újra Kecskeméten jártam és gondoltam benézek a Auchan-ba hátha kész a kormány. Hát nem volt. De megnyugtattak hogy már biztos hogy napok múlva kész lesz.
Én vártam is türelmesen és ha Kecskeméten jártam mindig érdeklődtem hátha ott van már a polcon csak nem tudtak felhívni. De mindig csak biztatást kaptam meg tanácsot hogy legyek türelmes. Az voltam. Eddig.
Ugyanis május végén újra betértem a fent említett üzletbe és kértem a műszaki osztályos hölgyet hogy tegyünk valamit az ügy érdekében mert a gyermekem kevésbé türelmes mint én.
Nagyon készséges volt és felhívta a szervizet hogy mikor lesz kész vagy javítható-e. Ott állítólag azt mondták nem javítható és cserekészüléket fognak adni. Itt zárulhatna is a történet ha akkor rögtön kapok egy másik készüléket. De kormány helyett biztatást kaptam hogy amint megjön a csereutalvány mehetek a kormányért. A hölgy azt ígérte hogy ez maximum egy két nap.
Újra eltelt másfél hét gondoltam telefonálok nem-e elkalódott az utalványom a sok papir között. Egy Úr vette fel a telefont és nagyon készségesen utána nézett de nem talált semmit.
Mivel mostmár én sem vagyok annyira türelmes mondtam neki hogy valamit tegyünk mert vagy egy csere kormány vagy a vételárat szeretném megkapni. Erre azt mondta akkor menjek be és viszakapom a pénzt.
Kocsiba ugrottunk hát gyorsan és boldogan mentünk a pénzért amit már fejben újabb kormányba szándékoztunk fektetni. Az áruházba érve gyorsan véget ért a boldogság mert a fent említett műszakis hölgy felvilágosított hogy nem adnak vissza pénzt és legyek türelmes várjak csak a csereutalványra.
Most itt állok pénz és kormány nélkül. Végső felháborodásomban (ami szerintem jogos) beírtam a panaszkönyvbe. Nem hiszem hogy bármit is elérnék vele mert amint láttam nem én voltam az első beíró.
Azért az áruház vezetőivel szívesen váltanék néhány szót.
A készülék árát már rég megdupláztam a többszöri telefonnal és a mai 50 km-es kirándulással. Ebből vehettem volna egy másik kormány és nem kellene idegeskednem hogy mikor kapok majd másikat. De ez is a célja a "Tisztelt" áruházvezetésnek hogy ha valami elromlik azt ne javítasd hanem dobd ki és vegyél másikat.

Címkék: vásárlás garancia n tec 

A bejegyzés trackback címe:

https://fair.blog.hu/api/trackback/id/tr29828735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2008.12.26. 20:36:24

Én egyből az áruházigazgatóval beszéltem volna. Csodálom a türelmedet. Szerintem ennek a postnak az indexen a helye.

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.12.27. 10:59:20

Viszont sokszor az áruházigazgató a legnagyobb paraszt és úgy elhajtja a kedves vevőt ahogy csak illik.